06.BÖLÜM/Poyrazı bırak!!

343 29 8
                                    

Bu sabah beni uykumdan uyandıran şey telefonun zil sesi olmuştu. alıp baktığımda abimin aradığını gördüm.hemen aramayı reddettim . onunla şuan konuşmak istemiyordum.affedebilirmiydim, onuda bilmiyodum. poyraza yaptıkları aklıma gelince yine ağlamaya başladım.

Poyrazda ağlama sesimi duymuş olcakki yatağında doğrulup ellerini yüzümün arasına alarak"niye ağlıyorsun güzelim bişeymi oldu "dedi .bende poyraza kafamı sallayarak "evet oldu"dedim....Poyraz bana endişeyle bakıp "ne oldu".dedi.

"Poyraz benim abimin sana yaptıkları aklıma gelince ben kendimi kötü hissediyorum,poyraz ben sana iyi gelmiyorum " dedim hıçkırıklarla ağlayarak..

"ya sen ne saçmalıyosun sen bana ilaç gibisin.sen bana iyi geliyorsun.bir daha ağzından böyle sözler duymıycam tamammı"dedi bende "tamam" dedim . poyrazda gözyaşlarımı sildi. sonra alnını alnıma dayayarak; "polenim beni hiç bırakma olurmu?"dedi .

"Bırakmam, bırakamam zaten öyle bir Şansım yok bence ben seni yeni buldum kolay kolay,kaybetmem."dedim.

Poyraz gülümseyerek bana yaklaşmaya başladı . Tam dudaklarını Dudaklarıma değdircektiki odada bir telefon zili sesi duyuldu.poyraz bir küfür edip yataktan kalkıp banyoya giderken bende arkasından gülerek bakıyordum.

Sonra telefonumun çaldığını hatırlayarak hemen elime alıp kim olduğuna bakmadan Alo dedim.

"polen Merhaba ben Sinem hatırlıyormusun bugün buluşacaktık."

"Ha evet hatırladım.Eee ama benim biraz işim var biraz geç buluşsak yani 12:30 falan olsa iyi olur".

"Tamam sen nasıl istersen ozaman ben sana geleceğin yere konum atarım,ama lütfen bundan poyrazın haberi olmasın".dedi . aslında biraz şaşırmıştım çünkü benpoyrazın bilmesini istiyordum.

"Ama nedenki"

"çünkü canım öyle istiyo sen yeterki benim dediğim yere gel çünkü yurtdışına gidicem saat altıda geç kalmamam lazım"diyerek telefonu yüzüme kapattı. Neyse napalım katlanıcaz artık dedim kendi kendime.

Sonra aklıma poyrazın duş aldığı geldiğinde aşağı inip ona kahvaltı hazırlamaya karar verdim.

******

şuan nemi yapıyorum.ne pişirecegime karar vermeye çalışıyorum.valla güzel yemek yaparım gerçekten çok güzel bir el lezzetim vardır benim.sonra kreple, patates yapmaya karar verdim.ve hemen işe koyuldum.

krep için karışımı çırparken bir yandanda şarkı söyleniyordum.

yanmam gönlüm yansada
Ecel beni alsaaada
Gözlerim kapansaada
Yıldızların altında

"Sesin güzelmiş"

Arkamdan gelen tok sesle hemen kafamı arkaya çevirdim.korkmuştum vallahi..

"ya poyraz sen delimisin ya korktum burda gözün kör heralde ,ya elimde bıçak olsaydı,ya elimi kesseydim,ya korkudan tabakaları devirs-"sözümü Dudaklarıma değen sıcak dudaklar kesmişti.

"sen çok konuşuyorsun birtanem yaa"dedi. Poyraz bana gülerek bakarak.

"konuşmam seni rahatsız ediyosa ben susabilirim istersen" dedim . kızgın bir şekilde

"ya tamam şaka yaptım ben sen konuşmadan duramamki seviyorum kızım ben seni valla seviyorum,evlenelim biz bence"dedi ben poyraza şaşırmış bir şekilde baktım.

"poyraz sen yine taramalıya bağladın,saçmalıyosun "dedim . poyrazda bana bakarak " galiba biraz fazla abarttım"dedi bende onun bu haline güldüm.

sonra ikimizde masaya geçip oturduk kahvaltımızı ettik hayatımda ilk defa bu kadar mutlu bir gün geçirmiştim.bunların hepsi poyrazın sayesinde oluyodu. sonra telefonuma mesaj sesi geldi.mesaj Sinem teyzedendi konumu atmıştı.

