TERJAWAB

3 0 0
                                    

   Hampir 3 hari Naurah mencari lelaki yg bernama Izzani di dalam kelasnya . Classmatenya hanyalah 21 orang tetapi mencari seorang pun memakan masa .

   Naurah akhirnya bertanya kepada seorang pelajar lelaki yg berbadan besar sedikit .

" Hai! Nak tanya , awak kenal izzani tak? Eh lupa , nama awak apa ek? " Tegur Naurah .

"Eh ha hai . Nama aku Azman , panggil man jer . Ouh izzani , dia yg pakai spek . Tinggi jugak orangnya " balas budak lelaki tersebut .

" Ouh oky oky . Terima kasih man "
Jawab Naurah ringkas .

Perasaan kecewa hadir di dalam hatinya . Orang yg dia sangat harapkan yg bernama izzani tersebut tidak memakai cermin mata malahan tingginya tidak sesuai jika orang memanggil nya tinggi . Terduduk Naurah bersendirian tanpa disedar oleh orang lain . Yerlah , kata alone an . Mmg lah buat pape pun orang tak nk kesah . Haih .

Selepas beberapa minit , azman menegur Naurah lalu menunjukkan jarinya ke arah lelaki yg bernama Izzani . Ternyata bahawa Izzani ialah orang yg memberi pinjam pen kepada Naurah ketika hari pendaftaran yg lepas . Brrrr .

" Masinnya lahai mulut aku harituh . Melepas larh aku kali nih ~ " keluh Naurah bersendirian .

Imagine Naurah selama ini hanya larh sia sia . Halah , benda biasa larh kan when imagine tak tercapai nih . Kata jerh imagine .

Pada hari itu juga Naurah sudah mengetahui nama pelajar lelaki yg dia  mengharapkan bahawa itu ialah Izzani . Namanya sangat ringkas tetapi boleh dijadikan sebagai bahan ejekan para pembuli . Ahmad luqman . Nama yg senang dijumpai tetapi senang untuk dicaci . Eh? Hahahaha . Keunikan namanya terserlah apabila nama yg ala ala orang zaman 90-an dicampur dengan nama majoriti masyarakat kini .

-- hasin mix jerh larh eh bahasa . Dh terbiasa. Hehehe --

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 26, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

imagine seorang lonely Where stories live. Discover now