MULTİDE BÖLÜMDE GEÇEN ŞARKI VAR. ŞARKI: NÜKLEER BAŞLIKLI KIZ- ÖLESİM VAR
BÖLÜM MELDA-ZR ye İTHAF EDİLMİŞTİR.
BİR SONRAKİ BÖLÜMÜN İTHAFINI İSTEYEN?
TUĞRA'DAN:(Eslem'in kaçtığı gün)
Bu kız nereye gitmişti Allah aşkına!?!
''Eslem bak şakaysa hiç hoş değil çabuk gel buraya!!'' diye gürledim.Dükkandan iki dakika çıktım nereye gitti? Of!
''Eslem..'' tekrar bağıracakken kahve makinasının üzerindeki not kağıdını gördüm..
''Seni sevmiyorm.Artık gidiyorum.Evlen mutlu ol.Boşanma davası açtım avukatım seni arayacak.''
NE!?!?! bu şaka mıydı?hayır hayır gidemez ben nasıl bu kadar yazdığı gibi mutlu olup evlenebilirim ki?!?! aptal kadın aptal kadın..
Yoksa kaçırıldı mı ?? Kamera kayıtları..
Hemen bilgisayara bakmalıyım..şifre oturum evet..NEE!! kendi bırakmış notu bir çanta,yanından ayırmadığı hatta benim kıskandığım ayısı YUMOŞ ve bir yastık?!?! ile birlikte mi gitmişti ama nasıl beni bıraktı..
''ESLEM GERİ DÖN!'' diye bağırıyor bir yandan da onu arıyordum..Masaları devirip altlarına baktım..Dışarı çıktım sağıma soluma baktım ama yoktu.. sokaklarda koştum koştum..Ama o yoktu..beni nasıl bırakırsın..Ağlayarak kafeye döndüm..
Bunu bana nasıl yapardı?Onu bırakacağımı mı sanıyordu yani?
Telefonu, evet telefonunu aramalıyım.''Aradığınız numara kullanılmamaktadır.'' bu şaka mı? Ciddi misiniz?
Aklıma karakol gelerek koşarak çıktım kafenin ne halde olduğu o an umrumda değildi..
En yakın karakola gittim.
''Polis Bey..eşim..eşim terk etti..nerede nasıl bilmiyorum kayıp ilanı veremez misiniz?Belki de tedit edildi..çünkü..çün-kü o beni terk etmez..biliyorum..o bana öyle bir kötülüğü yapamaz..''
''Beyefendi bi sakin olun buyrun şöyle oturun fotoğraf adı soyadı alalım fakat 18 yaşından büyük olduğu için kayıp ilanı 48 saat sonra çıkartabiliriz.''
''Ne demek 48 saat lan ne demek!! Ben onsuz bir dakika duramam anlamıyor musunuz?! Eslem nerdesin..bebeğim geri dön..''sonlara doğru sesim kısıldı.O kadar çok şey vardı ki söyleyeceğim hepsi boğazımdaki büyük yumruda takılı kalıyordu..
Gözlerimden süzülen yaşlara aldırış etmeden polise adını soyadını fotoğraflarını verdim.
Aklıma gelen fikirle elimi telefonuma elimi attım.''Alo Tarık Bey kusura bakmayın bu saatte rahatsız ediyorum ama Eslem ortalıkta yok..Baktım her yere baktım..Telefonunu aradım ama kullanılmamaktadır diyor..Nasıl yani?..Sizden bir şey isteyeceğim Eslem i ne olursa olsun bulun size yalvarırım.''çaresiz ve tükenmiş ses tonumla konuşmamı bitirdiğimde Tarık Bey ''Tamam Tuğra arkadaşıma telefon edeceğim ve adamlarına haber verecek şimdi sakın kendini bırakmıyorsun tamam mı?Bir not herhangi bir şey yazılı bırakmış mı?''
''Evet bir not kağıdı vardı üzerinde'Seni sevmiyorm.Artık gidiyorum.Evlen mutlu ol.Boşanma davası açtım avukatım seni arayacak.' yazıyordu el yazısı onun ama birinin tehditi üzerine yazmış olamaz mı ? Eslem bu kadar duygusuz değildir neden beni birden bire bıraktı?''
''Tamam Tuğra şimdi kapatıyorum.'' dediğinde telefon aramasını sonlandırdı.Şimdi ne yapacaktım?
Bizim çocuklardan hepsini teker teker arama fikri aklıma geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERHABA! BEN TURUNÇGİLLERDEN
Roman d'amourkim bilebilirdi ki Eslem' in hayatına MERHABA! BEN TURUNÇGİLLERDEN Tuğra.. diye başlayan bir tanışmayla biri gireceğini.. kim bilebilir ki verdiğimiz kayıpların bizlere aşkı getireceğini.. kim bilebilir ki birinin mutluluğu için acı çekmeyi göze al...