"Oko moje duše, ove noći,
stoje porušeni bedemi...
Dobro bi mi došla u samoći
kao proleće sa jeseni...Nigde mi više nije dom,
ja srce vezao sam lancima,
a ti jos teraš sve po svom
i štikle trošiš po sokacima...Nisi ti za male stvari, lutko moja, rođena...
Prazni su bulevari bez tvojih koraka...
Svojom rukom raspali iskru ispod pepela,
što da druge šetaš tamo gde bi sa mnom letela...Brodolom u moru lepih žena,
a pod kožom ti mi ostaješ...
Zar ni jedna tvoje oči nema?
O, Bože, kako mi nedostaješ..."*****************
Probudim se, siđem u dnevni boravak i sjednem na fotelju. Okrenem glavu u desno, i promotrim jednu trudnjaču u zagrljaju bivšeg jebivjetra. Onda okrenem glavu u lijevo, a tamo druga trudnjača i još jedan bivši kurvar.
A u sredini ja... Divota jedna, najdivnija!
Zakolutam očima i dlanovima prekrijem lice s idejom da odem još malo odspavati.
- Šta je, striček Patriček, jesi li se presaugao sinoć?
Raširim kažiprst od srednjaka i škiljim prema manekenčiću. Cereka se i sve mu je milo i krasno, a iskosa pogledava u mog brata.
- Dva put. - promrmljam.
- Eh, slabo je tooo... - rastegne. - Kad sam ja... - i naglo zašuti, jer ga Lorena gleda podignutih obrva.
- Kad si ti, što? - pita ga ona kroz stisnute zube i slatko mu se osmjehne.
- Kad sam čitao u enciklopediji o tim muško - ženskim odnosima... I obijesnom pretjerivanju u tim aktivnostima... - petlja Beni po svom. - Nije to zdravo!
- On je čitao! - podsmjehnem se.
Nikol prasne u smijeh, drži se za trbuh, a drugom rukom gnječi nekakav časopis i pokušava nešto reći, ali ja riječi ne razumijem. Isto čini i moja sestra.
- A ti si naučio seksati po uputama iz priručnika? - Kristian dobaci, pa dohvati šalicu kave sa stolića.
- Beni je još nevin. - ustajem, jer mi tutnji u glavi i nisam raspoložen za jutarnju zajebanciju.
- Bit' će da nisam! - uzdahne i pomazi Lorenin trbuh. - Osim od pozadi. Takav ću u grob, jebote!
- Ha! - vrisne Nikol i uspravi se. - Isuse!
- Jesi li dobro? - Kris problijedi, a mene sve nešto presječe i gledam je širom rastvorenih očiju.
- Ovaj! - tresne časopisom o stol i pritisne prst na neku fotografiju koju s ove daljine ne mogu jasno vidjeti.
- Idi u kurac, lijevo mi je jaje utrnulo od panike! - Beni zabaci glavu.
- Ovo je motor o kojem sam ti pričala. Taj i nijedan drugi ne dolazi u obzir. Ova boja, model! Ovaj! - nastavlja Niki laprdati k'o navijena. - Znači, možeš prodati moj motor i onda nadoplatim i priuštim si novu Yamahicu. Jao sreće! - poskoči od radosti.