19. Bölüm
- ERTESİ SABAH-
-HİKARİ-
-Onei-chaaaaan!!! UYAAAAAN!!! HAYAKUUUU!! (hayaku = acele et)
Şimdi size ne kadar iyi bir nişancı olduğumu göstereyim. Bakın şimdi, gözüm kapalıyken Hong ki'ye isabet alıcam. Ve kafasına yastığı yiyen Hong Ki ağlayarak yanıma gelecek: "Onei-chan tanımadın mı, bu benim!". Ve sonra gürültülerimizi duyan Sevranur ve Meryem odama dalacaklar. Kevser'le girdiğimiz iddiayı Kevser kaybettiği için kahvaltımı yatağıma kadar getirecek ama eminim tepside elma eksik olacak. Ben elmanın eksikliğinden söz ederken Sevranur ve Meryem birbirlerinin suratlarını inceleyerek, "Ay seninki çok kırışmış." "Ay eşşek suratlı, seninki daha çok kırışmış." diye tartışacaklar. Onların tartışmasını bölmek için Dilşad'ın nerede olduğunu soracağım. Ama bunu sorarken Dilşad'ın zaten dün geceden beri dolapta olduğunu bilicem. Bu sırada Hong Ki elmanın eksikliğine katlanamayarak markete gitmeye çalışacak. Kevser de Hong Ki'ye "Ne o, sen beni eksik mi buluyorsun?" diyecek. Hong Ki sırıtarak kaçmaya çalışacak. Ben de hepsini durdurup kapımı kapatacağım. "Arkadaşlar, dünkü olanlardan sonra bazı şeyleri enine boyuna konuşmalıyız. Muhteşem beşlinin toplantı vakti. Yardımcı, Hong Ki. Oturumu açıyorum." diyeceğim. Sevranur Meryem'in yanına oturunca Meryem "ben bu muşmula suratlının yanına oturmam" deyip benim yatağımın üstüne çıkacak. Bense anında cırlayacağım:"KALK O YATAĞIN ÜSTÜNDEN!". Dilşad dolaptan seslenecek: "Sinirlenme, Hikari'cim. İyi gelmiyor sinirlenmek.". Dolabın kapağını hızlıca açacağım: "Sanki bilmiyorum! Hemen dışarı çık!". Neyse lafı çok uzattım. Her şey dediğim gibi oldu.
Ben Meryem'e, Meryem Sevranur'a, Sevranur Meryem'e, Kevser Sevranur'a, Hong Ki Kevser'e sinirle bakıyoruz. Bu tablonun dışında kalan Dilşad ise gene dün gece olanların utancı yüzünden arkamda saklanıyor.
Konuşmaya başladım:
-Evet arkadaşlar, bu çok büyük bir dönüm noktası. Konu başlıklarımız: 1.Kyu'nun itirafı ve sonrasında olanlar -ki ne olduğunu Dilşad anlatacak-(Dilşad anında kapıya hamle etti ama Meryem onu tutup sıkıca sarıldı, kurtulmasına imkan yok), 2.Young Saeng'in bize değer verdiğini söylemesi ve bir anda ortaya çıkan hassaslığı(Sevanur sinsice ve seslice güldü), 3.Jung Min hakkında bir şey sormaya gerek yok, sadece arka planda Kevser'le neler olduğunu öğrensek yeter, 4.-ve benim asıl merak ettiğim-Hyun odunluktan nasıl çıktı? Nırınırınınnnn.....
Meryem hemen atıldı:
-Bir şey unutmuyor musun?
Ben:
-Ne gibi mesela ablacım?
Meryem:
-Meselaaaa yaklaşık bir hafta önce birileri sana itiraf etti ama sen hala hiçbir şey yapmıyorsun.
Ben:
-Özel meselelerimi lütfen yardımcım Hong ki'ye sorunuz. Ayrıca o bir itiraf değildi, kazaydı kaza kaza.
-Ne kazası yaaa!
Kevser bastırdı:
-Hadi hadi itiraf et!
Hong Ki gözlüklerini taktı:
-Bir kere, biyolojik olarak Hikari ablamın kalbinde kardeş sevgisinden başka bir sevgi olamaz. Konu kapanmıştır.
Sırıttım ve konuşmaya devam ettim:
-Çok haklısın Hong Ki'cim... Eveeet, ilk konumuzdan başlayalım.(Dilşad kıvranmaya başladı) Evet kuzum, anlat bakalım neler oldu. Her şeyi bilmeden yorum yapamayız. Evet Dilşad'cım seni dinliyoruz.