LENA
Od Kaćinog rođendana prošlo je dve nedelje i zvanično sam ušla u sedmi mesec, prosto ne mogu da verujem kako vreme leti, po prvi put počinjem da osećam strah u životu. Strah, ne za mene već da li ću biti tu dovoljno dugo da ih izvedem na put. Ipak imam dosta godina, a i Miloš oni su mali, znam Darko i Jana će biti tu ALI MAJKA SAM i brinem se. U mojoj porodici su sve dugovečni ljudi, osim mog oca koji je otišao u 73 godini...iznenada. Sada stojim na ulazu u restoran, proslavljamo prvenstveno ozdravljenje moje kćeri, pa njenu diplomu a sve mi se čini da joj Milan sprema iznenađenje pa neće biti čudno ako joj proslavimo i veridbu,misle da nas pređu i ne znaju da smo ih Dana i ja provalile i spremne došle...
Gledam rodbinu i prijatelje kako dolaze, Miloš je pored mene i strpljenje mu je na izmaku jer svako se raspituje o meni i trudnoći kako se to dogodilo, to su bile reči jedne moje dalje sestre-opajdare za sve pare, da je u trenutku pukao i rekao " hoćeš da ti pokažemo kako? "Od srca sam se nasmejala njenom licu i reakciji njenog muža kako je vuče da se skloni od mene. Znam da svi znaju zašto i kako ali opet moraju da pitaju.
- Gde si zete, kućo stara? - iz misli me trgne glas mog brata.Dolazi u pratnji svojih ali ne vidim Veru i Kaću.
- Šta je sestro, nisam ti dovoljan ja, nego tražiš i njih dve?- šeretski mi kaže dok me privlači u svoj zagrljaj.
- Ma kako nisi, joj Sale ovo je prvo veselje da si nam tu!Svadbe, rođenja dece sve nam je prošlo bez tebe brate!- kažem a suze mi kreću.
- De,de nema suza, osim ako nisu radosnice. Sad će i one, sredili ste mi sestru i sestričinu. Onaj vaš mi smotao sestru da ne zna kako se zove....- kao preteći mi kaže a jedva se suzdržava da ne pukne u smeh.
-Nisam bato ja, majke mi.Kriv je tvoj zet - kao pravdam se a samo što ne puknem od smeha.
- Ako, ako, treba tako...vala popele mi se na glavu sad imam mira - kaže i grli se sa Milošem.
- Leno, odoh da ih odvedem do stola , hajde i ti , odmori malo, poslaću tatu - kaže mi i ja klimam glavom.
Posle par minuta dolazi svekar i ja polako ulazim u restoran. Muzika trešti i vidim da su skoro svi došli pa dam znak Milošu da idem do Jane koja je u garderobi. Izaći će kad svi dođu, klima mi glavom dok sa Darkom nazdravlja gostima.
- Lepotice, možemo li da uđemo? - pitam kroz vrata da ne bih zatekla neku situaciju. Začujem smeh.
- Uđi slobodno mama. Nije Milan ovde, samo tetka Dana - začujem glas svoje lepotice.
- Mama pa ti si sama!- iznenađeno me gleda.
- Pa i nisam, zaboravljaš na ovu dvojicu u meni - šalim se sa njom.
- O da, zaboravila sam da vas je troje. Sedi mama. Je su li svi došli? Čujem da je tata tetki Dragi hteo da pokaže kako ste napravili braću - pita me sto pitanja u brzini i vidim da je nervozna.
- Hej draga, sve je u redu! Smiri se, to su samo naši radoznali rođaci. O da, tata je u elementu - Nasmejem se i polako spustim na dvosed pored Dane.Gledam nas dve sa stomacima ko dve lujke a deca će nam se veriti. Jebem ti život i ludake...
- Joj kako ste mi slatke tako okrugle - začujemo sa vrata glas moje sestre Vere.
- UH kako bih volela da i tebe vidim okruglu , ali znam da je to nemoguća misija - zabrundam joj.
Nije zlobna ali nam dupe pomera od zezanja, srećna jer se to njoj ne može desiti zbog godina...Zezamo se još neko vreme i ulazi Darko.
- Jano, hajde svi su došli. Mama, tata te čeka u restoranu! Hajde da vam pomognem - kaže i pomogne mi da ustanem a onda i Dani.
YOU ARE READING
Sudbina ili pogrešna odluka
RomancePriča o jednoj propaloj ljubavi, novoj ljubavi i borbi protiv stanja zvanog CEREBRALNA PAREZA, viđeno očima roditelja...Snaga ljubavi pobeđuje sve...a prelepi cover je uradila naša divna Večni sanjar....