2

293 25 13
                                    

A büntető munka végén fáradtan baktattam vissza a klubhelyiségbe. Piton és Lucika teljesen kikészítettek idegileg, szóval most inkább nem megyek el a klubhelyiségbe! Inkább elmegyek Fricshez, és iszok egy sört! Hirtelen irányt váltottam, és mentem egyenesen Frics úr titkos helyére, vagyis a kocsmájába. Igen, jól értetted kedves olvasó! Fricsnek van saját kocsmája! És tudjátok mi a neve? Fröccs! Azt mondta azért mert ez hasonlít a nevéhez, de azért mégis van köze az alkoholhoz. Mondjuk van benne logika. Igazából mindenki tudja hogy van neki egy kocsmája, kivéve persze Dumbledoret. Ő golyót adna neki ezért. És ha el mered mondani az igazgatónak hogy van neki egy kocsmája, akkor Frics megtiltja hogy többet oda betedd a lábad! Ez gondolom, neked kedves olvasó nem jelent semmit, de had említsem meg, hogy ha Frics bezárná a kocsmát, akkor az iskola 99%-a kipusztulna. Mivel mi már mind nagyon hozzá vagyunk szokva az alkoholhoz. Mivel sört iszunk reggel, délben, este, éjfélkor, büntető munka után ahogy azt én is teszem, Lucika béna képei like-olása után, Piton mosolya után, Mc Galagony pukija után, és még sorolhatnám. De a lényeg az, hogy nem bírnánk ki sokáig pia nélkül.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴

Reggel nagyon másnaposan ébredtem. Próbáltam valamire visszaemlékezni a tegnap estéből, de nem rémlett fel semmi. Az első óránk átváltoztatástan volt.  Nem tudtam nagyon koncentrálni, mivel nagyon fájt a fejem.

- Miss Newton! Meg tudná mondani hogy miért ilyen nyúzott? - kérdezte Mc Galagony. A teremben ülők mind kíváncsian fordították felém a fejüket.

- Tudja tanárnő, lehet hogy tegnap kicsit túlzásba vittem azt a rengeteg sört.

- Szóval másnapos igaz? Tudja mit? Látni akarom a szüleidet ma délután! - akadt ki.

- Képet adjak róluk?

- KIVÁGLAK AZ ÓRÁRÓL!!!

- Adjak ollót?? - erre már nem kaptam választ, hanem Mc Galagony dühöngve kiment a teremből, majd jó hangosan becsapta maga mögött az ajtót.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴

Épp mentem nagyba a folyosón amikor lépteket hallottam magam mögött. Megálltam, majd hátrafordultam, hogy megnézzem hogy ki a picsa lehet. Hát persze hogy Lucika volt! Ki más??

- Mit akar?? - kérdeztem fáradt hangon.

- Nos... Az a helyzet hogy elromlott a telóm és fel akarok ma rakni néhány képet instára.... Használhatom a tiédet??

- Maga tényleg ennyire hülye vagy csak tetteti??!! Dehogy adom!! Miért nem kéri el a fiáét??

- Már próbálkoztam de nem engedi!! Kérem Miss Newton! Tényleg csak pár képről lenne szó! - néz rám nagy bociszemekkel aminek nem tudok ellenállni.

- Na jó.... De aztán tényleg csak pár kép- nyújtom felé a telefonom.

- Nagyon köszönöm! Pár perc és hozom-mondta, azzal vidáman szökdécselve bement az egyik fiú wc-be.

- Ez is mekkora gyökér - sóhajom magam elé.

Sziasztok!! Ez itt egy újabb rész! Remélem tetszett! Ha igen vote és komment! Na mentem zsaaaaa 😂😂❤️❤️😈😈

A Modern Roxfort Where stories live. Discover now