BÖLÜM 4 / 😍Benim öküzumm😍

2.3K 41 4
                                    

Medya= Aras&Eda

Arasin ağzından ;  

Sabah bütün gece uyuyamamanın da etkisi ile erkenden kalktım Eda 'nın sonun da beni görmesine , fark etmesine hala inanamıyorum "HERKES DUYSUN LAN! EDA BENİ SEVİYOR" Babası ile de Eda ile de konuştum sonuç olarak bugün Eda ile buluşacağız dahada doğrusu ben onu evden alacağım ordan da sevdiğim bir kafeye gideceğiz. Hazırlanmam bittikten sonra şirkete doğru yol aldım çalışanları selamlayarak içeri girdim . 2 saat kadar zaman geçtikten sonra ,Şirketten çıktım Edaların evinin önüne geldiğim de evden ses çıkmıyordu zile bastığım da da bakan yoktu.Telefonumu çıkarıp Edayı aramaya karar verdiğim sırada içeriden birkaç tıkırtı duydum , ufak adımlar ile en alt katın penceresinden içeriye baktım . Bakmaz olaydım hafif kirli sakallı uzun boylu bir herif ve Eda içerideydi ama sorun şu ki Eda bir sandalyeye bağlı şekilde ağlıyordu.Tipini faktığımın herifi ise gülüyordu kulak kabarttığımda dediği şey ile gözlerimin karardığını hisettim şerefsiz adam bildiğin benim Edama ,"önce seni sonrada bu evi soyacağım diyordu" kendi kendime fısıldadım "S*ktim lan senin ebeni"2 yıldır tescilli platoniğim olum ben heralde Edanın evinin tüm giriş ve çıkışlarını biliyorum hızla mutfağa çıkan arka kapıya dolandım içimden kapının açık olması için dua ede ede o tarafa geçtim . Açık olan kapıyı görünce hızla kapıyı açtım tezgahın üzerinde gördüğüm oklava ile dudaklarım kıvrıldı.Ufak adımlar ile içeriye girdim .Şerefsizin arkasının dönük olduğunu görünce askerde öğrendiğim taktiği uygulayıp hızla omzuna geçirdim oklavayı adamın ,sendeleyip yere düşmesi ile yüzüne sayısız yumruk attım kandan suratı görünmeyecek duruma geldiğinde Edayı hatırladım döndüğümde , ağlayan bir Eda ile karşılaştım adamı ayağımın kenarı ile ittirip hızla Edaya sarıldım.

"Tamam , sakin ol ben burdayım." yaşlı gözleri ile gözlerime baktı ama böyle gözlerimin derinliklerindeki bana bakar gibi "A-aras,ben..." daha fazla konuşmadı,konuşamadı daha doğrusu .

1 SAAT SONRA;

"Peki babacığım ben,şimdi diyorum ki Biz Eda ile birkaç gün kafa dinlesek , tabi sizin de izniniz olursa."Polisler ırz düşmanı hırsızı götürdükten sonra bizim de ifademizi alıp gitmişlerdi gerisi ile Edanın ailesi ve avukatlar ilgilenecekti .Eda'nın babası anlayış ile başını salladı .Annesi ise hızla Eda'nın çantasını hazırlamaya gitti,Eda işle de anlaştığım için onu da alıp benim eve geçtik."Açmısın?" başını hayır anlamında salladı.

"Hadi gel,film izleyelim" gözleri ışıldadı "Olur hangi filmi izleyelim?" geçen günlerde izlediğim ikimize de uygun hem aşk hemde aksiyon içeren bir film biliyordum.Hızla televizyona o filmi kurdum filmi açtığımda Eda sırıtmaya başladı "Ne?Ne var?" dudaklarını ısırarak gülüşünü bastırdıktan sonra nihayet cevap verdi."İyide bu benim en sevdiği film." Bu cidden komik oldu bende dayanamayıp bir kahkaha attım manyak gibi 3 dakika boyunca kahkaha attık gerçekten manyaktık biz."O zaman boşver filmi , gel bahçeye çıkalım."Bu saattemi?Ne yapacağız ki orada?"

"Görürsün!" Elinden sımsıkı tutup bahçeye doğru çekiştirdim Eda'yı söylene söylene peşimden geliyordu."Bekle bir dakika geliyorum."İçeriye gidip birer kase çekirdek ve kola getirdim."En svdiğin aktivitelerden birinin çekirdek çitleyip kola içmek aynı anda da sohbet olduğunu biliyorum." (Asla yazarınızın en sevdiği aktivite değil şlewnlvdkebjux)

-DÜZENLENDİ-

Selaam çoğu bölümün oldukça hatalı yazıldığını fark ettim ve düzenleme kararı aldım bu yüzden yavaş yavaş düzelteceğim pek değişiklik yapmamak  istiyorum ama bazı kısımlar ister istemez olumlu yönde değişecek sorry. ❤💟💗🖤

Zorla Güzellik (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin