♥ 108 539
@hyungwonie: wracam z nowym coverem dla Was! Link w bio ofc
I szykuję dla Was niespodziankę więc bądźcie gotowi 😏😏View all 68 752 comments...
@deadinside: tęskniłam za twoim głosem 💜
@123youredead: zdechnij
@coconut: tak boże czy to collab z Hyungwonem???
@youtubeofficial: czekamy na tą niespodziankę z niecierpliwością 😊
@minhyukie: po prostu powiedz, że się przeruchałeś z Wonho i tyle. Nie wiem czemu robisz z tego taką tajemnicę...
@hyungwonie: @minhyukie tobie to chyba ktoś mózg przeruchał bo zaczynasz pierdolić.
***
- Hyungwon od kiedy Ty jesteś taki savage?? - usłyszałem krzyk Minhyuka z kuchni. Przewróciłem oczami.
- Od wtedy kiedy zacząłeś się zachowywać jak kutas. - odkrzynąłem. Powrociłem do czytania komentarzy pod moim zdjęciem. W pewnym momencie zakrztusiłem się powietrzem.
@grumpywonho: twój głos jest najpiękniejszy ♥ tak się cieszę że mogę go słyszeć na żywo 😊
- Ej ty żyjesz jeszcze? - Minhyuk wpadł do mojego pokoju jak burza. Pokręciłem przecząco głową i schowałem twarz w dłonie. Wonho był zbyt idealny dla mnie. Nie wierzę, że ktoś taki jak on w ogóle mnie dostrzegł. - Jezu Hyungwon oddychaj. Robisz się siny.
Wrzasnąłem tak głośno, że Minhyuk podskoczył do góry. To jest chyba jakiś atak.
- O MÓJ BOŻE MINHYUK CZY TO WIDZIAŁEŚ??? - Wrzasnąłem mu w twarz. Minhyuk tylko walnął się w czoło i wyszedł z pokoju, mówiąc, że wraca oglądać dramę. - MINHYUK O BOZE ON POWIEDZIAŁ ŻE MAM NAJPIĘKNIEJSZY GŁOS O MÓJ BOŻE. JAK SIĘ ODDYCHA.
@Minhyukie: zepsułeś mi przyjaciela @grumpywonho :((((
🔪🔪🔪
Nie przyznaje się do tego fanfika okkk
Moja klawiatura jest całkiem funny lol
Jestem całkiem radośnie martwa w środku XDDDDDEdit: musiałam to poprawić bo bolą mnie literówki XD
I zaraz dodam nowy rozdział
YOU ARE READING
Youtubers // Hyungwonho
FanfictionHyungwon wrzuca swoje piosenki na youtube, dodaje zdjęcia na instagram i sekretnie crushuje innego youtubera - Wonho *** Au, pewnie wystąpią sceny seksu homosiów soo czytasz na własną odpowiedzialność. Start: 13/05/2018 Koniec: mój już wkrótce, a co...