2. 6. ročník

9 0 0
                                    

(prvních pět ročníku není zajímavých:))

Na nádraží stálo spoustu kouzelníků kteří se přišli rozloučit se svými dětmi.
Ty odjížděli do Bradavic. Tak jako každý rok.
Lily stála po boku svých rodičů a sestry.
Ta tu byla nedobrovolně. Nechtěla mezi ty kouzelníky. Přišli jí ohavní stejně jako její sestra.
,,Měj se krásně zlatíčko." objímala starší žena rusovlasou dívku.
,,A někdy se ozvi." pousmál se pan Evans.
,, Samozřejmě že napíšu slibuji." usmála se na své rodiče dívka.
,,Ahoj Pety..tedy Petunie." zamručela Lily. Nerada svou sestru otravovala.
Petunie jen kývla hlavou a odešla pryč.
Lily smutně pokývala hlavou.
Mrzelo jí chování její sestry. Měla ji tak moc ráda.
,,Lilyan Evansová!"
Rusovláska se otočila za křikem své kamarádky.
,,Marlen!" usmála se Lily.
Za chvíli se již objímali.
,,Tak co? Jdeme najít Alici?" zasmála se Marlen.
Marlen McKinnová. Nejlepší kamarádka rusovlásky od prvního ročníku. Černovláska stála Lily po boku už od prvního setkání.
,,Řekla bych že bude u Franka." nakrčila rusovláska obočí.
,,Hadaš špatně Evansová." ozvalo se Lily za zády.
Alice Hanková. Blondýnka měla krátké vlasy a krásně hnědé oči.
Frank byla její láska už od druhého ročníku. A to jim Marlen dávala tak měsíc.
,,Ali!" křikla nadšeně Lily. Hned na to ji objímala.
,,Ehm...a já jsem vzduch?"
Eleanor Brown. Brunetka byla ze čtveřice dívek nejdivočejší.
,,Elie to víš že nejsi ale teď bych se radši přesunula do vlaku, zahlédla jsem Blacka a Pottera." ušklíbla se pobaveně Marlen.
,,Jdeme!" křikla rusovláska.
Všechny dívky se zasmály.
Bavily se už od prvního ročníku.
Věděly o sobě všechno až to bylo divné.
Mezitím čekal černovlásý chlapec na příchod jeho kamarádů.
Sirius Black. Byl egoistický chlapec co to v životě neměl lehké. Moudrý klobouk ho zařadil do Nebelvíru. Nebyl by to problém kdyby nepocházel z čistokrevné rodiny.
,,Tichošlápku!"křikl brýlatý chlapec.
James Potter. Ten už od prvního ročníku toužil po rusovlasé dívce. Ta mu jeho city zatím bohužel neopětovala.
,, Dvanácteráku! Už jsem viděl Evansovou pohni sebou." křikl černovlásek.
Jamesovi zasvítily oči když slyšel příjmení své lásky.
,,A na nás by jste nepočkali?" ozval se hnědovlasý chlapec.
,,To víš že ano Náměsíčníku i na tebe Červíčku." usmál se brýlatý
Remus Lupin. Mladý vlkodlak kráčel za svými kamarády s úsměvem na tváři.
Vedle něho šel Peter Pettigrew. Tlustší chlapec se usmíval spíše z donucení.
,,Tak dělejte spěchám za Lily." usmíval se brýlatý chlapec.
A tak se všichni čtyři chlapci vydali do vlaku.

,,Hej Alice co Frank?" zeptala se brunetka se zájmem. Dívky seděly v kupé a všechny měly rozzářený obličej.
,,O prázdninách jsem byla u něho má hrozně milé rodiče." zčervenala Alice.
,,Já byla o prázdninách sama s rodiči ve Španělsku je to tam krásné!" zasnila se Marlen. Rusovláska se zasmála a počítala se na chodbu. Možná by bylo lepší kdyby se nepodívala.
,,Je to tady zase." posmutnila Lily.
,, Potter na obzoru." smála se blondýnka.
,,Ahoj dámy moc rád bych se usadil u vás, ale Marlen nevypadá moc nadšeně ona totiž přímo září nadšením viď miláčku?" pronesl Sirius. Marlen se zašklebila.
,,Sklapni Blacku." zavrčela Marlen děsivě.
,,Lily nerad tě ruším ale perfekti mají sraz tak jestli jdeš?" otázal se brýlatý chlapec mile. Lily se jen zmateně koukala až nakonec kývla.
,,A co Remus on není perfekt?" zamračila se Eleanor.
,,Nejsem asi moc zodpovědný El." zasmál se hnědovlasý chlapec. Brunetka při oslovení zčervenala.
,,No nic my padámé." usmál se James a společně s Lily odešel s kupé.

A tam začal šestý ročník.

AlwaysKde žijí příběhy. Začni objevovat