To je to

1.8K 67 1
                                    

Kratko plaći. Kratko tuguj. Kratko oklijevaj. Kratko samuj. Kratko žali. Kratko boluj. A zauzvrat, nemoj dugo zaboraviti!



Alex:" znaš red?"
Ja:" daa, hajde ustaj!" rekla sam i odmah se trke, uputila prema izlazu. Izasla sam i pogledom tražila njegov auto. Kiša se umanjila u lagano sipljenje. Prstom mi je pokazao prema smijeru gdje je iza velikog drveta bio njegov auto. Pritrčala sam prema njemu, a on je imao dug korak, tako da smo se uskladili. Vezala sam se, te je on dodao gas. Osjecala sam se vise napeto i nervozno nego on. Stavio je ruku na moje rame.

Alex:" diši draga." osijehnuo se lagano. Kako je tom tipu uopšte do smijeha? Približavali smo se groblju, a ja sam sve vise bila nervozna. Istrčala sam iz auta, a potom on prateći me dok smo ulazili na groblje. To je to! Sada se moram skoncentrirati i usredotočiti gdje me je Benjo vodio. On je samo šutio i pratio moje kroake koji su bili isprepleteni na sve strane. Koracala sam prema naprijed korz maglu prisjećajući se te noći. Jednom trenutku sam stala i željela da odustanem, okrenula sam se i osjetila njegovu ruku na ramenu. " Samo nastavi" rekao mi je, i odmah mi se vratila želja, jača nego ikada. Usredotočila sam se dok sam stajala na sredini groblja, ni lijevo, ni desno. Hodala sam i hodala dok nisam dosla do reda koji mi je najviše izgledao kao te noći. Krenula sam otpuhnuti te sam spustila glavu prema zemlji i ugledala sam tanku, elegantnu, mušku trakicu te sam se sagnula do nje. Uzela sam je i osjetio se polako već ispran muški parfem. To je bila Benjina trakica. Kada sam ga prvi put upoznala imao ju je. I taj daj ju je imao, kada se uvukao u auto, dok me vezao primjetila sam je.

Ja:" Alex! Alex to je to! Ovdje je!" viknula sam
Alex:" sigurna?"
Ja:" Da,Alex! Jesam li upravu" prošao je pored mene i zaputio se pravo. Koračao je do kraja reda i pogledao na ploču.

Alex:" To je to Sofija. To je to." rekao je kao da je znao da ću uspjeti pronaći. Sjeo je na travu, nijemo, gladeci ploču. Stala sam pored njega gladeci ga lagano po kosi.

Alex:" hvala ti Sofija. Sto sam te morao podsjećati na tu noc, hvala ti"

Ja:" Sta ces sada?"
Alex:" Sutra ću biti pametniji. Hoćemo li?"
Ja:" Ako želiš da još ostanemo Alex"
Alex:" hajmo. Kasno je, a i kisa će opet" potišteno je zvučao i krenuo je prema izlazu. Sjeli smo u auto. Isto kao da sam sama bila u autu. Ni glasa od Alexe. Razumijem ga. Lagano smo išli dok je kisa počela sipiti po šoferšajbi. Gledala sam korz prozor, mirno, tiho. Stigli smo pred moju kucu, a kisa je lagano spuštala sve veće i veće kapi. Poljubila sam ga u obraz, dok sam osjecala da ne zna gdje je. Tada sam se sjetila svoje mame. Olakšavala mi je neprospavane noći jednom rečenicom.

Ja:" Alex. Nikada ne znaš sta nosi dan sta noc. Nekada možeš izgubiti sve u jednoj mračnoj noći, a nekada dobiti sve sto poželiš svitanjem jednog svijetlog dana. Ne predaji se."  izasla sam iz auta i prije nego sto sam usla u kucu pogledala sam ga i zakoračila u svoj topli dom. Uskočila sam u pidžamu i legla u krevet. Nisam odmah mogla zaspati, al sam lagano tonula u san.

(...)
Alarm me budu iz tek započetog sna, te ga proklinjem i idem prema kupaonici. Moram otići po mamu na aerodrom da je pokupim. Stavila sam samo maskaru i sjaj, obukla basic pantole i izasla iz kuce.

 Stavila sam samo maskaru i sjaj, obukla basic pantole i izasla iz kuce

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Palim auto i zovem Alexa. Zauzet je, sto znaci da je živ. Poslije propuštenog poziva, on mene zove.

Ja:" Haloo"
Alex:" kako je djevojčica jutros?" zvučao je bolje nego sinoć

Ja:" super, kako si ti?"
Alex:" a za mene nema tepanja i nadimka, ha?"
Ja:" znaš da si mi draga, moj najbolji prijatelj"
Alex:" molimm?"
Ja:" ha ha. Šala mala. Moram mamu uzeti s aerodroma, bila na nekom poslovnom."

Alex:" pozdravi je od mene"
Ja:" ako joj kazem, nećeš je se moći riješiti"
Alex:" bolje nego da me tjera"
Ja:" hahah, Haj cujemo se u toku dana"
Alex:" zapamticu ovo tvoje odbacivanje"
Ja:" pusaaa" bezobrazno sam prekinula, smijući se.

Parkirala sam se pred aerodrom, ugasila auto i nastavila piti svoju jutarnju kafu kako ne bih morala čekati na aerodromu, ostala sam sjediti u autu. Pogledala sam na sat i izasla iz auta. Usla sam na aerodrom. Među ljude sam se probila do vrata gdje me mama treba čekati. Iz daljine sam je vidila kako stoji. Približavala sam se i primjetila da ne stoji sama...

Neodoljiva ponuda(Sezona 1)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora