**St.John's High Boy Schools
Last paper !! lepas ni aku merdeka!!! Boleh la pi lepak rumah akak aku kat Kuala Lumpuq tu on the same time Boleh lah pi cocok-cocok langit hahahah...
weeiii Zack apa yang hang termenung sorang-sorang tuu ahh?? jomm masok dewan exam dah nak mula sial , kita dah lambat ni satgi tak sempat pulak iisshh....tenemung ja reja hang!! Allan a.k.a Ara "nick name" yang diberi ,tangan aku ditarik kuat ke dlm dewan...Ara classmate aku seorang yang agak lemah lembut and most importantly mulut dia sangat puaka carutanya mengalahkan perempuan...
Sebelum masuk dalam dewan Ara sempat pesan suruh langkah kaki kanan dan baca Bismillah moga-moga otak aku yang biul ni berfungsi dengan baik waktu jawab exam nanti, kelihatan semua student telah mengambil tempat duduk masing-masing.
Ring....bunyi loceng tandanya waktu exam dah tamat.....
Zack hang boleh jawab tak paper tadi?hang tau dak aku baca bab lain, lain pula soalan yang keluaq, dasarrrr sangat...aku jawab yang mana aku tau ja cik ara ooiii,as always yang mana aku tak tau aku pakai tembak jaaa betoi salah belakang kira , nanti kalau result aku lepas lepas pagar pon aku dah bersyukur , hang pon tau kan yang aku tak suka subject Add Math, menciiii hahaha
Peristiwa di St.John's boy school tak mungkin akan aku lupa, disini lah bermula perasaan kasih sayang terhadap seorang manusia, perasaan yang jarang ada pada orang lain, perasaan cinta yang agak rumit, cinta aku pada Darrel Jael , Yeah perasaan cinta lelaki kepada seorang lelaki, Darrel adalah salah seorang hot student kat school ni,he funny, humble,handsome,and most importantly dia senang bergaul dengan semua orang.
**Summer camp (4 Bulan Sebelum Finial Exam) at Perhentian Island.
Summer camp selama 4 hari 5 malam penuh dengan segala activity tired but enjoy, Malam terakhir Selepas dinner kebanyakkan student menbuat activity masing-masing , maklum lah malam ni je free and easy , ada yang terus ke bilik untuk packing bag dan ada yang berjalan-jalan di pantai, dan Darrel mengajak aku berjalan di tepi pantai , Cuaca malam ni amat nyaman sekali, angin pantai seindah biasa, Kami duduk mengadap pantai bertemankan cahaya bulan..
Zack cantik kan bulan malam ni,sama cantik macam you zack. Errhhh I handsome okay bukan cantik! aku menbalas kata-kata darrel, kalau hari siang misti darrel dah napak muka aku yang merah, segan weii kena puji dengan crush hehe...you such sweet talker darrel sampai bee pon boleh pengsan! Hahah aku dengan darrel ketawa...
Seriously Zack I wanna ask you something, but please promise me that you will not mad or walk away from me,Zack as you know you adalah salah seorang yang penting dalam hidup i and i want you be part of my life, sudikah anda menjadi bintang hati saya?, kata-kata keramat Darrel Jael menbuat aku terbang diawangan, adakah aku bermimpi sekarang ini? Ohhh come on Zack you need to wake up!, actually darrel I have a same feeling with you, omggg suddenly mulut aku meluahkan kata-kata itu, darrel memeluk aku dengan erat dan menbisik ditelinga aku, zack i will take care of you and thank you sebab menerima saya sebagai boyfriend awak zack. Ketika ini hidup aku berbunga-bunga mana taknya dalam hati dah ada taman Kah!...Tepat jam 7:00pagi BNW i8 milik darrel dah menunggu di depan gate rumah aku, darrel tinggal tak berapa jauh dari kawasan rumah aku, lebih kurang jarak perjalan 10min, since aku attach dengan dia , darrel kerap kali mengemput aku ke school bersama. Hi my mr sunshine sorry buat you tunggu sejurus masuk dalam perut kereta, pipinya aku kucup lembut, no need to say sorry my sweetheart, actually I pon just reached kata darrel. Sampainya di School, darrel perking keretany, kami melangkah terus ke dewan untuk perhimpunan pagi mane tak nya jam dah menungukkan 8:00am.
Come on darrel we going be late,is Monday darrel we do have morning briefing, itu lah next time jangan buat i horny sweetheart sambil darrel mencubit pipi aku, aksi ringan-ringan dalam kerata tadi punya pasal lah ni, on the way to school aku saje meraba-raba batang darrel mana tau sekali darrel turn horny, batangnya kerak menyacak, aku menbuka zip seluarnya lalu mengusap-ngusap batangnya ice cream nya, darrel suddenly berhenti kereta di pingir jalan, seatbelt dibukanya lalu aku diterkam seperti harimau kelaparan, darrel dengan ghirah mencium bibir aku lidahnya mengexplore mulut aku dengan begitu gersang laki dia mengisap puting aku, oohh yeahhh baby yeahhhh...darrel mengisap batang ice cream aku yang sedia terpacak dengan penuh nikmat, kini geliran aku untuk menjilat telur dan batangnya, aksi kami diakhri dengan handjob, percitkan air mani dilap dengan wet tissue lalu aku mengucup bibir darrel dengan penuh kasih sayang.Dalam class Ara sebuk dengan soalan-soalannya,bertubi-tubi ayat yang keluar dari mulutnya dah macam M16 je...zack aku nak tanya hang ni, betoi ka yang hang couple dengan darrel? Sejak bila? yang penting sapa Top sapa Bottem? takkan dengan aku pon hang nak berahsia zack?
Cik Ara yang kepoh, aku dengan darrel couple since summer camp, Jawab aku pelahan, he open up to me, pasal TOP dengan Bottom aku no comments biarlah rahsia cheeyywahh macam Siti Nurhaliza pula hehehe...by the way ara, hang rasa aku dengan darrel okay tak? I means sepadan ka tak, hang pon tau kan si darrel tu ramai peminat , budak-budak junior selalu try tackle dia. Hang jangan Jangan rsau lah zack ooiii, satu school dah kecoh yang darrel tu sukakan hang, datang school berdua , makan kat cafe berdua, balik pon berdua, aku yang tengok pon makan hati eeehhhh...Btw he perfect for you zack! Kata ara dengan gaya muka yang gatai sambil tangan aku dicubit hahha..." okay guys, first of all thanks sebab sudi bace ya , btw this my first story and gaya penulisan i menang koyak rabak, hope ullooiss enjoy ya dan i harap boleh dapat feedback dari ullooiss ya!. Back to the story, Yes i kasi sweet-sweet dulu maklum lah zack dan darrel baru bercinta, but the next chapter misti ullooiss nak tengok hubungan mereka porak peranda kan hahahha....
please leave me a comments ya..."*** okay let's me introduced pada ullooiss characters dalam citer ni , and few more character for next chapter 😉 ****
YOU ARE READING
Will End??
RomanceMampukah hati ini untuk melepasakan dia pergi? Adakan itu yang terbaik untuk aku dan dia?