#3

2K 57 1
                                    

Sedli jsme si k baru "co si dáš puso?" Zeptal se "vodku" odpověděla jsem a on to objednal, něco mi říkal ale já furt sledovala Hell a Niki a házela panáky do sebe. Vipadalo to že k sobě hodně mají a já v sobě měla už několik panáku a najednou si stoupli a šli na parket, začali spolu tancovat a hodně se k sobě měli "pojď tancovat" řekla jsem Finovi a tahla ho na parket stoupli jsme si dal od nich tak jsem se snažila co nejblíže k nim dotancovat. Fin mi začal sahat na boky a líbat na krku, Niki něco pošeptala Hell a odlepila se od ní a chytla Fina za ruku a začali spolu tancovat, já bez váhání začala tancovat s Hell, sahla jsem jí na boky, byla nervózní tak jsem sjela níž a sahla jí na zadek...

Vzbudila jsem se, kde to jsem?! Rychle jsem si sedla a udělala jsem špatně hrozně se mi navalilo, najednou přiběhla Hell s kýblem a dala mi ho na klin a držela mi vlasy, "neboj bude to dobrý" a hladila mě po zádech "pardon, nebojte" opravila se "v pořádku v soukromí mi můžeš tykat" promluvila jsem "jo a jinak co tu dělám?" Usmála jsem se "no včera večer si semnou dost odvážně tancovala pak jsi mě táhla na bar a házela do sebe panáky, vyznalavala jsi lásku Finovi a chtěl tě vzít k sobě ale nějak mi došlo že by si toho mohla litovat tak jsem tě vzala k sobě, vyznavala jsi pak lásku mě a pak se pozvracela takže promiň že jsem tě vysvlékla, dala jsem ti to prát" řekla docela s úsměvem "promiň a děkuju" řekla jsem stydlivě "není za co se omlouvat hlavně že ti je už líp" řekla a mrkla na mě "můžu jít do sprchy?" Zeptala jsem se "jo jasně" vstala z postele "akorát to prádlo se ještě nevypralo takže jsi můžeš půjčit něco mého" pokračovala "dobře, děkuju" řekla jsem a odešla do koupelny, osprochovala jsem se a byla jsem šťastná že jsem zrovna u ní, vylezla jsem z koupelny a měla jsem okolo sebe jen omotaný ručník "ehm půjčíš mi nějaké to oblečení?" Zeptala jsem se stydlivě když si mě prohlížela "jo jasně pojď" chytila mě za ruku a tahla mě do jejího pokoje kde jsem se vzbudila... Oblékla jsem se a sešla schody, udělala mi snídani "To je pro tebe" řekla a odsunula židli od stolu, sedla jsem si "děkuju" a pustila jsem se do jídla... "Jestli už jsi připravená, můžeme jet do školy" řekla "jo samozřejmě" vzala klíče a zamkla vchodové dveře, mířila si to k autu a otevřela mi dveře spolujezdce "děkuji" řekla jsem a sedla si, nastartovala motor a vyjela směrem ke škole, zastavila a vypla motor, nic neříkala ani nemluvila "tak pojď ne?" Nechápala jsem "no, já myslela že nebudete chtít aby vás semnou viděli..." Řekla a nedivala se mi do očí "proč?" "Tak aby jste si nezkazila pověst" řekla smutně, chytila jsem jí za ruku "ale prosimtě pojď" řekla jsem a společně jsme vystoupili...

I love you, my teacherKde žijí příběhy. Začni objevovat