Yolda Kalmak ve Orduyu giydirmek

27 1 0
                                    

23. Bölüm

Gözlerimi kocaman açtım. Bitmeyen saniyeler boyunca cevabını bekledim. 

"Kız iki dakikalığına gidiyoruz siz çoktan çifte kumru olmuşsunuz!"

Hızla uzaklaşıp Sevranur ablaya baktık. Yüzündeki 32 dişlik gülümsemesiyle bize bakıyordu. Yandık, evde başımın etini yer artık. En iyisi sessiz kalmak ve savaş öncesinin tadını çıkarmak.

Belirlediğimiz saatte mağazanın önünde sürüyü topladık ve arabaya bindik. Sayımız fazla olduğundan herkes kıyafetini eve dönünce gösterecekti. 

-ARABADA-

Hyun tam karşımda oturuyor. Çok rahat görünüyor. Oysa ki ben hala cevabını merak ediyorum. Canıma susadım herhalde. Ama o kız kimdi?? Kafamı ne kadar çalıştırsam da Hyun'un yakın olduğu kızlar olarak sadece biz ve UEE var. UEE de son aldığım haberlere göre Dong Wook ile evlilik hazırlıklarında.

-HYUN-

Kafan karıştı değil mi. Biraz düşün bakalım, cevabı bulabilecek misin? O kadar çok düşünüyor ki saatlerdir onu izlediğimin farkında bile değil... Saat? Saatlerdir mi? Sahiden bir buçuk saat önce evde olmalıydık. 

Direksiyondaki Sevranur'a seslendim "Gıcık olmak için uzun yol mu kullanıyorsun?"

"Valla yapardım da benzin bitiyo şimdi tehlikeye girmemek lazım."

"E dursana bi petrol ofisinde."

"Ay aklıma da hiç gelmemişti zaten! Olsa duracağım!" 

"İyi be bağırma!"

Korktuğum başıma geldi ve beş dakika sonra yolda kaldık. Sevranur'u sinir etmek için söyleniyordum ama Meryem tam yanımdaydı ve 15 kişiyle araba itmek zor değildi. 

Yusuf ve İbrahim beş dakika sonra tembellik edip arbaya girdiler ama Sevranur ve Kevser kulaklarından çekerek onları dışarı çıkardı ve şuan yanımızda yürüyorlar. Ahmet Hamdi ve Talut da kaslı olduklarını ispatlamak ister gibi kolları morarıncaya kadar tüm güçleriyle arabayı ittiler. Bayılma derecesine gelince bu sefer kulaklarından çekilerek arabaya bindirildiler. Bunlar artık alışkın olduğum sahneler. 

Birden dalgınlıkla Meryem'in ayağına bastım "Pardon."

"hmhmhm." gibi bir şeyler mırıldandı ve başını eğdi. 

Göz temasımı kesmedim ve o da sonunda pes edip bana baktı. Güneş ışığıyla parıldayan masum yüzü.. Şu an sana bakmak dışında ne yapabilirim ki? İşte tüm istediğim; dostlarımızla bir araba itip komik bir an yaşıyoruz ve şuan sana bakıyorum. Şu an tek istediğim o kızın kim olduğunu bulman. Tek başına bulmanı istiyorum...

-EVE DÖNÜNCE-

-MERYEM-

Ruhsuz bir şekilde odama çıktım ve yatağıma uzandım. Beş dakika sonra 14 kişilik bir sürü hızla odama daldı.

"Meryeeeeemmm!!! Bu etek çok mu fırfırlı?!!!"

"Meryem abla saçlarımı yan mı yatırsam yoksa havaya mı diksem?!"

"Abla gömleğimi beğendin mi?! Kendim seçtim haa!!!"

Derin bir nefes alıp yerimden doğruldum. Saçım başım bir yerde dağılmış bir halde karşımdaki manzarayı inceledim. Ablam hariç tüm sürü kıyafetlerini giymiş ellerine de toka, düğme vs. almış hevesle bana bakıyordu. 

Sadece 'Sana'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin