1. Bölüm
Biletleri sıkıca tuttum:
- ohhh...sonundaaa!
Ne kadar şanslı bir evlat olduğumu şimdi anlıyordum. Ailem Kore'ye gitme kararımdan memnundu. Tamam annem biraz üzgündü ama ne yapayım yani "annem" o. Babam ise mutluydu ve bana güç veriyordu. Zaten her zaman hayallerimi destekleyen bir ailem olmuştu. Kardeşlerim gelecek sefere onları da götürmem için annemlere yalvarıyordu. Ablam ise kocaman beyniyle Amerika'da 5-6 işi idere ediyor(NASA'ya girme çabaları, Walt Disney'in yeni animasyonu için sountrack hazırlamak, buz pateni dersleri...). 1 yıl sonra beni ziyarete Kore'ye gelecek (bence asıl planı yüzerek japonyaya geçmek;söylemedi demeyin) ablamı abartıyor muyum?HAYIR. Ahhh çok gevezeyim!
- Aissssshhhh! UÇAK KALKIYORRRRRR!
Babam
- Bir yere de geç kalmasan olmaz dikkat et de ünlü olunca konserin ortasında sahneye çıkma.:)
Ne yaparsınız her zamanki komik babam işte neyse ona dil çıkardıktan sonra uçağa bindim.
Ve sonunda başlıyor... 7 yıldır hayalini kurduğum Kore, sana geliyorum!(aslında 13 yaşındayım ama bu hikayede 21 yaşında diye düşünün) V.I.P.'ye girer girmez hemen can dostum mp3'ümü çıkardım ve dinlemeye başladım. 12 saat sonra hayallerime bir basamak daha yaklaşmış olucam..
Uykunun tatlı kollarından hostesin sesiyle uyandım:
-Hanımefendi yolculuğunuz bitti uçaktan inebilirsiniz.
- Hmmm.. tamammmm.
O kadar uykuluydum ki havaalanında beni almaya gelen adamları zar zor seçtim. Arabaya valizleri yükledikten adamlara dışarıda beklemelerini söyledim 10 dakika arabada dinlendikten sonra kafama dank etti:
-BEN KORE'DEYİM! BURASI SEUL! AHHHHHH!
Adamlar benim için endişelenmiş olmalı ki bir anda tüm kapılar açıldı ve ben dışarı fırladım.
-Küçük hanım bir sorun mu var? Bağırdığınızı duyduk.
-Hayır sadece... Neden beni uyarmadınız?!
-Anlayamadım hangi konuda?
-Sonunda Seul'e geldim ve ilk 10 dakikamı uyuyarak geçirdim daha da kötüsü bunu bana söylemediniz!.... Ah, özür dilerim biraz ileri gittim.Siz eşyaları eve bırakın!
-Ne özürü küçük hanım asıl benn...
Daha o sözünü bitirmeden adamlardan ikisini alıp Seul'e daldım.
İşte başlıyor!
1.Bölümün sonu