het was net dag,Josh liep op straat weggelopen van huis en ging een paar nachten in een hotel slapen
alleen wat de mensen weten is dat josh nooit is aangekomen en niemand weet waarom behalve ik.
ik zal het wel vertellen : het begon in de middag,hij kwam in een steegje want de rest van de wegen waren afgesloten.
en toen in dat steegje, begon er opeens een fel licht te knipperen en toen sprong de lamp helemaal uit elkaar.
josh dacht dat het maar normaal was en liep door, toen zag hij een meisje in een lange, witte jurk
die aan de onderkant gerafelt was, ze liep op blote voeten
toen josh vroeg: wie ben jij?
rende het meisje verder.
josh vond het meisje wel leuk en rende achter haar aan,toen kwamen ze in een geheel afgesloten steeg
en pas later zag josh dat achter het meisje een deur was, "kom", zei ze met een sierlijke stem.
En josh volgde haar natuurlijk,opeens stonden ze in een geheel lege, zwarte kamer.
aan de andere kant stond het meisje,ze draaide zich om en zei: herken je mij nog?
met een ietswat satanistische moordenaar toon.
ze draaide zich om, overal op de jurk van voren zaten bloedspetters
de jurk was bijna helemaal rood,het meisje had bloedrode ogen, enorm lange nagels en haar voeten waren zwart als roet, over heel haar armen,zaten honderden sneden en om haar polsen en nek zag je gewoon nog de afdrukken van de touwen die daar hadden gezeten en haar hadden gepijnigd.
Josh werd bang en wou zo snel mogelijk weg,hij draaide zich om, geen deur,keek naast zich,geen deur
en opeens vlak voor hem stond het meisje.
opeens kwam er een flits voorbij, en Josh zag het meisje zoals ze eerst was.
toen zei ze:"herken je mij helemaal niet?vast wel"
En toen wist josh het hij zag het voor zich,het meisje werd boos en ze gleed achteruit.
ze viel op de grond,uit haar mond en ogen kwamen bloed.
toen zei ze: dat is nou wat jij mij hebt aangedaan.
ze liep naar hem toe,doop haar vinger in haar eigen bloed en tekende een kruis op de plek waar zijn hart zat.
Toen begon de pijn ze sneed recht door zijn huid heen,met haar scherpe, lange nagels
het bloed stroomde over zijn lichaam,hij krijste van de pijn