Семейно

1.2K 72 3
                                    

Мария-Адриана ни посрещна на прага и ни покани да влезем в дома й.Беше наистина обзаведено с вкус.Тя беше наела най-известният моден дизайнер в цялата столица.Ед се беше изпънал на дивана във всекидневната и се беше зачел в книга с дебели корици.

-Толкова се радваме да ви видим -каза Ария,докато сядаше в дълбоко кресло край камината.-Бебето заспа,така че ще може да го видите,но не и да го нацелувате днес.

-Оо.. -казах разочаровано аз -нямах търпение да видя племенничката си.Как е малката Кара?

-Неуморима и доста ревлива -обади се Ед,без да вдига поглед от книгата си.

Ед, от шест години насам, беше сътрудник в "Лето Индъстриъл"бизнес фирма свързана с търговия на едро и на дребно.Само от вида му можех да преценя,че задълженията му в "Лето Индъстриъл" бяха лечебни в сравнение със занимавката с новородено дете.

Мария-Адриана от друга страна беше напълняла последствие от раждането на бебето Кара.Ария работеше в сферата на модният дизайн.Намери си работа веднага щом завърши мениджмънт в Св.Ариадна.Шест години работеше като беше ненадмината в работата си.Амброуз беше много горд с нея,когато след само три години я повишиха.Сега беше в майчинство и се грижеше за Кара,заедно с домашната им прислужница госпожа Паркър.

-Как върви работата,Кат? -попита ме Ария.

През това време госпожа Паркър влезе във всекидневната и ни донесе по една чаша червено вино.

-Благодаря ти Мери -казах аз на жената и обърнах внимание на Ария,която чакаше търпеливо да й отговоря - Работата върви добре.Знаеш как е.Всъщност искам официално да ви поканя на годишнината на библиотека "Уорън".Поканите ви ще пристигнат с утрешната поща. -уверих ги аз и отпих от червеното вино.Беше сорт Пино ноар и се наслаждавах на всяка глътка.

-Звучи интересно-присъедини се в разговора Ед -ще бъдем там,нали мила?

Той се обърна към Ария,която закима енергично.

-Само трябва да говорим с Мери да гледа Кара.

-Разбира се -съгласи се Ед.

-Като сме на тази тема мисля,че е удобно да поканя теб и Амброуз на партито,което организираме другият петък.-съобщи ни Ария.

-Така ли? Как се решихте да го организирате? -попита Амброуз.

-Къщата е достатъчно голяма за да го организираме тук,пък и отсъстваме от социалният живот вече няколко месеца заради малката Кара.Време е да се завърнем към старите си навици.

All the truths - Всичките истини (2)Место, где живут истории. Откройте их для себя