O sırada poyraz söylenerek "elim yağ oldu yaa krep yedimya aman neyse ben lavaboya gidip elimi yıkayıp gelicem birtanem" dedi yanağımı öperek sonra merdivenlerden çıkmaya başladı.

O esnada telefonuma yeni bir mesaj geldi yine Sinem teyzedendi.

Sinem teyze;Bir saattir hâla kafede oturuyorum ama sen yoksun çabuk olursan sevinirim uçağım kaçıcak.

Gönderilen;
Sinem teyze:Tamam hemen geliyorum 10 dakikaya ordayım.

Hemen merdivenleri çıkmaya başladım . ve odaya girip üstümü değiştirdim ben tam kapıdan çıkıyordumki beni bekleyen bir adet poyraz gördüm.

Poyraz normal bir ifadeyle üstüme süzerek "Nereye gidiyosun sen giyinmişsinde,o yüzden dedim".

"Ha şey okuldaki arkadaşım ders notlarını istedide bende kafeye onları vermeye gidicem".Allahım yaa sevgilime ikinci günümden yalan söylüyorum off....

Poyraz saf saf yüzüme bakarak " İyide elinde ne bir defter,ne bir çanta var".dedi . hakketten ben niye yanıma bişey almadım salak kafam hah buldum.

"Şey aşağıda işte defterim falan Ayy poytaz oyalama beni geç kalıcam".dedim . ve merdivenlerden inmeye başladım . salonun ortasındaki sehbadan rastgele bir defter alıp sırt çantama attım.

poyraza dönerek " ben bir yarım saat sonra evde olurum tamammı?"dedim poyraza bakarak poyrazda bana bakarak " tamam çabuk gel ama özlerim seni"dedi bende gülümseyip yanağını öperek evden çıktım.

Hemen telefonu çıkarıp taksiyi aradım.Bir 10 dakika sonra taksi gelmişti.bende hemen binip Sinem teyzenin konum attığı yere gitmesini söyledim. 15 dakika sonra kafeye gelmiştik taksiciye parasını ödeyip kafenin içine girdim.gözlerim Sinem teyzeyi arıyordu....Görmüştüm onu en köşede telefonuyla ilgileniyordu.

Bende hemen masasının başına gelip "Merhaba Sinem teyze ben geldim"dedim Sinem teyze kafasını telefonundan kaldırıp " Merhaba geç otur."dedi bende geçip oturdum.

"Şimdi hemen anlatmaya başlıycam,bikiyosunki biz varlıklı bir aileyiz yani oğlum poyraz değerli biri benim için, bunu biliyosundur umarım"dedi.bende kafamı sallayarak onu cevapladım.

"Evettt de bunun konumuzla ne alakası var"dedim. Sinem teyze bana kızgın bir ifadeyle bakarak "sözümün kesilmesinden hoşlanmam"diye sinirli bir şekilde söylendi.

"Polen bak canısı,beni burda iyi dinle biliyosunki annenle babanı küçükken trafik kazasında kaybettin.evet küçükken zengindiniz ama annenle baban ölünce beş parasız kaldınız iflas ettiniz.

"siz nedemeye çalışıyosunuz" dedim. dolu gözlerimi saklamaya çalışarak.

"Şunu demeye çalışıyorum,poyrazla bir ilişkiye girdiğinizden haberim var.ama ben magazinlerde Sinem Alganın oğlu Poyraz Algan,beş parasız fakir genç bir kızla ilişkiye girdi, diye haber yaptırtmam,anladınmı beni küçük para Avcısı, yani kısacası demek istediğim şu.

"poyrazın peşini bırak yoksa ben daha kötü şeyler yaparım umarım akıllanmışsındır. dedi ve çantasını alıp gitti. Ben hem ağlayarak hemde donmuş bir şekilde karşımdaki masaya bakıyordum.

Ben poyrazı, gecikmiş aşkımı daha yeni bulmuşken erken kaybedicektim. allahım ben ne yapıcam...









Eee bölümü nasıl buldunuz???

poyrazın annesi düşündüğünüz gibi birisimi???

sizce polen ne yapıcak??😕😕😕

oylarınızıvermeyi unutmayın 😘 😘 😘 😘
sizi seviyoruuummmmmmmmm 😍😍 😍

KAR KÜRESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin