Ayağa kalktı, kapıya döndü ve yürümeye başladı.
"Gitme," diye yalvardım.
Kapıyı açtı. Arkasına bile dönmedi. Son kez bile bakmadı bana.
"Hoşça kal," dedi ve gitti.
Parkeler soğuktu, sırtımı yasladığım duvar da öyle. Ellerim üşüyordu. Gözlerimde keskin buzlar vardı, eskiden başkalarına sapladığım buzlar şimdi bana saplanıyordu. Dudaklarıma sürdüğüm soğuk sular eskiden başkalarından korurdu beni, şimdi ise mosmor yapıyordu bedenimi. Kalbimdeki kardan adam erimiş, ölmüştü. Kartopları artık tutmuyordu. Kalbimde buzlar ülkesi yaşıyordu, sert buzlar parçalıyordu içimi.
Gözlerimi kapattım, ölümün nasıl bir his olduğunu bilmiyordum. Fakat emindim ki, her şey bundan daha güzeldi.
"Hoşça kal," dedim ve gittim.
_____
Merhabalar! Aslında bir one shot olarak planlamıştım ama sonra kısımlara böyle isimler koyunca kısımları bölüm olarak ayırmaya karar verdim. Bu yüzden son iki bölüm bayağı kısa oldu ama affedin <3 Toplamda 3700 kelimeydi yani klasik bir one shot oldu benim için ehu.
Değişik bir şey denemek istemiştim, hiç birbirlerini severken ayrılan bir çifti işlemedim galiba. Biraz sohbet biraz da geçmişi anımsama üzerine kurdum hikayeyi. Özellikle ilk kısmı beni çok etkiledi, neden bilmiyorum. Umarım sizin de hoşunuza gitmiştir.
Love Me The Same aslında çok umut dolu bir şarkı ama ben onun da içine ettim, hayırlı olsun fkldsjfşlds
Eh, o zaman, başka bir hikayede görüşmek üzere! Teşekkürler, iyi okumalar ve sev
ŞİMDİ OKUDUĞUN
would u love me the same? • taengsic
Fiksi Penggemar"Gitme," yalvardım. "Hoşça kal," yine de gitti. //taengsica fanfiction.