#2

2.1K 59 0
                                    

Během hodiny "Nechceš dneska zajít do klubu?" Řekla s úsměvem Niki "tak můžeme, ale víš že je pondělí?" Úsměv jsem ji oplatila "vím právě proto se musíme opít" usmala se ještě víc "okey a teď už mlč" vrátila jsem svůj pohled opět na brunetku "Ježíši aby si se z ni neposrala" řekla ironicky a já jen protočila oči..

Pohled Kris
Celou hodinu během mého výkladu jsem se snažila co nejméně soustředit na Hell ,ale nešlo to... hodina skončila a já šla do svého kabinetu který mám společně s dalšími 5 profesory a mezi nimi je jeden namakaný typek jménem Fin, nelíbí se mi je to takový ten typicky frajirek... "Ahoj Kiki, nechceš dnes zajít do klubu?" Nenávidím když mi někdo říká Kiki "ráda" řekla jsem a uvědomila si že jsem mu právě dala naději... "tak v 5 tě vyzvednu" mrkl na mě a při odchodu mi sáhl na zadek...

všichni už odešli a já kontrolovala na počítači par práci z hodiny, někdo zaklepal na dveře a vešel "dobrý den, pardon já nesu paní Greenové pomůcky z hodiny" řekla Hell a zavřela za sebou "v pořádku" řekla jsem stoupla od stolu "tak já to tady jen položim a půjdu" řekla položila to na stůl "dobře" řekla jsem "tak nashledanou" řekla chtěla odejít, "počkej" chytila jsem ji za ruku a když se na mě otočila měli jsme tváře kousek od sebe "mám taneční skupinu, nechtěla by jsi se za námi někdy podívat?" Zeptala jsem se a pustila její ruku "rada ,nevěděla jsem že tancujete" řekla "no, tak ve čtvrtek v 7 hodin ve studiu Euforie?" Zeptala jsem se "budu tam,tak nashledanou" "ahoj" odešla... a já si uvědomila že jsou čtyři, musím už domu abych se připravila. Odemkla jsem dveře od mého bytu a mířila si to do koupelny a osprchovala se, vyžehlila vlasy a oblékla si jeany, tričko a mikinu. Sáhla po telefonu a projížděla sociální sítě... slyšela jsem zvonek od vchodových dveří a šla k nim, otevřela "ahoj krásko" řekl "ahoj" už jsem věděla že tohle byla chyba...

"půjdeme k baru?" Zeptal se přes hudbu, rozhledla jsem se po klubu... ou fuck kousek od parketu seděla Hell s Niki vipadli že už něco popili a furt se smáli "jo" odpověděla jsem Finovi

I love you, my teacherKde žijí příběhy. Začni objevovat