UZAĞIZ BİRAZ

28 5 2
                                    

Seninle uzağız biraz.Ellerin,elimdeyken uzağız.Sarılırken uzağız seninle.Öptükçe uzaklaşıyoruz birbirimizden.Tenlerimiz bir iken uzağız mesela.Aynı cümlelere uzağız,aynı düşüncelere.Farklı biraz hayatımız.Birimizin hayalleri birimizin nefreti olmuş.Birimizin mutluluğu ise birimizin hüzün'ü. Yabancı olmuş gözler birbirine ve biz bu süreci sürekli göz ardı etmişiz kişisel sebeplerden dolayı .Şimdi eğlenemiyoruz,gülemiyoruz.En azından ben o kadar uzağım ki mutluluğa.Ve buralardan nasıl gideceğim hakkında hiçbir fikrim yokken geldim sana.

Şimdi ise öyle bir çıkmazdayım ki;Hiçbir yol çıkmıyor ışığa.Hiçbir güneş aydınlatmıyor beni.Yarınımıda aydınlatabilecek bir güneş doğmadı daha.Yarınlarımıda göremiyorum zaten bugünlerden habersiz yaşıyorum.Yediğim,içtiğim doyasıya sevdiğim ne var ise zehir olmuş bana.Yaşamak gibi.Yada benim yaşamak olduğunu düşündüğüm o 20 senelik süreç demek daha cazip geldi şuan.

Ben aslında sevmek istemiyormuşum sevmek bu ise,sevilmekte istemiyormuşum.Ben kollarında ölecek,göz altlarına gömülecek bir insan istiyormuşum.Bu kadar sevgimden emin iken.Karşımdaki insana verememek bunu çok garip.Hep sebepler var hayatta.Sen neden doğdun deseler,sebebim ''O'' derim.Onunla gözgöze gelip dalacağımız bir hayli zaman varmış derim.Sarılıp uzun uzun bırakmamam gerekiyor,ve bunun için ise doğmam gerekiyormuş.Buralarda halletmem gereken hesaplarım,ödemem gereken vefa borçlarım varmış derim.

Bazı sebepler engel bazı mutluluklara.Bazı sebepler engel mutsuzluklara.En sevindiğim konu keşkeler de var.O sebepleri yalnız bırakmamışlar en azından.Bir de sen varsın işte;Kapkara kaşlar,kapkara gözler.Kokun var,her defasında Dalin reklamında oynayan bebeğin şirinliğini hatırlatan bana.Bakışların yağmuru,gülüşlerin cenneti hatırlatıyor bana.Senle ilgili herşey varda bende.Sanki biraz sen yoksun gibi.Varsın ama yoksun gibi.Çekiyorum içime ama üfleyemiyorum gibi seni.Karşımdasın ama dokunamıyorum.Dokunduğumda hissedemiyorum gerçek seni.Benim seni koyduğum yerlerde yoksun.Dünyanın en güzel yerine koydum seni ziyaretçi yok pek. Ücra bir yerde,kayıplardasın.Ben elimle koymuş gibi buluyorum seni.Gönlümle koyduğum içindir belki.Yasağız biz belliki seninle.Olsun yasak olanlar en güzelleri.Senin gibi,bizim gibi.

Sen ol,Sen gel,Sen sev.

BEN İSE ÖLEYİM KOLLARINDA!

Yaşam uzun peki ya mutluluklar?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin