Bir Yanlış Anlaşılma

36 1 0
                                    

22. BÖLÜM

-Meryem-

Çocuklar çıkınca ablam kapıyı kapatıp hızla bize döndü:

-Toplantı vakti!

Herkes:

-UUOOWWWW!

-Meryem'in Odası-

-Kızların vaziyet: Hikari:Bi kağıt-kalem bulmak için evi deşiyor, Sevranur:Hikari'ye yardımcı olarak Hong Ki'nin yerini dolduruyor, Dilşad:Birazdan yapılacak toplantının içeriğinden korkmuş olacak ki yatağın altına girmiş, Ben:Dilşad'ı oradan çıkarmaya çalışıyorum, Kevser:Toplantılık bir oturma düzeni düşünerek ayva yiyor.-

Ablam kağıt kalemle içeri daldı ve hepimiz yerimize geçtik. Sevranur Abla:

-Evvet dostlar, Değerli pıtırlarım, Sevgili ayı yavrularım-

Ben:

-Ayıp oluyo ama!

Sevranur Abla:

-Sus kız! İvit ifindim, şööle ki bugünkü piknikte müüthiş mühim olaylar yaşamışız dedikodulara bakarsak, ayrıcana Sevgili Biricik Yakuşuklu Yunus'umuzun mezuniyet törenini de tartışmak lazım... Evet şahsen bizzat ben kendim oturumu açıyorum gerisini başkan Hikari'ye devrediyorum.

Ablam kalın çerçeveli gözlüklerini düzeltip bağdaş kurdu:

-Bakın dostlar, hepiniz bugünkü piknikte başımıza gelenleri biliyorsunuz; Hyun Meryem'e sarıldı; Kyu ve Dilşad arabada bişiler yaşadı; Sevranur ve Saeng ayılarla maceraya maruz kaldılar ve tabisi Sevranur her şeyi batırdı ayıptır sölemesi onu detaylı anlatacağım, yes, hadi başlayalım! 

Dilşad hızla elini kaldırdı:

-Niye Kevser hakkında hiç bir şey söylenmedi?

Kevser not aldığı kağıdı Dilşad'ın ağzına tıktı ve bu konu kapanmış oldu. Ablam devam etti:

-Sevranur öncelikle senden daha büyük bir performans beklerdim. Çocuk zaten onu sevdiğini biliyor bir de karşısında salak durumuna düşmüşsün.

Sevranur:

-Ama n'apıyım ayılar çok datluydu! Kıyamadım!

Ablam:

-Ay kafayı yiyyeceğim! Tamam bir daha olmasın. Dilşad, arabada neler olduğunu biliyoruz ve izlerken çok da eğlendik :D(Herkes sinsi sinsi gülmeye başladı tabii Dilşad ağzındaki kağıtla konuşamadığından fırsatı değerlendirip gene konuyu kapattık.) Ve sen Meryem, Hyun'a neden sarılmıştın?

Tam bu noktada tüm başlar yavaş yavaş bana yaklaştı, köşeye sıkışmıştım.

Dilşad:

-Hem sen mi beni sıkıştıracaksın, ha? Söyle bakalım, yoksa seviyor musun Hyun'u?

Nefes.. Nefesim bitti eyvahlar olsun kesin heyecanlandım. Amanıın bi'şeyler oluyor bana salyocu seyo(lütfen beni kurtarın)! 

Sevranur abla kahkahayla beraber:

-Kesin seviyorsun Hyun'u suratından belli HAHAHHAHAHHA!!!!

Eyvahh!! Kaçmam lazım! Bu deliler konuyu ilerletirse kurtuluşum olmaz! 

-HİKARİ-CHAAAN!!! GAZOZLAR HAZIIIR!! MUZ DA ALDIIM!!!

Ablam bir anda cama yöneldi:

-Ne, biri muz mu dedi?

Sadece 'Sana'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin