SEKSİ MÜDÜRE HANIM

264 9 5
                                    

Gözlerimi açmak istiyordum.Ama yinede açamıyordum.

Burnuma dolan kokuyla az da olsa nerde olduğumu tahmin ediyordum.

Kendimle savaşım bittiğinde ve iç sesimi susturabildiğimde gözlerimi açtım.Karşımdaki seksi kadın bana doğru yaklaştı.

"Ah Aqua.Tanrıya şükürler olsun gözlerini açtın."

Gülümseyerek karşılık verdim.

"Birşeyler hatırlıyor musun Aqua?"

Başımı olumsuz anlamda salladım.Ciddi anlamda bana ne olmuştu.Biraz hafızamı yokluyınca sevinçle konuştum.

"Hatırladım.Biz Selenayla birlikte bahçeye çıktık.Ve o anda bana birden bir top çarptı."

Kadın merakla "Hangi sınıftaydı bu Selenay?"

"Biz 9/F'deyiz."kadın sessizce bişeyler not etti.

"Ben hemşirelerle konuştum.Önemli bişey yokmuş.Hastaneden çıkış yapabiliriz.İstersen seni de eve bırakıyım."

"Anneme haber vermediniz mi?niye gelmedi?" Harbi annem nerdeydi?ve bu seksi kadın kimdi?

"Anneni aradım ama açmadı.Galiba çalışıyor."lafını tamamladıktan sonra odadan çıktı.Telefonumu elime alıp anneme mesaj attım.

KİME:ANNEM

'Annecim nerdesin?'

Seksi kadın gelince telefonumu cebime koydum.Arkasından kadını takip ederek pahalı gri bi arabaya bindim.Düşüncelerimi de ertelemek istemeyip merakıma yenik düştüm.

"Sen kimsin?"(yabancılar böyle konuşuyo bilirsiniz)

"Kendimi tanıtmayı unuttum.Ben okul müdürenizim.İsmim Carly."

"Tanıştığıma memnun oldum."diyerek arkama yaslandım.

Ne yani bu seksi kadın okul müdürü müydü?Ah pardon müdüresi(!)Tanrı aşkına bu bir şaka olmalı kadın benden daha güzel.35-38 yaşında gibi ama fiziği ve yüzü çok güzel.

Saçları sapsarı,gözleri siyah,alnı geniş ve kahkülü var,yüzünde hiç sivilce ve siyah nokta yok.Dudakları ve kaşları da ip incecikti.Anlıycağınız bu okuldan çekeceğim var.

Bölüm nasıl?Vote ve yorumları eksik etmeyin teşekkürler...

NEDEN BEN ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin