03.BÖLÜM/Boncuk Gözlüm😍

470 28 4
                                    

Ben bir abimin ne yapacağını,birde gelecek olan felaketi bekliyodum..offf yaa şaka maka bende bir abi olarak bizi o halde görsem,kendimi öldürürdüm heralde!!!

Abim kızgın ifadeyle bize bakarak"LAN SİZ NE .... YİYOSUNUZ"

Diye gürledi... offf yaa korkudan altıma yapıcam..Tabi ben bunları düşünürken abim bize yaklaşmaya başlamıştı bile,

Abim "ulan ben seni arkadaşım sandım, can dostum sandım,ama demekki neymiş;seni sırtından bıçaklayanlara güvenmiycekmişsin!!!Dimi poyraz beeeyyy" dedi . aslında biraz şaşırmıştım çünkü çok sakin davranıyordu.....Poyraz araya girerek

"bak emir sakin ol kardeşi-"abim onun sözünü bölerek "lan bana kardeşim deme lan sen benim kız kardeşimle mutfağa geçmiş yiyişiyosun" diye gürledi.Aslında yiyişiyosunuz diyince benim sanki kalbime bişey saplandı, gözlerim doldu.

"Ehhhhh-Yeter be seviyorum lan ben kardeşini varmı seviyorum hemde çok seviyorum kendimden bile çok- ne zaman sevdiğimi anladım biliyomusun poleni"benim şuan arkamdaki kız üzüldüğünde ağlayinca, sanki benim içim parçalanıyordu ben anlam veremiyodum buna,dur poyraz diyodum kendime;en yakın arkadaşının kız kardeşine aşık olamazsın diyodum..ama ne oldu aşık oldum;hemde onun için ölmeyi bile göze alıcak kadar,anladınmı ne kadar sevdiğimi.HA ANLADINMI" diye son cümlesini gürledi....

Ben ise şaşırmış bir şekilde benim önüme geçmiş kollarını belime saran poyraza ağlayarak bakıyordum. Bu kadar çok seviyomuydu beni gerçekten o zaman bende gerçekleri söyliyim kurtulayım dimi ?

"Bende poyrazı seviyorumm " dedim abime bakarak.

"lan siz benimle dalgamı geçiyosunuz" diye gürledi.ama sanırım şuan poyraz cevap vermiycekti.niyemi? çünkü saf saf bana bakıyodu,böyle bakmaya devam ederken"sen benimi seviyosun"dedi gözlerini kocaman açıp....

aslında şuanki hali o kadar komiktiki gülmemeye çalışıyorum.ve sonunda o soruyu cevapladım.."evet seni seviyorum böyle seni görünce karnımda kelebekler uçuşuyo, sen kahkaha atınca ben mutlu oluyorum,senin yanında kendimi güvende hissediyorum;poyraz ,ben seni seviyorum "dedim vallahide dedim.oh bee üstümden bir yük kalktı.

Bu sırada poyraz bana tebessümle bakıyodu.o öyle bakınca bende tebessümle baktım.ama bu bakışmamızı poyrazın yanağına gelen yumruk böldü.sizce kim evet abim....

"lan burda öpüşmeniz yetmedi.birde aşk itirafımı yapıyorsunuz ha!!!"diyerek yumruk atmaya devam etti...

Bu sırada mutfağa doğru bizim grup geliyodu,bende bu sırada abimi poyrazdan ayırmaya çalışıyodum.hiii bir baktım yüzü kandan görünmüyordu.allah kahretsin ne vardı bu kadar dövcek.

Ben bunları düşünürken kapının arkasından doruk abim başta olmak üzere hepsi söylenerek;"Ayy valla varya poşetleri taşımaktan parmaklarım ağrıdı e montta giymedim kıçım don-LAN NAPIYON EMİR SALAKMISIN" diyerek abimin yanına geldi hele şükür fark edebilmişti.

"bırak olum gebertçem bunu arkamdan iş çevirmek neymiş görcek" bende bunun üzerine "abi bak nolur vurma artık nolur"diyerek Ağlıyorum niyemi???

poyraza bişey olmasından korkuyodum.

