Soğuk Savaş

5 0 0
                                    

Bazen gerçekten kaderin olduğuna inanırsın bazı şeylerin hatta tesadüfen denk gelen müziğin bile sana göre ayarlanmışcasına çaldığını düşünürüz işte yine öyle bir zamandı aslında ne kadar sosyal medyayı tasvip etmesemde ilk orda görmüştüm onu tanıyor olabilecek kişi olarak önerilmişti evet tanıyordum ama nerden bende bilmiyorum .
Sonradan fotoğraflarını ezberledikçe hatırladım,hatırladıkça konuşmak istedim ama öyle kolay olmuyordu kızlara göre çok basit görünsede biz erkeklere göre kolay değildi ilk mesaj aslında her erkek için geçerli değil işte bu benim hayatım dediğin kadına mesaj atmak zordu. Bende atamadım zaten. Yalnız içilen kahvenin anlamsızca okunan kitabın ne anlamı olur ki? Ben biraz yaklaşmak istedim bunu anlamış olsa gerek bana mesaj atmıştı işte O an herhalde 5-6 kere telefona bakmıştım gerçek mi diye inanmadım rüya gibiydi çünkü aradan belkide yıllar geçmişti bir Kadına karşı bir şey hissetmeyeli. İnsan neden kıskanır ki sevdiğini daha onu görmemiştim bile ama konuşmasına o samimiyetine aşık olmuştum resmen görmeden de sevilir derler bazen gerçekten de görmeden seviyor insan. Zorla bir buluşma istedim aslında çok zor olmadı ilk başta o kadar heyecanlı gittim ki yanına yüzüne bakamıyorum konuşurken he bide hesap ödetmem diyordu tuhaf değişik huyları vardı da yaktı bir kere artık Sönmez orası bu arada aklıma Canan Tan'ın şiiri gelmişti ;

Yüreğim seni çok sevdi
O yürek talan
O yürek yangın yeri
O yürek seni istiyor
Bir tek seni ...

O günden sonra gerçekten istiyordu yüreğim onu oysa kaçıyordu belkide zorunda olduğu için bunu yapıyordu ama inat bir kere kaçtıkça kovaladım en sonunda görüşmek için ikna ettim yine kısa sürede olsa.

23.11.2016
Bu tarih aslında çok şey ifade etsede benim için tek önemli gün desem yeridir bugün onunla görüşecektim uzun uğraşlar sonucu akşam üstü için sözleştik ve ben heyecanla beklemeye başladım ve evet oydu gelen karşımdaydı. Kalbim yanımda atıyor sanki  o kadar hızlı ve sesli geldi karşımdaydı aşık olduğum kadın bekliyordu konuşmamı nasıl oldu ne konuştuk şuan hatırlamıyorum tek hatırladığım şey kalkarken öpmesi oldu beni yaşayan ölü gibiydim sanki birisi var ama o ben değildim adeta nasılda sevmişim onu ...
24.11.2016
İlk resmî günümüz artık sen ben yoktuk biz vardık bunu ikimizde biliyorduk Kasım'da aşk başka olur derler ya gerçekten başka insan nefes almayı unutur mu hiç unutuyordum işte seviyordum onu delice hemde ama onlar sadece anlamak istediği kadarını anlar .
Seviyorum ya uzak durmayı bile öğrendim  2 adım yanından sevdim. Konuşmadığımız her saniye özledim ...
Birçok sorun vardı karşımızda ama biz aradan rüzgarı geçirmedikçe fırtına kopsa ne olur ki .
Aylar geçmişti her şey güzel gidiyordu ta ki kursa gidene kadar anlıyordum onu okulda ortam boşluğu vardı liseyi açıktan okumuştu bir kaç kız arkadaşı görünce başladı değişmeye bir gün bana telefonda konuşurken "ben seninle zorunda hissettiğim için kendimi konuşuyorum" dedi.
O kadar acıdı ki canım neler yaşadık ama hala dün gibi aklımda ben 5 dakikalık molamda koşarak seni arıyordum sen bana ne dedin oldu mu şimdi olmadı tabi olmadı ama beni öldürdü o gün elleriyle diliyle... zordur göçük altından çıkmak ben çıkamadım mesela hep kulaklarımda yankılandı o söyledikleri 3 günlük kızlarla konuşmak için beni resmen ittirdi olsun dedim ya ortam sevdası yaptırmıştır. En çok en sevdiklerimizin bizi bozması kötü olan zaten yoksa diğerlerinden beklediğimiz için pek sorun olmuyor. Kırıldım parçalandım hatta bazen ellerini bile kesti parçalarım anlamadı belki ilk başta ama kanı görünce anlamıştı açılan yerler olduğunu erken başladı pansuman yapmaya ama akacak kan akmıştı. Anlamıştı söylediklerinin ne kadar ağır olduğunu anlamıştı da işte kim silecekti aklımdan onları günler geçtikçe artık biraz daha bağlandık kavgalar ettik küstük ama sevdik sevildik. Zamanıma öyle değerler kattı ki tarifi olamaz. Hep köpek sahiplenmek istemiştim ve biz birlikte gidip sahiplendik artık bizim bir köpeğimiz vardı adını Vanilya koymuştum bu anın bile en güzeli oydu da farkında değildi. Vanilyanın ilk kıskandığı kişide oydu zaten çok değişikti ama öyleydi. Günler geldi geçti ve 1 sene oldu biz olalı daha dün gibiydik heyecanlı ve sevgi dolu.

24.11.2017
Nasılda heyecanlı bir gün tam 1 yıl olmuştu hayatlarımızı birleştireli her şey olmuştuk birbirimize evet buluşmak için saatin geçmesini bekliyorduk artık. Buluştuğumuzda elimizde hediyelerimiz vardı tabi en önemlisi içinden çıkan nottu "her kadının hayalidir yüreği güzel adama rastlamak" yazıyordu ve en sonunda da "iyi ki 24.11.2016" yazmıştı...
Bugün ise günlerden 24.11.2018 ;

Ve ben şöyle açıklıyorum durumu :
Hani çok sevdiğin şarkı arkada çalarken hiçbir sözü kaçırmazsın da şarkı olmadığı anda sözleri karıştırırsın ya işte öyle bir haldeyim yaşıyorum ama darma dağın yoksun olsaydın ben de tat alarak yaşardım belki çok özledim seni zamanı geri alabilsem keşke ama olmuyor işte sevdiğimle kalıyorum sadece yüzünü bile göremiyorum kokunu bile çekemiyorum içime düşman oldun resmen bana başkalarına gülüyorsun şimdi belkide aşıksın ama kadın ben seni seviyorum ve şunu diyorum :

" keşke 24.11.2016-..."
Biz başka severdik o yüzden başka sevemedik...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 23, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İyi ki ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin