Bilmeden de olsa bi'şey yaptım...

47 4 0
                                    

4.Bölüm

  Sona Yoo Jin ve ben kalmıştk. Dong Wook da, Hyun da çocuklar gibi ellerini birleştirmiş bir kenardan bizi izliyordu. Gerçekten ikisi de çok tatlı görünüyordu. Yoo Jin'e döndüm:

-Hazırsan, başlayalım.

Başını çevirip gözlerini kısarak:

-Ben her zaman hazırım siz müziği başlatın.

Iyyy, uyuz.

---------------------

5 DAKİKA SONRA

---------------------

Yoo Jin:

-Hmmm, bak şu hareketi hiç görmemiştim.

Ben:

-Evet, bak kolunu şöyle kaldırıyorsun sonra da...

Nasıl olduğunu anlamadan üç-dört dakika önce suratına "uyuzun tekisin" demek istediğim kızla şu an can ciğer kuzu sarması olduk. Tüm öğrenciler, Dong Wook ve Hyun bize iki karış açılmış ağızlarla bakıyordu. Dans etmeye başladıktan sonra birbirimize kareografi hakkında bir şeyler söylemeye başladık ve bu kıza karşı içim ısınmaya başladı. Sanırım bazı arkadaşlıklar gerçekten tuhaf başlıyor.:)

-Yoo Jin-

Gerçekten ona çok sinir olmuştum ve benim ünümü kapacağını düşünmüştüm ama nasıl olduysa konuşmaya başlayıca çok sevdim bu yeni kızı.

Biraz daha oturup konuştuktan sonra şarkı çalışmaları ve diğer işlerle ilgilenmeye başladık. Akşam eve giderken Meryem, Hyun ve Dong Wook ile yarın gezmek için saat ayarladık. Ne de olsa Meryem henüz tüm Seul'ü gezememişti. Eve geldiğimde yemekten sonra Meryem'e telefon ettim:

-Meryem, yarın nereleri gezmek istersin?

-Bilmem ki... Aslında bak ne yapalım, sen sabah bizim eve gel biraz süslenip kahvaltı için dışarı çıkarız sonra Hyun ile Dong Wook gelince beni Seul'ün turistik yerlerine götürürsünüz. Nasıl, sana uyar mı?

-Neden olmasın, zaten yarın tüm gün boşum nasıl doldururum diye düşünüyordum. İyi ki seninle arkadaş olmuşum canım benim:)

-Başlarda sana gıcık olmuştum doğru ama o iki günü unutalım, okey;)

-Hehe! Okey, bay baaaaay.

-Bay bay.

-Dong Wook-

Yoo Jin'i ilk defa böyle görüyorum. O bana ve herkese soğuk davranır, sadece çok yakın olduklarının yanına giderdi. Meryem'e karşı da çok soğuktu, hatta çok gıcık davranıyordu. Ama bugünkü hali çok güzeldi. Meğer sevinçliyken çok güzel oluyormuş...

------------------

ERTESİ SABAH

------------------

Kızlar sonunda hazır olduklarını bildiren bir mesaj yazmışlardı. Bu kızlar bu kadar zamanda nasıl süsleniyorlar. Eğer bir yavaş süslenme yarışı yapılırsa kaplumbağları bile yener bunlar...

Bir dakika... Bu karşıdan gelen... İnanamıyorum....

4.Bölümün sonu

Sadece 'Sana'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin