"Vedd el"

625 50 2
                                    

-Kim Hyo Jong.Az életem mától az öné Lord..

-Szóval te vagy E'Dawn?-az illető csak bólintott

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Szóval te vagy E'Dawn?-az illető csak bólintott.-Remélem tényleg annyi hasznodat veszem majd, mint ahogy Hyuna mondta-beszélgettek még pár szót,kitöltöttek pár papírt majd E'Dawn illedelmesen meghajolt és elhagyta a helyiséget,Sehun rám pillantott.-Add ide a levelet-lágyan mosolygott,ezzel engem megnyugtatva,bár még mindig remegtem.

-Sehun..ez milyen pecsét?-szorongattam a levelet.

-Kopp-kopp..csak nem zavarok?-pillantottam az ajtó irányába és megláttam a srácot akivel Sehun beszélt egyik nap.Az ajtófélfának volt dőlve és ördögien mosolygott.Remek így nem hozhatom fel a levelet.

-De igen,zavarsz-szúrósan nézett felé Sehun,de ő csak továbbra is vigyorgott.

-Ó te lennél LuHan?-közeledett felém majd megállt közvetlenül mellettem.-Szia,Park Jimin,de neked csak Oppa,rendben?-kacsintott én pedig csak pislogtam.He?

-Ne probálkozz a csajomnál,rendben? Ő az enyém-állt fel Sehun és karolta át derekamat,közelebb húzott magához.

-Már megmondt-nem tudtam befejezni ugyanis ajkaimra tapadt.

-Menj a szobába.Mindjárt megyek-keze lecsúszott derekamról seggemre és khm..belemarkolt.Megköszörültem torkomat,eltávolodtam tőle.

-Örvendek a találkozásnak,Luhan vagyok-hajoltam meg Jimin elött,letettem a levelet az asztalra majd kispuriztam az irodából mielőtt bármit is válaszolhatott volna.Most ezt minek kellett? Lesmárolni más elött majd belemarkolni a seggembe.Oké hogy Jimin félreérthető kezdett lenni.De csak kezdett.Nem kell rögtön letámadni.Ha durvábbat mondott volna ott helyben basz meg az asztalon?! Nem értem.Páromnak ellent mondva nem a szobába mentem hanem a konyhába valami édességet keresni,ugyanis ideges voltam.Méghozzá a levél miatt..főleg.Az egyik szekrényben találtam egy nagy tábla oreos Milkát amit kivettem majd elindultam a szobánk felé.Amint beértem ledobtam magamat az ágyra és bekapcsoltam a Tvt,közbe ettem a nemrég levadászott édességet.Körülbelül fél óra múlva Sehun lépett be az ajtón én pedig felpattantam,odamentem hozzá és a szájába nyomtam az utolsó kocka csokit amit hamar le is nyelt.

-Látom megtaláltad a dugi Milkát-kuncogott én pedig megöleltem.-Szeretlek..-suttogtam,fejemet mellkasába fúrtam.Hamar megéreztem karjait derekam körül.

-Én is szeretlek Luhan.-puszilt fejem búbjára majd elkezdett hátrálni velem egészen az ágyig amire nemes egyszerűséggel rálökött és csak perverzen vigyorgott,közben lenézett rám.

SEHUN PROV.

Szenvedek.Nem tudom más szóval leírni azt amit érzek.Luhan azt akarja hogy ne siessünk el semmit.Viszont vele ellentétben nekem igenis szükségleteim vannak.Nem tartom magamat szexmániásnak,azonban heti 3-4 alkalomra szükségem lenne hogy ne izguljak fel minden kis tettére.Kiéhezett vagyok Luhan.Alsóajkamba haraptam ahogy néztem .Az a rémült arckifejezés ami kiült arcára mindennel felért.Megrándult farkam ez pedig megadta az utolsó löketet.Luhan itt ma ebben a szobában mocskos dolgok fognak történni kettönk között.Ha akarod ha nem.Terpeszbe tettem lábait és közéjük férköztem,összetapasztottam testünket.-Remélem tudod mi fog történni-búgtam fülébe,éreztem ahogy teste megremegett.-Nem tudok tovább várni rád-csókoltam nyakába,közben oldalát cirógattam kezemmel.Szájára pusziltam majd felültettem és megszabadítottam pólójától amit minden ellenkezés nélkül hagyott.Visszafektettem majd újból nyakába csókoltam és szépen lassan haladtam lefelé,mindenhol apró szívásnyomokat illetve nyálmintákat hagytam.Amikor elértem nadrágjához felnéztem rá.Mindkét kezével eltakarta arcát,két ujja között kikukucskált és rám nézett.Édesem de aranyos.Visszamásztam hozzá,közben kezeimmel lehúztam sliccét és kigomboltam nadrágját.-Zavarban vagy?-kérdeztem tőle vigyorogva,közben arcára,vagyis inkább kezeire fújtam.Mivel nem válaszolt lefejtettem kezeit arcáról és megláttam hogy bizony vér vörös a feje.-Ne legyél zavarban szívem-pusziltam orrára.-Mi lenne ha inkább segítenél a párodnak és megszabadítanál a zavaró tényezőktől?-húzogattam szemöldökömet ő pedig alsóajkába harapott.

Sexual Desire ~HUNHAN~Where stories live. Discover now