7.dio -
U polumračnom uredu se mogao jasno razaznati tihi smijeh koji je dolazio od dvojice mladića. Niall i Harry su se smijali prizoru koji ih je zatekao u prijepodnevnim satima. Dvoje golupčića, kako ih je Harry nazivao, su ležali na podu, Emma naslonjena na Zaynova prsa, dok su oko njih bile prazne boce svih mogućih pića i opušci od cigareta. Zaynova ruka je bila obmotana oko Emmina struka, dok je Emma isto napravila i Zaynu samo što ona njega nije vukla sebi nego je njoj ruka samo tako počivala na njegovom trbuhu.
"Jesam ti rekao da će ovako završiti njihova zabava jučer." trkao je lagano plavušan kovrčavca laktom u rebra. Tako su im slatko izgledali skupa.
"Ovo moramo ovjekovječiti fotografijom." javio se Harry vadeći svoju crnu nokiu iz džepa.
"U pravu si i onda objaviti na twitter ili instagramu." dao mu je mali irac prijedlog. Harry je kimnuo glavom kao znak slaganja te se zatim mogao dva puta čuti zvuk kamere kako je uslikala sliku.
Odjednom se moglo čuti neko tiho mrmljanje i negodovanje od strane Emme koja je prosvijedovala zbog zraka Sunce koje su padale njoj ravno na oči i nisu joj dale da nastavi sa snom. Harry se lagano došuljao do prozora i još je malo skupio rolete da Sunčeve zrake više ne mogu prolaziti kroz njih i tako buditi Emmu i Zayna. Odlučili su ih ne buditi kada ni jedno od njih dvoje nema danas predavanja pa neka još malo uživaju jer kada se probude bude ih boljela glava od mamurluka i onda će njih oboje biti ljuti.
Ne čujno kako su i ušli tako su i izašli. Nikakva dokaza osim slike da su tamo bili više nema. Uputili su se prema šanku u vip odijelu i pili kavu.
"Mislim da ću morati raditi novi popis u vezi narudžbe pića, a jučer sam ga baš bio završio." negodovao je dečko sa zelenim očima, a plavušan je samo kimao glavom.
"Gdje si ti jučer bio kada si kasnio na svoju smjenu jer ti nikada ne kasniš?" znatiželjno ga je upitao Niall.
"Ne pitaj, otišao sam u teretanu vježbati boks i nikada nećeš vjerovati koga sam susreo ondje." govorio je Harry Niallu koji nije makinjao pogled s njega i pratio sve što je radio. Niall odmahne glavom kao znak da ne zna, pa Harry odluči nastaviti.
"Tamo je bio onaj Zac ili kako god mu je već ime i pozovem ja njega da idemo igrat jedan protiv drugog i on pristane, a bio je već umoran i mislio sam kao ću ga bez problema pobjediti, ali nije išlo baš tako. On je mene dobro opalio nogom u rebra, znaš onu moju staru ozlijedu i onda više nisam mogao, ali zadao sam i ja njemu dobre udarce samo nisam htio da bude plav na onoj zabavi jučer." branio se Harry, a Niall se samo smijao zato jer skoro nitko nije mogao pobjediti Harrya u njegovoj igri, a sada si je našao valjanog protivnika. Harry je nekada dok je išao na univerzitet i igrao ilegalno boks za pare, u klađenje, i dobro se proslavio no onda je u zadnjoj godini pred kraj igaro protiv nekog rusa koji ga je tako jako nekoliko puta nogom i rukom opalio u područje prsnog koša i tako mu slomio dva rebra pa mu od tuda ta stara boksačka ozlijeda. Oporavio se on brzo, ali od tada više nije onaj stari.
"Opa, našo se neko ravanan tebi Hazzo." rekao je mali irac sa podsmijehom.
"Da, ali nekako mi je sumnjiv mali." javio se Harry sa primjedbom na crnokosog dečka.
"Pa hajde molim te, a koji to nije bio sumnjiv, a da je hodao sa Emmom?" upitao ga je plavokosi irac dok je popio gutljaj bijele kave sa dosta šećera.
"Ne znam, ali ovaj nije kao svi njeni bivši, ovaj djeluje, hm, a pa ni sam ne znam, ali kažem ti imam neki predosjećaj." malo tiše je govorio Harry Niallu, dok se Niall samo smijao, ali i on je morao priznati da mu je tip sumnjiv, ali ako se Emmi sviđa ne može tek samo tako doći i reći joj da se mani tog tipa.
KAMU SEDANG MEMBACA
Love you 'till the end ~ z.m.
Fiksi PenggemarŠto se dogodi kada se zaljube dvoje tvrdoglavih jedno u drugo? Da li će ponos presuditi i učiniti da njih dvoje više nikada ne progovore riječ ili će jedno od njih dvoje prijeći preko svog ponosa? Oboje su loši i prevrtljive, teške naravi, ali samo...