Part 18

24 6 0
                                    

"Kau bukanke pergi bercuti dengan Anna kat Pulau Jeju?" namja yang memperkenalkan dirinya sebagai Daniel menyoalku.






Anna? Pulau Jeju???






"Maaf... saya tak paham... saya manade pergi bercuti mana mana tempat. Lagi satu Anna pon lama saya tak jumpa semejak di berhenti sekolah"









"Kau biar betul??" Dia menyoal lagi.




"Yelah... buat apa saya nak tipu..."










"Anna hilang.."






What?! Apa aku salah dengar?. Anna hilang? Sape yang culik? Panik aku dibuatnya.




"Tenang Seohyun... sekarang ni kami semua nak tahu latar belakang pengetua sekolah kau, Lee Soo Man."





"Ermmmm..." aku teragak agak untuk memberitahu mereka. Kalau sampai kepada pengetahuan orang luar , naya aku nanti. Itu tempah maut namanya.







"Takpe.. kau akan selamat. Jangan risau" salah seorang dari mereka cuba menenangkanku.



"Sir Lee Soo Man ni ialah ketua mafia. Dia juga selalu makan rasuah dari mana mana orang luar. Mayat mayat yang dia sudah bunuh dia letakkan dalam bilik stor sekolah kami. Dia juga pernah bergaduh besar dengan pengetua sekolah korang sebab dia tak nak pengetua korang rampas sekolah Idol. Tu je yang aku tahu."





"Ketua mafia??"




"Aku dah agak dah dia ni memang kaki rasuah!"






"Sampah masyarakat betul!"





"Lepastu Anna ada tak musuh ketat kat sekolah kau masa dulu?"









"Hermm bila difikirkan balik ada. Anak saudara Sir Lee. Lee Sun Kyu atau orang panggil dia Sunny. Dia juga merupakan mafia . Tapi hanya aku dan tiga orang kawan aku yang lain je tahu hal ni."










"Keturunan tu sama je bangsat!!" namja berambut pink menggenggam penumbuk.






"Kau kena tolong kitorang Seohyun. Kau je bukti yang kami ada" Daniel berkata sayu.








Demi Anna aku sanggup!






"Ya, aku sanggup!"
















End pov.






















🔹tbc

(C)Idol High School|| feat. KDN & JJK✔Where stories live. Discover now