10.

263 17 4
                                    

Jó hír.Végre lecsatoltak arrol a kis biszbaszról ami folyton csipog.
Rossz hír. Aaliyah úgy gondolja, hogy csak azért sem kel fel, hiába rángatom már fél órája a takarót, mint valami gyogyós, ő folyton visszahúzza a fejére.

Bosszankodva engedtem el az ágyneműt és léptem hátrébb pár lépést, hogy  új stratégiát találhassak ki. Hirtelen ötlettől vezérelve, nekirugaszkodtam és nagy lendülettel vetődtem fel az ágyra ahol elterültem a zöld anyag mögé rejtőzött lányon. Megugrott alattam a test, annyira megijedt a hirtelen ninja mozdulatomra, de aztán lesből támadt és egy head shotot vitt be a feje alól kirángatott párnával. Fegyverhiány miatt kisajátítottam a másik tollpárnát és elkezdtem vele püfölni az addigra már kacagó lányt. Annyira belemerültünk egymás sorozásába, hogy csak arra lettünk figyelmesek, hogy valaki próbálja ,sikertelenül, elfolytani a nevetését. Hát persze hol mashol mint a hátam mögött. 180 fokos fordulatvételemnek az lett a vége, hogy közben Aaliyah még rámsózott egyet és ennek hála belefejeltem a puha matracba. Ekkor már a lány olyan szinten fuldokolni kezdett a nevetéstől ahogy feltápázkodtam, hogy én sem bírtam megállni és követtem a példáját, így már ketten fetrengtünk az ágyon önkívületi állapotban. Erőt vettem magamon és újra megpróbálkoztam azzal a feladattal, hogy feltérképezzem nincs e épp egy pedofil kukkoló a szoba másik végében. Felemeltem kócos fejemet és könnytörölgetve szemléltem meg a sötétbe öltözött alakot aki előregörnyedve folytotta tenyerébe nevetését.

-Hacsak nem te vagy a mikulás akkor tipli, nem illik nézni egy életre-halálra menő párnacsatát- kezdtem el olyan hesegető mozdulatokat tenni , mint amikor egy bogarat akarok kipaterolni a nyitott ablakon. A leginkább Nutellára színére emlékeztető hajkoronával megáldott buksi felemelkedett és felfedte gazdáját. Azaz fogalmam sincs kit, de meg akarom ismerni. Ki ne akarna megismerni egy olyan hímegyedet akinek olyan az arca, hogy az ember legszivesebben hozzáérne a járomcsontjához ellenőrzésképp, hogy tényleg elvágja e az ujját vagy csak kinézetre olyan éles? És akkor a szeméről még nem is beszéltünk, hirtelen képtelen voltam eldönteni a színek játékában, hogy most barna vagy zöld . Nem igazán zavartattam magam, folytattam a feltérképezését az arcának ameddig a szemem meg nem akadt egy apró, réginek tűnő sebhelyen amit valószínüleg borotválkozás közben szerzett.

Ne hibáztassatok azért, hogy egy ilyen megnyerő arc pontos elemzése után lejjebb vándorolt a tekintetem. Esküszöm csak egy pillanatig tartott megállapítani, hogy egy fekete inget és farmert visel. Meg, hogy tintával van színezve bőre egyes részeire. Oké talán elidőzött a szemem a kezein mert felfedeztem egy fecskét, egy 8-ast és egy elefántot kikandikálni a hosszúujjúja alól, de egyből visszatértem, hogy tartsam a szemkontaktust amint megszólalt karcos hangjával.

-Ho ho ho! - mi az isten - Azt a szerencsétlent jöttem boldogítani és kikérdezni mit kér karácsonyra mert totál elfelejtettem és nagyon kellene mert már csak 3 napom van szerezni valamit aminek jobban örülne mint egy pár zokninak.- magyarázta bizonyításként, miszerint szándékai tiszták és nem kémkedni jött, hogy kilesse a titkos párnacsata-taktikánkat. Beszéd közben belezúrt a hajába és miután végigszántott a göndör tincseken a kezét nem engedte le, hanem otthagyta hanyagul a tarkóján. Így jobban megnézve képzeletben homlokon basztam magam egy rózsaszín ruhafogassal amiért nem esett le egyből, hogy ő Aaliyah testvére, hiszen annyira hasonlítanak. Annyi megegyező dolog van rajtuk, hogy tényleg ennél a házasságnál el lehet mondani , hogy kedves anyuka nem lépett félre a postással, vagy más férfival. Ez de beteg gondolat te jó isten.

- Soha nem kapsz el élve!- mondta Aaliyah összehúzott szemmel mr.noname testvérének és hozzávágta a párnát. - Távozz tőlem és Flóra nővéremtől te pedofil télapó. Majd gyere vissza 24.-én este és hozz nekem egy malacot! - osztotta ki a lány a mosolygó fiút. Testvéri szeretet, csak úgy sugárzik.

-De muszály most jófejnek lennem veled nyomi, anya is megmondta, hogy nem ignorálhatlak mert illetlenség a gyengébb képességűekkel olyan szemtelenül viselkedni, mint ahogyan te is bánsz minden mas emberrel. - oktatta ki öhm, még mindig nemtudom a nevét. Oké, ez kezd gáz lenni. Mármint jól szórakozok rajtuk, nem azért csak félek, hogy esteleg olyan bensőséges viccek is elhangzanak amikhez semmi közöm. Na oké Flóra, hívd fel magadra a barnaszemű pontateeseted srácc figyelmét, hajrá.