"doruk abi nolur al şu abimi yaa"diyerek gözyaşlarımı düşürmeye başlamıştım bile...Doruk abim araya girerek " ya tamam emir bak bırak hadi allah aşkına yaa,"diye abimi çekmeye çalışıyodu.

bende kafamı yukarı kaldırdığımda bizim kızları gördüm şaşkın şaşkın bakıyolardı."ya kızlar gelsenize,ne bekliyosunuz ayırın şunları"dedim hıçkırıklarla ağlayarak.

ilk başta aklı yerine gelen Sude olmuştu e-olsun bir zahmet abisi dövülüyor burda...hemen koşup yanımıza gelerek "ya emir abi ne yapıyorsun bıraksana"dedi ayırmaya çalışarak

Bu sırada yanımıza esrada gelmişti.ama nafile olmuyor.sonra sude benim yanıma gelip kulağıma eğilerek"bekle ben halletcem tamammı"dedi bende anlamaz şekilde ona baktım.önce ayağa kalktı,sonra masanın üstüne çıktı"HERKES BURAYA BAKABİLİRMİ "dedi

kimse bakmadı tabi sonra benim bile şok olduğum o iki kelimeyi söyledi"BEN HAMİLEYIM" diye bağırdı.sonra bütün herkez şaşkınca Sude'ye baktı.hatta abim poyrazın üstünden kalkmıştı bile.

ben bunları düşünürken esra bana göz kırparak poyrazı göstermişti.poyraza baktığımda doğrulmaya çalışıyodum. onlar içeride tartışırken,ben poyrazı içeri taşımıştım bile sonra telefonuma mesaj geldi;

Sude kuşum:"Hemen masanın üstündeki arabanın anahtarını alıp abimin dağ evine gidin çabuk,emir orayı bilmiyo hadi ,yoksa ben bu yalanı sürdüremiycem"

diye yazıyordu mesajda,bende hemen masanın üstündeki araba anahtarını alarak poyrazın kolunun altına girdim, kapıya kadar götürdüm.hâla tartışıyolardı sesler buraya kadar geliyodu. sonra arabanın yanına kadar gelerek arabanın kapısını açtım.poyraza dönerek;

"poytaz kullanabilecekmisin "dedim gözyaşlarımın arasından, poyrazda zar zor konuşarak "H-hayır " dedi.bende "tamam ben kullanırım o zaman sen arkaya geç "dedim.oda benim yardımımla zar zor arkaya geçip uzandı.

hemen arabayı çalıştırarak poyrazın dağ evine sürmeye başladım.

~~~~~~~~1 saat sonra ~~~~~~~~

Oh be sonunda dağ evine gelmiştik ama akşam olmuştu.telefonumdan bildirim sesi gelince hemen baktım Sude mesaj atmıştı.

Sude kuşum:Vardınızmı dağ evine emir baya bir sinirlendi ama tuttuk merak etme, ya onu bırakta siz Nasılsınız iyimisiniz.

bende hemen cevap vererek

Gönderilen;
Sude kuşum :Merak etme vardık eve poyrazada pansuman yaptım.uyuyo şimdi ben seni musait zamanda ararım.

Sude kuşum: Tamam canım.

Sudeye mesajı gönderdikten sonra yatakta uyuyan poyraza baktım.geç olmuştu benimde uykum gelmişti.e-poyrazın yanına yatsam vücudundaki ağrılar acıycak,bende yatağı boş vererek ikili koltuğa yürümeye başladım...O sırada bir ses

"yanımda yat güzelim orda belin ağrır"dedi bende hemen arkamı dönüp poyraza şaşırmış bir şekilde baktım".

"sen uyandınmı "dedim.

"yok bir saat sonra uyancam güzelim hadi yanıma gel"dedi."ya of poyraz dalga geçme hem yanına gelemem bir yerlerin ağrır"dedim.

"yok bence sen yanıma gelince o güzel kokunla, varlığınla yaralarımda iyileşir hadi inat etmede yanıma gel".dedi . Bende"tamam" dedim. E başka ne diycem dimi yani o kadar utanmışım.tabi ben bu sırada yatağa doğru yürüyordum.poyraz yatmam için yatağının yanına vurduğunda bende yorganı kaldırıp yatağa girdim.


"e yaklaş biraz dimi yani yoksa yaralarım nasıl iyileşsin "dedi gülerek bende gülerek poyrazın kolunun altına girip ellerimi karnının üstünden sardım.oda kollarını belime doladı. uyumadan önce ise duyduğum son kelime şuydu;

"İyi geceler boncuk gözlüm bizi kimse ayıramıycak seni seviyorumm" diyerek kulağıma fısıldadı.









eveeeettt bölümü nasıl buldunuz.????

sizce emir ne yapıcak??? 😕😕

oylarınızı vermeyi unutmayın 😘😘😘😍😍

KAR KÜRESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin