"Öyle görünüyor."

46 2 0
                                    

25. Bölüm 

Günlerdir Hyun'un söyledikleri kafamı meşgul ediyor. Haklıydı, böyle hislerim oldu. Peki anlamı ne bunların? Hyun neden bunları bana söyledi?

Şirketteki büfeye inip bir şeyler atıştırdım. Ben kalkarken yandaki masada biri telefonla konuşuyordu. 

"Tamam anne, yakında dönerim.... Burada bir kaç işim var... Ayrıca...bir kız var."

Olduğum gibi sandalyeye çöktüm. 

"Bir kız!"

Hyun bazı hislerden bahsetti.

Bunlar kendi hisleri olmalı.

Bir kıza karşı duyulan hisler.

Hyun...

Aşık mı?!

-KIZLARIN EVİ-

-SEVRANUR-

Elimdeki ramen paketleriyle odaya girdim. 

"Meryem!! Hadi bana ramen yap!" 

"Ha? Kim?" birden başını kaldırdı.

"Ramen, diyorum. Yapsana." dedim. 

"Ramen... Acaba Hyun ramenin neresinden hoşlanır?" dedi hulyalı bir şekilde.

"Ne? Ne diyorsun ya?! Ben ramen istiyorum." dedim sızlanarak. "Hyun'un ramenle ne alakası var?"

Ne desem de Meryem'den ses gelmedi. Ben de pes ederek salona, kızların yanına döndüm.

"Ne oldu? Sana da mı aynısını yaptı?" diye sordu Dilşad endişeyle.

"Nasıl yani?" 

"Ben odasına gidip yeni kolyemi gösterdim. O ise 'Acaba sevdiği kız kuyumcu çırağı mıdır?' dedi." 

"Kafayı yemiş bu kız!" diye teşhisi koydu Kevser.

"Yok yaa. Abartmayın-"

Dilşad Hikari'nin sözünü kesti. 

"Bu gün hiç peynir tatlısı yemedi ama!"

"Ovvv!! Nooo!!!" hepimiz yıkıldık. Meryem her gün peynir tatlısı yerdi. 

"Her ne olmuşsa Meryem'e peynir tatlısını bile unutturmuş." diye ikinci teşhisi koydu Kevser.

Hikari cebinden kalın çerçeveli gözlüklerini çıkardı ve hızla salonun ortasına geldi. 

"Bu işe el koymalı ve Meryem'in sorununu çözmeliyiz!" dedi kararlılıkla.

"Ne olduğu umrumda değil. Kız bana ramen yapmadı ya!" diye bağırdım.

"Ayıp ya! Biz burada arkadaşımıza sahip çıkıyoruz, sen ramenin peşindesin." diye beni susturdu Kevser.

Neyse. Belki bu işten bir çıkar sağlayabilirim. 

Ellerimizi ortada birleştirdik.

"Hepimiz Meryem, Meryem hepimiz için!"

"Eski kayıtlara bakarak Meryem'İn neşesini yerine getiren ya da düşündüklerini unutturan şeylerin listesini hazırladım." dedi Hikari. "Yaz kızım. Peynir tatlısı, karamelli çikolata, Talihsiz Serüvenler Dizisi, Harry Potter, pofuduk oyuncaklar, Dilşad, elmalı kurabiye... Ve şimdiki görevimiz, bu imkanları sağlayıp Meryem'İ neşelendirmek ve sorununu öğrenmek. Böylece hoş bir iş yapmış olacağız... Bu arada boğazım kurudu. su yokmuydu burada?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 16, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sadece 'Sana'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin