04.BÖLÜM/Zehirlenirmiyiz?

390 27 13
                                    

Bugün nasılmı uyandım?
karnımın üstündeki ayakla uyandım.evet,evet yanlış duymadınız "AYAKLA"hemde öyle bir ağırki nefessiz kalıcam.....

Zorda olsa konuşarak "ya poyraaaazzz " dedim hafif bağırarak poyrazda bunun üzerine "hııı" dedi.

"ya al şu bacağını gebercem,kas yığınımısın nesin yaaa"

"öf tamam aldım işte ne bağırıp duruyorsun sabah sabah yaaa uykumun içine ettin."diye hafif sinirli bir ses çıkardı.

"Hayır yani niye kızıyosun ben ne yaptım,gıcık şey gidiyorum ben"dedim. ama poyraz kolumu tutarak beni yatağa çekti sonra üstüme çıktı.ben ona şaşkın gözlerle bakıyordum."poyraz bence şuanda bulunduğumuz pozisyon hiç iyi bir pozisyon değil"dedim.

Poyrazda bu sözüme kahkaha atarak "sen nasıl bir şeysin yaa bakma şöyle şaşkın şaşkın ben diğer erkekler gibi değilim küçügüm,anladınmı?"dedi

"Ay tamam be gülme hadi kalk üstümden " dedim.tripli tripli Hayır yani neyin tribini yapıyosam...sonra poyraz bana yaklaşarak...

"Günaydın öpücüğüm yokmu?"

"ya poyraz saçmalama her dakika bir öp-"sözümü Dudaklarıma değen sıcak dudaklar kesmişti.ben kocaman gözlerle poyraza bakıyordum...Poyraz dudaklarını dudaklarımın üstünde tutarak "güzelim karşılık ver."dedi.

Bende bu cümlesine "Ha " diye bir tepki verdim.e tabi konuştuğum için dudaklarım poyrazınkine değmişti.poyraz gözlerimin içine bakarak " aferin güzelim"dedi ve öpmeye devam etti.poyraz gözlerini kapatınca bende gözlerimi kapattım ve akışına bıraktım yani poyraza karşılık vermeye başladım . biz böyle devam ederken poyraz dudağımı ısırdı.


"ahh-napıyosun salak dudağımı niye ısırıyosun"

"Çok güzeldi bende dayanamadım"dedi gülerek. bende bunun üzerine gül sen gül dedim ve karnına yumruk attım.bu sırada poyraz...

"aaahhh"diye bir ses çıkardı.bende poyraza bakarak "poyraz noldu?"dedim poyraz hala karnını tutarak....

"sanırım abinin vurduğu yere sende vurdun boncuk gözlüm " dedi..

"ya allah kahretsin ya nasıl unuturum ya poytaz bak hâla acıyomu istersen bir su vur ayyyy -ne saçmalıyorum ben yaaa yada bir krem getiriyim ben ha dimi en iy-"

"ya birtanem dur,sen yetersin bana ama önce bir kahvaltı yap be?"dedi masum masum bakarak.

"İyide sen bana öyle bakarsan.ben sana kahvaltının Kralını yaparım"dedim gülerek poyrazda Gülerek" yapsana o zaman" dedi.bende tamam yaparım ama önce aşağı inelim romeom"

poyraz'da bana katılarak"memnuniyetle juliet"dedi.ve elimi tuttu.Evet şimdi bakalım ben nasıl bakalım yapıcam asıl sorunda bu işte offf....

~~~~~~~~yarım saat sonra~~~~~~~~~

"eeee polen bence dışarıdan sipariş edelim çünkü ben zehirlenmek istemiyorum."bende "poyraza bakarak çok kötü gözüküyor demi?"diye sordum...

"yani biraz ama bunun içinde ne var çünkü bu kırmızı olmuş polenim "dedi.sucuklu yumurtayı incelerken....

"ya aslında o kadar bişey yok e bir dakka sayiyim...eeee ilk olarak dört tane yumurta var,biraz yağ,biraz domates suyu,biraz nar ekşisi birazda limon suyu koydum;bu kadar yani bence o kadar fazla değil ha birde sonunda üstüne dört tane çiğ sucuk attım,eeeeee ne düşünüyorsun.???


"ya boncuk gözlüm ben bişey düşünemiyorum yeni bir elementmi yarattın"dedi poyraz bana korkulu gözlerle bakarak.

"ya dur! tamam yeme bence biz dışardan sipariş edelim poyraz ,yoksa biz aç kalıcaz benim yüzümden "dedim gülerek...poyrazda gülerek "bencede aşkım yoksa aç kalcaz"dedi.

bende bunun üzerine "tamam o zaman ben Pizzacıyı arıycam canım çok çekti valla"dedim poyraza bakarak..."iyi sen ara ben içerdeyim tamammı birtanem?"

"tamam tamam"dedim ve Pizzacıyı arayıp, 4 büyük boy pizza 2 büyük boy kola sipariş ettim e napıyım acıktım.....

🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕


"Ohhh beeee sonunda geldiler çok acıktım valla"diyen poyraza gülümseyerek baktım....

"eee tabi senin güzeller güzeli sevgilin sipariş etti tabi güzel olcak" dedim . poyraza....poyrazda buna gülerek " tamam tamam getir şu pizzayı hemen ego yapma"dedi kahkaha atarak...ama poyraz birden ciddileşerek "ya ben cidden acıktım artık açsana şunları"dedi.

bende bunun üzerine "bir şartla ben yedircem" dedim . poyraza....poyrazda gülerek"seve seve güzelim"dedi.

********

"Ohh bee doydum valla"diyerek karnını ovalayan poyraza baktım."eeee tabi doyarsın üç kutu pizza yedin poyraz,bende üç kutu yesem bende doyarım"dedim poyraza gülerek.......poyrazda buna gülerek hakketten çok yedim haaa o zaman ben bir ellerimi yıkayıp geliyim bütün yağ oldu."diyerek ayağı kalktı ve yanağımdan öpüp merdivenleri çıkmaya başladı".

o sırada poyrazın telefonu çaldı.ekrana baktığımda Begüm diye bir yazı vardı.kız ismi olduğunu görünce kaşlarım çatıldı. bir an aklıma poyraz beni aldatabilirmi düşüncesi geldi.hayır ya öyle bişey yapmaz dimi......

sonra telefonu açmamaya karar verdim sonra telefonun sesi sustu rahat bir nefes aldım.ama şimdide mesaj sesi geldi.al işte yine strese girdim.bendede nasıl bir deli cesareti varsa telefonu alıp mesaja baktım.....

mesajı okuyunca gözlerim kocaman açıldı!! mesajda şu yazıyordu....

Begüm: poyraz beni ne çabuk unuttun artık gelmiycekmisin e daha geçen gün buluştuk.ya tamam hayatından çıkıcam diye söz verdim ama ben yapamıyorum Kestanem nolur buluşalım.telefonlarıda açmıyorsun, yoksa başka kızlamısın ama.olsun ben seni yine beklerim♥♥

evet evet ve ben şuan kudurmak üzereydim bu mesaj ne ya allah aşkına ya "KESTANEM"ne

Gebrticem seni poyraz geberticem!!!!!!!!










Eeee bölüm nasıldı hoşunuza gittimi? 😕😕

sizce Begüm kim olabilir??

oylarınızı vermeyi unutmayın sizi seviyorumm😙😘😍😙😘😍😙😘😍

KAR KÜRESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin