42

520 33 3
                                    

Seděl jsem tentokrát na lavičce a sledoval, jak kluci cvičí. Nechal jsem si berle vedle a jen je sledoval. ,,Pití prosím," Přiběhl ke mně udýchaný Scott. Podal jsem mu jeho pití, které jsem mu hlídal. ,,Dneska je nějak nasraný, dává nám obvykle pět koleček," Vydechl si a při pití mu tekla voda po bradě. ,,Ještě že necvičíš," Usmál se na mě Scott. ,,Kdybych věděl, že kvůli gayům jako je Stilnski, bych dostal podmínečný vyhazov, tak bych se na něj vysral," Vyštěkl Corray, když ukazoval papír u laviček svým přátelům. Jen jsem se podíval na Scotta, který se na něj díval a mračil se. ,,Co má za problém?" Otočil se ke mně a Correy k nám přišel. Hodil po mně papír. ,,Tohle si klidně můžeš nechat, jako trofej největšího buzíka, kvůli kterému museli někoho podmínečně vyhodit," Neustále po mně křičel. Díval jsem se na papír a četl si, co na něm je. Stoupl jsem a jen k němu popošel. ,,Můžeš si za to sám Correy, kdyby jsi neměl homofobní narážky," Podal jsem mu to a viděl, jak zrudl. Náhle mi natáhl a já spadl na zem. Scott mu ránu vrátil a už se tam rvali. Držel jsem se za nos a sledoval, jak se Scott pral s Corrym a přibíhali k nim ostatní lidi. 

,,V pořádku?" Klekl si ke mně Derek, když mi stále krvácelo z nosu. ,,Ani ne, motá se mi hlava," Zaklonil jsem si svou hlavu, když jsem viděl černo. Náhle mě chytl okolo pasu a někam mě nesl. ,,Nemůžu tě sám ošetřit, tak tě vezmu za školní sestrou," Řekl tišeji. ,,Vážně se mi dělá zle,".

,,Nechám tě doma Stilesi, kdyby se ti udělalo více zle, tak mi zavolej," Doléhal na mě táta, když mě odvezl z práce domů. ,,Jistě zavolám," Pousmál jsem se. 

Derek

Po práci jsem se rozhodl zajet za Stilesem. Vím, jsem hrozný, že ani to nevydržím. 

ColdKde žijí příběhy. Začni objevovat