11 Dio

1.5K 106 6
                                    

Pomalo ga je nerviralo to što ga je Mira udaljavala od sebe ili bolje rečeno što je iskoristila svaku priliku da ga izbjegne , polazilo joj je za rukom tako dobro da ni u praznoj kući nije imao njeno društvo. Nagnut glavom na zid skrštenih ruku iznad glave je posmatrao odijelo okačeno na vrata od ormara, prisjeti se noći prije vjenčanja s Merjem , osjeti bjes jer joj je toliko vjerovao , znao je da nije mogao da poredi brak s njom i s Mirom ali ipak nije mogao da zanemari želju i osjećaj koji je buktao u njemu od pomisli da će sutra naveče imati prvu bračnu noć . Zatvorio je oči i pokušavao je da zamisli sve detalje i osjeti neopisivu sreću , nešto sasvim drugačije . Merjem je prije njega pripadala nekom drugom, nije željela da priča o tome i on nije navaljivao , vjerovao je da je bila samo greška mladosti zbog koje se kajala .

Svaki pogled na vjenčanicu u njoj je budio strah i nervozu , uzalud je tražila da obave vjenčanje i ručaju negdje s familijom ,bez  vjenčanice i nekog velikog slavlja , ali je odustala jer je Azra opet uspjela da nadmudri sve ... Tražila je od Mire da prihvati i složi se jer je na ovaj način želila i da joj se zahvali ali i izvine što je zbog nje prošla i još uvjek prolazi kroz težak period . Azra je se pobrinula da nakon Mirinog pokušaja više puta nagovori majku da ubijedi oca da i oni dodju, otac je pristao jer je Azra poslala auto i poklone kao i garderobu za dva njihova sina i njih.

Azrin poziv je trgnu iz laganog sna , izvinjavala je se kad je čula pospan glas i kratko rekla da su joj roditelji i braća dobro doputovali i da upravo svi skupa večeraju . Jedna suza radosnica joj kliznu iz oka prije nego je prekinula razgovor. Mislima odluta na posljednji susret s ocem i ražali se , nikad nije glasa povisio sve do tad , ona je uvjek bila njegova princeza i ponos , od malena je govorio da će umrijeti za nju i da nikad neće dozvoliti da pusti i jednu suzu. Ispusti dubok uzdah kad se prisjeti kako je bio ljut na nju da je bez razmišljanja htio da je uda za Ramiza . Okupirana mislima nije ni primjetila kad je Ayhan ušao u sobu i smješio se posmatrajući je , skoro ispusti telefon iz ruku kojeg je nesvjeno vrtila kad ga je ugleda. Povuče prekrivač do grla jer je na sebi  imala tanku majcu koja je izgledala nekoliko brojeva veća , otkrivala je jedno rame i visila do koljena zato je i jest nosila kao spavaćicu .
Ayhan se smjesti na drugu stranu kreveta i osmjehnu se glasno kad je ugledao kako ga gledao širom otvorenih očiju , uplašena i iznenadjena nije bila u stanju da izgovori niti jednu rječ . Naslonjen glavom na jednu ruku kojom se oslanjao na lakat okrenut tjelom prema njoj , drugom rukom je uzeo jednu njenu ruku i lagano prelazio prstima preko njenih . Podigao je pogled , glas mu je zvučao ozbiljno kao i rječi :" Do kad misliš bježati od mene? Razumijem da si mlada ! Shvatam da je i jedan od razloga to što me nepoznaješ . Ljutiš me kad hladno odeš i koristiš svaku priliku da izbjegneš susret sa mnom . Čak si bez mog znanja otišla i na kontrolu i nisi dozvolila da čujem otkucaje srca . Za ljubav Božiju  Mira  trudna si , sutra se udaješ za mene ..."
Brzo je izvukla ruku i krenula da se izvuče iz kreveta , prisjeti se majce na sebi i promjeni namjeru povuče prekrivač sve do brade i skoro vireći na Ayhana tiho braneći se progovori :"Mislila sam da imaš više razumjevanja . Zar ti nije na um palo da smo jedno drugom stranci , da si do juče bio u braku sa drugom ženom . Mislila sam da još uvjek je sve svježe za novi početak ipak ste bili u braku 10 godina , pomislila sam da bi možda ostali još uvjek skupa da nije došlo do zabune i pometnje oko oplodnje."
Zabacio je glavu nazad i lagano je oslonio na zid , kao da je birao ili tražio rječi trebalo mu je malo vremena dok nije progovorio:"Upravu si , sve bi trebalo da izgleda kako si rekla , ali nije ... 10 godina sam živio u laži Mira . Ženu koju sam nekad volio više od sebe nisam ni poznavao , sad mi je jasno da je nisam ni volio jer si ti u meni probudila čovjeka koji sam bio prije nje . Gledajući tebe postale su mi neke stvari jasnije i svakim danom sam zahvlan svojoj majci i sudbini koja te donijela meni . Znam i svjestan sam da je za tebe sve ovo strano i nepoznato, znam i da imaš strah da se prepustiš osjećajima koje imaš . Moram da ti priznam da i ja imam isti strah , i meni je sve ovo novo , drugačija si od žena koje su prošle kroz moj život i zato se nadam da ćeš za mene biti posljednja želja . "
Ćutala je i gledala ispred sebe , nije se usudila pogledati ga u oči , krenu da se pomjera jer je osjetila njegov dah na svom vratu , zaustavio ju je držeći je za bradu . Pogledi im se sudariše i dok je polako smanjivao prostor izmedju usana prije nego su se spojile tiho je prošaputao:"Siguran sam da osjećaš isto kao i ja ..."
Zatvorila je oči i prepustila se osjećajima , uživala je u trenutku želje i osjećaja , željela je da zauvjek ima sjećanje na svoj prvi poljubac i svoju prvu ljubav ...

Više od ljubavi Where stories live. Discover now