Sikerült úgy feltápászkodtnom hogy az a lehető legkevésbé legyen nőies, majd amikor ki akartam jelenteni, hogy mutatkozzon már be mert a fejemben nemtudom, hogy hívni ,sikerült beleakadnia a lábamnak a takaróba.Ezt figyelmen kívül hagyva emeltem VOLNA a sráccra a tekintetem, ha nem szédülök meg, talán a kaja hiánya miatt, nem tehetek róla, haspók vagyok na. Ezzel csak az volt a baj, hogy a lábam a takaró fogságában volt szóval már a sorsomba beletörődve , minél kissebbre összehúzva magam, zuhantam a fájdalmasnak ígérkező találkozás felé a padlóval. A várt hideg és kemény csempe helyett viszont valami puha és kellemesem meleg ,anyaggal takart dolog csapódott nekem. Nem, ez nem igaz , én estem rá , viszont az felém is kerekedett és ott is befedett. Félve nyitottam ki a szemem, de akkor szembe találtam magam egy.... fogalmam sincs milyen testrésszel. Oké mi lehet ez?(rossz az aki rosszra gondol muhahha.szerk.) Talán a nyaka, mert itt az ingnek a gallérja, ahham igen ez egy nyak lesz.What? Várjunk csak! Mit keres itt egy nyak? Mozgolódni kezdtem és ezt megérezve, velem egy időben az engem tartó karok felemeltek és a lábamra állítottak. A gazdájuk a vállamon hagyva őket vizsgálta arcomat.

- Még nem igazan kellett senkit névtelemül megmentenem szóval most, csak hogy tudd az életedet köszönheted a nagylelkűségemnek , mert nem nagyon akartam változtatni ezen a szép szokásomon - fejtette ki velem ellentétben hangosan is nemtetszését azzal kapcsolatban, hogy fogalmunk sincs mi a neve a másiknak. Úgy látom az egója a helyén van. - Egyébként Shawn vagyok, igaz nem mikulás de remélem ezért nincs harag , téged hogy hívnak? - na ez egy jó kerdés. Bár tudnám rá a választ, de túlságosan el vagyok foglalva a túl közel lévő szempár csodálásával. Tisztára úgy erzem magam mintha egy múzeumban nézelődnék.

- Flóra személyesen - pukedliztem. - kösz, hogy megmentettél a haláltól amibe a galád takaró akart taszítani. - kijelentésemre mégjobban elvigyorodott  és leengedte a karjait vállaimról.

-Nem akarom megzavarni ezt az idili pillanatot de képtelen vagyok ignorálni, hogy előbb köszöntöd testközelből Flórát, mint engem - durcizott be Aaliyah. A karját maga előtt összefonva, szemöldökráncolva méregetett minket, de olyan szinten nem illett hozzá ez a rossz zsaru szerep, hogy elröhögtem magam. Erre felfigyelve egyből rámnézett. - Áruló - suttogta , de nem bírta tovább tartani magát és ő is átváltott egy vidámabb arcra.

-Igazad van nyomi! Na , had nyomorgassalak meg!- közelítette meg az ágyat Shawn és vonta szoros ölelésbe a fiatalabbik Mendest. - Mit szólnál ahoz, ha mikulásosar játszanánk? Te elmondod mit kérsz karácsonyra, én meg nem égek be 24.-én valami béna ajándékkal. - kezdett üzletelni a fiú miközben eltolta magától Aaliyaht de tögtön utánna bizalmasan közelebb hajolt hozzá, mintha valami hatalmas titokról lenne szó. Aztán tekintete átvándotolt az én szerencsétlenül álldogáló alakomra és pillanatnyi zavar után az arcán ismét csak egy féloldalas mosoly volt látható. - és mivel úgy tűnik itt ünnepelünk, Flóra , te is beavathatnál, hogy ne legyen gáz és tudjak hozni egy csokit vagy valamit.- egyem a máját, de ari, hogy gkndolt rám is.

- Felőlem addig oké ameddig nem éled bele magad annyira ebbe a mikulás szerepbe, hogy bele kelljen ülnöm az öledbe.- nem tehetek róla, muszály volt elsütnöm ezt a poént, amit ha úgy nézünk sikeres volt , mert Aaliyah most épp fetreng a matracon és a bátyja vállát ütögeti. Viszont Shawnra nézve már láttam magam előtt, hogy ezt vissza fogom kapni.

- Ejnye Flóra, amiért ilyen rossz kislány voltál, idén csak virgács vár rád ajándék helyett, ha nem engeszteled ki a télapót... - vágta rá csípőből az idősebbik Mendes. Itt aztán lesznek bajok....

Meglepiiiii🎅🏿 gondoltam hozok mégegy részt hétvégére mert hétközben nem biztos, hogy lesz és így whyyy noooot😂🙏🏿💕 szóval ne kövezzetek meg
Namasteee✨🙏🏿💕

Várj meg! (LASSAN FRISSÜL)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora