Viata e o curva

204 6 0
                                    

1 decembrie 2013-o zi geniala.Genul ala de zi in care stai inchis in casa,in fata calculatorului,doar pentru ca ai cunoscut,bineinteles,pe facebook,un tip care le are "pe toate alea frumoase".Stii tu,e vorba de tipul ala care iti spune ca ii e dor de tine,desi nu v-ati vazut niciodata.Da,la el ma refer.El e baiatul caruia nu ii e rusine sa te intrebe ce parere ai de hobby-ul lui si tot el e ala care iti spune din 5 in 5 minute ca esti draguta.Da,tipul care minte frumos.Ce?Vrei sa spui ca tu nu te-ai indragostit de el dupa primul cuvant pe care ti l-a spus?!Ma rog,in cazul asta scris..

   In fine,am vorbit despre muzica.Nu cred ca stiati,dar muzica este singura chestie despre care poti vorbi ore in sir,zile,saptamani,fara sa te plictisesti.Parea ca avem caractere asemanatoare,chiar daca,in final,s-a dovedit ca nu era asa.E naspa ca sunt putine persoane care simt muzica.Cand zic "persoane care simt muzica" nu ma refer la cei care au "ureche muzicala".Nu,frate,ma refer la suflet.Stii?!Persoane care plang in timp ce asculta muzica,doar pentru ca acele versuri trezesc amintiri.Majoritatea am devenit roboti.De ce?! Simplu:traim intr-o societate JEGOASA.Strazile pline de gunoaie nu sunt cea mai mare problema a noastra,in schimb,caracterele mizerabile,da.E impropriu spus "caracter".Putini mai au asa ceva.

 Haideti sa recunoastem..."nu toti baietii sunt nesimtiti si nu toate fetele sunt curve".Va vine sa credeti ca un baiat pe care il stiam de cateva ore mi-a spus asta?!Avea dreptate.Societatea e cea care distorsioneaza totul.Oamenii nu mai sunt apreciati pentru felul in care gandesc sau simt.Ai haine de firma,esti smecher.Daca nu ai,cumpara-ti,pentru ca altfel,prietenii te vor lasa balta.Da,frate,stiu,viata e o curva.

Viata e o curvaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum