Väl framme i Stockholm så kliver vi ur den nya Audin framför restaurangen. Vi går in genom två stora glasdörrar och in i en jättefin restaurang med marmorgolv. En kypare kommer fram och visar oss till vårt bord. Kyparen går iväg, Per drar ut stolen till mig och går sedan över till sin plats. Han sätter sig och kollar i menyn.
-Så vad vill du ha? Säger han och ler mot mig. Jag granskar menyn och funderar ett tag innan jag kommer fram till att jag vill ha entrecote.
Maten kommer in, den är jättegod, kvällen passerar och så småningom går vi tillbaka till bilen.
Väl framme vid hotellet så kliver vi ur bilen, en man kommer fram och tar väskorna. Vi går in genom två tunga trädörrar med gulddetaljer och fönster i dörrarna. Innanför dörrarna så möts vi av ett vitt stengolv, stora takkronor och en massa gulddetaljer. Jag sätter mig i en soffa och väntar medan Per checkar in oss.
-Kommer du min sköna, säger han och skrattar till. Jag hoppar till då jag inte alls var beredd på att han skulle komma och skrattar sedan jag med. Vi tar hissen upp till högsta våningen och kliver ur. Per håller i en guldig nyckel där det står "lyxsvit". Han låser långsamt upp dörren och jag står precis bakom honom. När vi kommer in i rummet så står våra väskor redan där. Rummet är stort, väggarna är gjorda utav vit sten med gulddetaljer och golvet är av marmor. Jag går längre in i rummet. När man kommer förbi hallen och in i rummet så står en stor säng som säkert rymmer 3-4 personen i mitten, den är rund och går att snurra på. Väggen ut är en enda stor vägg med massa glasfönster, man har en fjärrkontroll till gardinerna. Överallt i rummet är det tända ljus och rosenblad. Till vänster i rummet finns en dörröppning, jag går dit. När jag kikar in genom dörröppningen så ser jag ett stort bubbelbadkar i marmor, det vätter ut mot en stor glasvägg där man kan se hela Stockholm. Bredvid badkaret står 2 st champagneglas och en champagneflaska. I badkaret är det rosenblad. Efter detta rum kommer ett stort badrum med toalett och dusch.
Jag går ut genom glasdörrarna i rummet och känner den varma vinden som omsveper mig. Balkongen är formar som en halvcirkel, den är väldigt stor. Man kan se hela Stockholm.
Per kommer upp bakom mig och jag vänder på mig. Alla mina tankar försvinner när han lägger sina händer på min midja och drar mig närmare. Jag sträcker lite på mig och kysser honom. Våra tungor snuddar vid varandras och det blir en intensiv kyss.
Tillslut så avslutas kyssen och han lägger en hand mot min kind.
-Förlåt, säger jag och ser på honom.
-För vaddå? Detta är precis vad jag vill, säger han och ler mot mig. Sedan så ser han på mig med en intensiv blick.
-Jag vill ha dig, du vill tydligen ha mig också, jag skulle göra allt för att behandla dig rätt. Jag har ett förslag, säger han och ler mot mig.
-Låt höra, säger jag och ler tillbaka. Han för sin hand mot min rumpa.
-Du vet att jag har gott om pengar, du skulle få vad du ville när du ville, du får alla mina pengar den dag jag dör, men du blir som min älskarinna, din kropp är min. Säger han och ser mig intensivt i ögonen.
-Det låter bra, konstaterar jag och sträcker mig fram för att kyssa honom ännu en gång. Hans tunga snuddar vid min igen och jag kan känna hur hans hand stryker över min rumpa.-Jag har en liten present till dig, sa Per och tog min hand medan vi gick in. Han bad mig att sätta mig på den stora sängen. Han tog fram en stor låda med vinrött presentpapper. Han sträckte över lådan till mig och jag öppnade presentpapperet. Det första jag plockar upp är ett testamente där det står att alla hans pengar och ägodelar går till mig.
Under denna så ser jag en uppsjö av olika sexleksaker.
-Jag tänkte att vi kan börja prova lite, om du vill, ta fram det du tycker är intressant, resten använder vi inte, säger han och lägger en puss i min nacke. Det är snörning bak på klänningen och jag känner hur han börjar knyta upp den. Det första jag tar fram är en svart dildo, den lägger jag i högen för att prova. Det andra jag tar fram är ett par handbojor med vinröda fluffiga grejer runt. Den lägger jag också i "vill prova". Sedan så tar jag upp som klädnypor för bröstvårtorna, dom lägger jag i en annan hög som innebär ej intressant. Sedan så följer en rad sexleksaker och det mesta hamnar i "vill prova".-Det här blir spännande, säger Per och drar ner klänningen från mina armar så att hela överdelen av kroppen bara har Bh på sig. Jag ställer mig upp och låter honom dra ner klänningen hela vägen. Han knäpper upp min bh och drar ner mina trosor.
-Lägg dig på sängen, säger han medan han också klär av sig. Sedan så tar han ur handbojorna ur högen som jag vill prova och sätter ihop mins vader med varandra och handlederna med varandra. Sedan så tar han fram en gagball och sätter vid munnen på mig. Hans kuk står rakt upp, han för ner fingrarna mellan mina ben och smeker insidan av mina lår sakta. Sedan så övergår han till att dra fingrarna på utsidan utav min fitta och smeka mig medan han kysser min hals ned mot mina bröst.
Han ställer sig på knä och tar tag om mina höfter medan jag känner hur hans hårda kuk särar på mina våta blygdläppar. Jag känner hur hans kuk kommer längre in i mig och jag yttrar några stön medan han ser in i mina ögon. Han börjar köra den ut och in i mig samtidigt som han stönar högt.
-Jag kommer nu, säger han samtidigt som hans varma sperma sprutar in i mig och jag stönar. Han lutar sig fram och kysser mig, jag kysser honom tillbaka samtidigt som jag känner hur hans sperma droppar ur min fitta. Han tar bort handbojorna och jag vrider på handlederna för att mjuka upp de lite.
——-
Tack för att ni läser min lilla bok, stjärnmarkera gärna!
(Som sagt dirty men vill ej sätta någon åldersgräns)
YOU ARE READING
Sugardaddy
RomanceFanny bor hos sin styvpappa som är mångmiljonär, då mamman är död, men snart så utvecklar de en speciell relation "Jag äger din kropp, så har du fri tillgång till min plånbok." Vill inte sätta åldersgräns på mina böcker men varnar känsliga läsare.