Obchodní schůzka 👥🗣

21 0 0
                                    

Eleanor
Na místě kde spí Bast ležel těhotenský test,nechápala jsem a položila ho na noční stolek . Sešla jsem dolů do obýváku a viděla Basta jak sedí na sedačce a prochází si nějaké papíry . Přisedla jsem si a dala mu jemný polibek na líčko se slovy :" Dobré ráno zlato , jak ses vyspal ?." Usmál se a odpověděl :" Ahoj El , vyspal jsem se výborně a co ten test ? Už víš výsledek ? Doktor ti ho posíla ." Já kývla hlavou že ještě ne . Naštvaně se koukl a řekl :" Tak si ho běž udělat a přijď mi říct , jak pojedu do firmy stavím se za doktorem je zrovna u mě ve firmě." Já kývla a odcházela do ložnice , přišla jsem vzala test a šla do koupelny , vyčůrala jsem se a test vložila do moči . Čekala jsem 5 min a pak vzala test do ruky a modlila se ať je negativní . V tom sem se koukla a tam jen jedna čárka . Byla jsem šťastná a hned utíkala za Bastem, ukázala jsem mu negativní test a řekla :" Nejsem těhotná, říkala jsem že jsem v pohodě ." Bast se smutně podíval na test a pak řekl :" To je dobře že si v pořádku . Musím už jít , mám dnes velmi důležitou schůzku . Uvidíme se večer pa ." Já se naštvaně podívala a pak řekla :" Zase až večer ?! Už mě to nebaví ! Vidíme se jen večer a ráno ! Kdy tady budeš celý den ! Ani kdybychom měli dítě tak tady nezůstaneš .! Byla bych tu pořád sama ,ty a tvůj život je jenom práce." Bast jen koukal a pak řekl :" El co to povídaš ? Ano pracuju a hodně a nevidíme se celý den ale miluju tě a kdybychom měli dítě byl a budu vždy s vámi . Musím ale teď jít dneska mám velkou schůzku a pokud vše vyjde tak zítra spolu budeme celý den v posteli jo ? " Já se usmála a řekla :"  To zní dobře , jen aby si to dodržel ." Dali jsme si pusu a on zmizel ve výtahu .
Celý den jsem koukala na televizi a na internetu hledala práci . Podívala jsem se na hodiny a tam 17:35. Šla jsem udělat steak se salátem a nachystala stůl , čekala jsem na Basta, ale pořád nic . Pojedla jsem sama a mu nachystala jídlo s vínem na stůl se vzkazem :" Tak ti děkuji za krásný večer , a přejí ti dobrou chuť , nebuď mě .!" Odešla jsem do ložnice osprchovala jsem se a lehla do postele .
Sebastián
Sedím v kanceláři a koukam na hodiny a tam 17:35 pořád ještě řešíme s mým otcem , Lukem a Deveron obchod . Jde o drogy a zbraně ve velkém množství , kdyby se na to přišlo jsme mrtví ve vteřině ! Čekáme na hovor zda to přešlo přes všechny 3 hranice . Piju whisky a koukám na Deveron je nějaká divná , nikdy takhle nevypadala něco se děje a telefon taky ještě nic . V tom mi zvoní telefon a tam Mia , zvedám to a říkam :" Co se děje Mio ? Něco s El nebo ty ? " v tom se ozve :" Maš problém bráško , Deveron dej si na ní bacha , ti kluci ze svatby co tam mučili El znali Rozzali od jednoho to byla sestra a tak se ti msti , Deveron tam poslali aby tě zničili , první vztah a pak obchod . Zruš ten obchod nebo je konec .! " Já položil telefon a hned začal vyzvánět jednoho co čeká u hranic , v tom to zvedá a já říkam :" Kde je kamion ? Akci ruším dnes přes ty hranice ten kamion nepřejede ! Hned kamion pošlete zpět ." V tom se ozvalo :" Rozumím pane,akce se ruší naschle ." Položil jsem telefon a řekl :" Ochranko ke mě ! ." Ochranka vešla a já řekl :" Zatkněte Deveron a odvezte jí k Lukovi domů , Luk už ví co potom ! Otče vše ti vysvětlím , ale teď ve zkratce ,Deveron je podrazák ! Je tady aby nám kazila obchody a my chcíply. Zbytek vám řeknu později, ale teď tu mrchu odveďte.!" Začala kopat kolem sebe a vyvádět , křičet ale Luk jí chytl za vlasy a táhl ven s kanceláře . Vše jsme začali řešit s otcem a pak mi zazvonil telefon a tam dodavatle zboží , zvedl jsem to a řekl :" Ano je to tak zboží doručíme co nejdříve , máme komplikace a nerad bych měl v našem obchodě problémy ." Jen se ozvalo s telefonu :" Dobře to chápu ozvu se později ." Zavěsil jsem a dál to popisoval otci , otec obvolával svoje lidi a řešilo se že nám ten obchod nevyšel a je ještě víc práce . V tom kouknu na hodiny a tam 21:10. Ukončuji práci a odcházíme s otcem domů. Jedu v autě a vím že El bude naštvaná že jdu tak pozdě . Přijíždím k baráku a vcházím do dveří , odkládám klíče a jdu do kuchyně kde vidím večeři od El se vzkazem . Jsem docela naštvaný a vím že jí to mrzí . Beru si papíry a jdu večeřet . Po jídle dávám věci do pracovny a jdu nahoru do ložnice . Potichu otevírám dveře a jdu k posteli , začnu se potichu vyslíkat s obleku . Lehám si k El a vidím jak klidně spí a já jsem spokojený že jí mám vedle sebe , miluju jí . Chvíli přemýšlím jak se mi posral ten obchod a že jsem slíbil El že budu zítra sní . Nějak to musím zařídit , beru El za ruku lehám si k ni a usínám .
——————
Dalsi dil , snad se budu libit , dneska nic moc zajimaveho , ale to prijde . Omlouvam se za chyby 😊

Bojím se, že tě stratím ...Kde žijí příběhy. Začni objevovat