Capitolul I

11 1 0
                                    

Plictisită ca de obicei mă ridic cu greu din pat în incercarea de a găsi un motiv suficient de bun pentru a merge la liceu. Probabil numărul meu de absențe, care aproape ajunge CNP ul este un motiv destul de întemeiat. Nu de alta ,dar cu toate ca lipsa mea de interes pentru liceu și pentru orice predau acei profesori e destul de ridicată, chiar intenționez să l termin.
In cele din urmă reușesc să mi alung gandul de a nu ma duce si azi si de a sta in patul meu confortabil și decid să ma îmbrac. Ca de obicei ,blugi ,tricou și tenesi. Întotdeauna am urât tipul de fete care se îmbracă in rochii sau fuste scurte care le acoperă doar puțin fundul ,tipul de fete pe a căror frunte scrie "sunt disponibilă pentru oricine vrea să mi o tragă". Din păcate pentru multe sunt destule de acest gen la mine n liceu ,chiar și în clasa mea.

După ce mă îmbrac imi iau ghiozdanul, cu toate ca nu mă tentează să ma uit pe orar să văd ce ore am ,si plec spre liceu. Fiind o persoană foarte ghinionista ,sunt nevoită să aștept mai bine de 20 de minute după autobuzul caruia probabil i au crescut aripi și acum e pe undeva prin văzduh. După ce acesta îndrăznește să apară ,urc și ma așez pe primul scaun de la fereastră pe care îl văd liber. Încă mă întreb dacă toată chestia asta cu școala nu i doar o glumă proastă si sper că din moment în moment o să ma trezesc pe vreo insulă tropicală.

Sunt întreruptă din fantezia mea de bipaitul telefonului ,care mă anunță că am primit un mesaj. Înjur printre dinți persoana care imi întrerupe frumosul vis cu un negru musculos care mi face vânt cu frunza unui palmier.. Ok ,mă uit prea mult la filme.
Deschid mesajul și văd că acesta e de la iubitul meu ,pe care uitasem ca l am. Nu că m ar interesa prea mult prezența lui în viața mea.

- Hei ,iubito !

  Inghit in sec ,cuvântul ăsta îmi provoacă greață.

- Hei !

- Ce faci ?

- Alerg pe un unicorn , îi răspund dându mi ochii peste cap. Oare ce aș putea să fac la ora asta ,când se presupune că deja ar trebui să fiu la liceu.

- Ești foarte binedispusa în dimineața asta.

- De fapt ,iubitule ,e ora 12:00 ,nu mai e dimineață.

Tipul ăsta mă calcă pe nervi cu prostia lui și încă mă întreb cum a ajuns iubitul meu. Trebuie neapărat să mi găsesc altă ocupație când mă plictisesc ,nu să mi fac iubiți care și caută creierul cu lupa.
Telefonul meu bipaie din nou ,dar mă hotărăsc să l ignor. Cobor din autobuz și măresc pasul in speranța de a ajunge la începutul orei.
Ajung in fața liceului chiar mai devreme și mi zăresc cea mai bună prietenă într un colț, fumand. Ființa asta e cel mai bun lucru care mi s a întâmplat de când am intrat in liceul ăsta, cu toate că n am suportat o la început.
Ajung la ea și îmi aprind o țigară, destul de nervoasă după discuția cu idiotul care are neuronii mai invizibili decât un fir de praf.

- Se pare că cineva e nervos în după amiaza asta , spune Cass uitându se amuzată la mine

- Data viitoare când vreau să mă bag cu cineva care nu face diferența dintre zahar si sare ,da mi doua palme !

- Probleme in paradis ? mă întreabă ea chicotind

- Încerc doar să nu i sparg fața curând.

- Eu ți am zis că nu știu ce a fost în capul tău cand ai ales sa te bagi cu el..

- Și totuși tu ai fost aia care a improscat cu venin prin mesaje când acesta mi a zis ceva urât. L ai traumatizat ! spun râzând

- În apărarea mea pot să spun ca tipul are capul tare ca o nucă și nu are nicio replică bună in repertoriu.

După ce te am cunoscutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum