Final

56 8 0
                                    

Sesampainya di rumahku, aku segera menapakkan kaki masuk ke dalam rumah. Rindu pulak rumah ni. Tak semena mena kenangan aku bersama appa dapatku bayangkan dalam rumah ni.

Gelap, aku cuba menekan suis lampu. Aikk? Elektrik terputus ke?


"Selamat pulang Kim Anna!!!!!!!!"

Eh, budak Idol! Diorang buat suprise rupanya.


"Aku rindu korang semua!"

"Kitorang pon rindu kau!!"






"Eh? Bts dengan Wanna One macam mana duk pulau? Best?"






"Perli nampak. Nasib baik kitorang ada Namjoon. Dia yang jadi tarzan selama sehari untuk tolong kitorang cari makanan" Jungkook menepuk bahu Namjoon.



"Tarzan tengkorak ko?!"



"Noona okay?" Daehwi datang kepadaku.

"Noona okay je takde pape😄"

"Satu lagi Idol High School appa Daehwi akan ambik alih. Sekolah kita akan bergabung dengan YMC High School dan SM High School" Jihoon mencelah. Rindu aku kat budak kenyit ni.



"Anna... kami datang nak mintak maaf" kelihatan Taeyeon,Yoona dengan Yuri muncul disebalik budak Idol.




"Takpe menda dah lepas. Aku pun ada banyak salah kat korang." Aku memeluk mereka bertiga.



"Anna.. dengan kitorang tak rindu ke?" Hyoyeon datang ke arah ku. Mencebik pulak mukanya.




"Aigoo~ aku rindu terlampau amat sangat dan sungguh pada korang! " aku terus mendakap Hyoyeon, Seohyun , Tiffany dengan Sooyoung.




"Nanti Idol High School yang dikhaskan untuk namja sahaja akan dibatalkan!" Woojin bersorak gembira. Nak ngorat awek ler tuhh.


"Kita akan bersekolah bersama sama Anna" aku memeluk geng perempuan. Gembira tak terhingga. Akhirnya hasrat appa aku yang ingin mengubah peraturan Idol High School telah tercapai. Appa, Anna yakin yang appa tengah bahagia dekat sana.




"Nanti,siapa yang nak tinggal dengan noona kat rumah ni?" Daehwi membuat muka risau.







"Apa yang difikirkan, Anna akan aku jaga kat rumah ni" Daniel bersuara setelah lama mendiamkan diri.




"Aiship ......aiship...." Jackson memerli. Aku menjeling tajam padanya. Terus air muka berubah menjadi takut. Taguna ko.





"Jom kita pergi jejalan or pergi theme park?" Hoseok mencadangkan.




"On!"

"Okay!"



"Chantek!!"





Aku tersenyum gembira melihat gelagat mereka semua. Hurmmm... semua konflik dah takde. Boleh la goyang kaki lepas ni. Hahahhahaaahha!.





"Dah dah la tu senyum. Geram aku tengok!" Daniel mencubit pipiku. Ni kali kedua dia buat macam tu.

Aku menjeling. Geram aku. Sakit pipi aku tau tak.




Selepas itu kami semua keluar pergi ke theme park. Kami amat menghargai masa bersama pada waktu itu. Lawak la muka Daniel masa masuk rumah hantu. Takut hantu rupanya. Ingatkan takut kumbang je. Daniel.. Daniel..





Pada waktu malam

"Ahhh!!! Keluar!!" Aku melemparkan bantal ke arah Daniel.

(C)Idol High School|| feat. KDN & JJK✔Where stories live. Discover now