Králíček (Část 1.)

1.9K 157 10
                                    

Věnováno vám všem, ale speciálně Klaruska_S doufám, že ti králíček bude stačit 💜
A taky musím zmínit Cute1little jejíž nápad tahle scéna byla 💜

Byli to bílá, chlupatá, králičí ouška na černé, tenké čelence.
,,Nasaď si je."
Řekl Taehyung, Když se mi naklonil k uchu.
,,Já nevím..."
Odpověděl jsem mu s rozpačitým úsměvem.
,,Baby, já se tě ale neptal, řekl jsem, abys si je nasadil."
Oh bože...
Tak jo Jungkookie, dýchej...
Poslechl jsem a nasadil si králičí ouška a Tae se na mě podíval.
,,Mhh, myslel jsem, že v tom budeš sexy..."
Zašeptal a políbil mě.
Lehce mi skousl spodní ret a já tiše vzdychnul.
A pak mě za vlasy stáhl do záklonu.
Trochu ne narovnal, aby se mohl dívat a já zřetelně viděl, jak jeho oči nabraly tmavší barvu.
,,Chceš si hrát, Kookie..?"
Zašeptal mi do ucha zatím co stále držel moje vlasy ve své ruce.
,,Ano..."
,,Mhhh... Myslím, že tě neslyším..."
Vydechl ten parchant, svůdným hlasem.
,,Ano hyungu... Prosím, chci si hrát."
,,To je ale hodný králíček..."
A pak mě začal hrubě líbat.
Jazykem mi přejížděl po rtech, kousal mě...
Tohle bude rychlá hra, pomyslel jsem si.
,,Jsi připravený prosit o ošukání baby?"
,,Tae... Sakra..."
,,Copak..?"
,,Nehraješ fér..."
Vydechl jsem zatím co mi připínal obojek na krk.
,,Neřekl jsem, že budu..."
Usmál se tím svým pokřiveným, ďábelským úsměvem a pak do mě strčil, abych si lehl.
Položil se na mě a začal jemně špičkou jazyka přejíždět po mém krku.
Okamžitě, jak se mě dotkl, moje tělo začalo reagovat.
Všude mi naskočila husí kůže, zrychlil se mi dech.
Celé tělo se otřásalo ve vlnách slasti, pokaždé, když se mě jeho rty dotkly.
,,Hmm... Takový nevinný králíček..."
Poznamenal a dvěma prsty mi jel po středu břicha dolů.
Ach a ano, pokračoval níž, bál jsem se, že to bude ten tip mučení, kdy tohle místo záměrně vynechává, ale ne, tentokrát ne.
Tae ze mě slezl, lehnul si těsně k mému tělu a s podepřenou hlavou sledoval své prsty klouzající po nahé kůži.
Dech se mi zadrhával v krku, cukal jsem sebou, bylo to šíleně příjemné.
Sledoval jsem jeho pohled, který společně s prsty mířil stále dolů, až nakonec jedním prstem pohladil zvětšující se bouličku pod růžovými boxerkami.
,,Ahh..."
Vzdychnul jsem a zaklonil hlavu.
,,Vzrušený králíček?"
Zeptal se, ačkoli věděl, že mu stejně neodpovím, protože mi tam prstem přejel znova.
Tak letmo, pomalu a dráždivě, že jsem bez přemýšlení zvedl boky nahoru a přitlačil se tím víc k jeho doteku.
,,Ne, buď hodný..."
,,Ehhh Tae..."
Zamručel jsem nesouhlasně, když se mě tam přestal dotýkat.
,,Víš králíčku, v tomhle ti moc nevěřím, vím, že jsi sakra nebezpečná, malá věc..."
Řekl, když si klekl vedle mojí hlavy.
Nechápal jsem to, ale moji mysl příliš rozptýlil pohled, který se mi díky tomu naskytl.
Přímo v úrovni očí jsem měl jeho rozkrok.
Jeho velké, tvrdé péro, v těch upnutých, černých boxerkách...
Ummm... Nedalo se to vydržet, musel jsem se ho dotknout.
Tak aniž bych sledoval, nebo vnímal, co Tae dělá, fascinovaně jsem mu dlaní přejel po bouly ve spodním prádle.
On se zarazil, asi předtím něco říkal, co já vím, ale najednou byl zticha a jeho vzrušení pod mojí rukou zřetelně víc ztvrdlo.
Bezmyšlenkovitě jsem se trochu zvedl a otočil hlavu.
Vůbec mi nedocházelo, co dělám, byl jsem příliš unešený, příliš jsem po něm toužil.
Přes spodní prádlo jsem ho tam jemně políbil.
Lehce jsem po jeho vzrušení přejel rty od zdola až nahoru a Tae, který evidentně byl přerušen během nějaké činnosti, se jednou rukou opřel o zeď a druhou o čelo postele.
Zvedl jsem k němu oči, právě ve chvíli, kdy jsem mu jednou rukou trochu stáhl trenky a vytáhl z nich jeho bolestivě tvrdý problém, který si vyloženě říkal o pozornost.
Překvapilo mě to, ale nechal mě to udělat.
A tak, abych nepřišel ani o vteřinu, jsem okamžitě přejel po jeho penisu jazykem.
A on vzdychl...
Zavřel oči a vzdychnul ještě jednou...
Líbal jsem ho tam, dráždil jazykem a právě se chystal vzít ho celého do pusy, když se odtáhl a dokončil činnost, kterou měl v plánu původně.
Připoutal mě k posteli...

Fake loveKde žijí příběhy. Začni objevovat