5 - Jayi?

59 5 2
                                    

11:21 Rano

"Justine , hod tam tadyto! ,, Maval mi CD-ckem pred oblicejem Chris , ze kdyby jsem mu tu ruku neodhodil pryc tak by jsme nabouraly do stromu.

" Jses kurva normalni ?! , nevidis ze ridim ?! ,, vyprskl jsem na nej nastvane a podival se do spatneho zrcadka na nej jak pretocil ocima.

" Nehraj zenu a hod tam to CD-cko ,, Promluvil priopitym hlasem. Jak jinak , to by nebyl Chris kdyby s sebou nevzal celou basu Piva a 3 vodky + jeste neco ale to nevim co bylo asi Whisky. Tentokrat jsem pretocil ocima ja a natahnul jsem ruku k nim do zadu na naznak toho aby mi to cedecko podal. Ale on mezitim si zase upijel z flasky piva.

" Tak podas mi to , nebo co ? ,, nazvednul jsem oboci ale neotocil jsem se na nej. Stale jsem se dival do predu a s jednou rukou na volantu ridil, tu druhou jsem mel stale natazenou a cekal. Me oci se presmerovaly na Jess , ktera si povzdechla a natahla se pro CD-cko tak ze ramenem strcila do Chrise a ten se malem zadusil , jelikoz jeste stale pil.

Usmala se na me a dala mi to CD-cko do ruky , nervozne jsem ji usmev opetoval a pustil to. Jsem teda zvedavej co to zase bude. Najednou se autem rozeznela desne hlasita hudba ze jsem malem ohluchnul rychlosti svetla jsem se natahnul na VOLUME a ubral to.

" Kdo si zase s tim hral a dal to na Max.!? ,,

" Jezisi zavri hubu , chci poslouchat hudbu a ne tebe ,, Vyprskl Chris a nakonci vety skytl. " a dej to na hlas! ,, dodal.

" Nedam , takhle to staci .. nemusi to rvat na cele auto. ,, nazvednul oboci a vrch lahve si dal pryc od ust.

" Rikam , dej to na hlas! ,,

" Rikam ze to na hlas davat nebudu ! ,, stal jsem si za svym.

" Tak ja si to dam na hlas sam! ,, vrazil lahev piva do ruky Bekky a postavil se z deky. Ale to nemel delat. Jakmile se jakz tak narovnal tak hlavou narazil na kapotu. " Do pici kdo to sem dal! ,, zarval mezitim co jsme se my vsichni smaly. Zakroutil jsem se smichem hlavou a natahnul se na Volume. Dal jsem to jako to bylo predtim na MAX. Kdyz uz jse nam ty prazdniny hnedka na zacatky takhle dojebaly tak to horsi uz byt snad ani nemuze.

- - - - - - - - - - - - - - 13:00 - - - - - - - - - - - - - - - -

" Mam hlad ,, zaknucela Jess a oprela si hlavu o sklo. Podival jsem se ve spatnym na ty vzadu. Bekka se divala ven z okna a na kline mela Chrise hlavu , kterej prave asi pred 10 minutami usnul a Matt paril neco s Tess na mobilu. Podival jsem se zpatky na Jess a v hlave se mi vybavil znova ten sen , zakroutil jsem hlavou ve snaze na to nemyslet ale neslo to. To jak tam stala s tim nozem a kamenym vyrazem se na me koukala , nebo to jak se ozyvaly ty zvuky a pak zase prestaly.

Povzdechnul jsem si a prohrabul si svoje vlasy. Kdo tam vlastne zapnul tu televizy ? , kdyz nikoho jineho jsem krome nas tri v dome nevidel ?

Zastavil jsem auto a prejel si dlanemi po tvari. Kurva proc myslim porad na ten sen a proc se mi kazdou chvily cim dal tim vic vybavuje a vybavuje ?! vypada to tak skutecne ale pri tom je to jenom sen. Pokazde kdyz se mi zdal nejakej sen tak jsem si ho takhle dlouho , jako si pamatuju tenhle , nepamatoval.

"Deje se neco Justine ? ,, Promluvila Tess a otocila se na me. Zakroutil jsem hlavou na naznak ze ne , i kdyz to tak nebylo a podival se pred sebe na tu cestu. Byla tady jedina silnice , ktera vede porad a porad jenom rovne. Uz me to zacina srat. Ani nevim kde se prave tedka nachazime nebo tak nejak. Prave tedka by nam pomohla ta mapa , ta zasrana mapa. Zavrcel jsem a pesti bouchnul do volantu , otevrel jsem si dvere a hnedka z nich vystoupil driv nez by se me zacaly ptat na otazky typu asi jsem v poradku a at jim reknu co se deje. Coz by me nasralo jeste vic , kurva vzdyt ani ja sam nevim co se semnou deje. Sere me to ze tedka se na Jess ani poradne nedokazu podivat jelikoz se mi pokazde vybavi ten sen. Sere me to ze nevim kam zmyzela mapa. Jedina nase zachrana aby jsme z tohohle zapadakova vypadly a sere me taky to ..... proste me sere vsechno! Zatahal jsem se za konecky vlasu a zadama se oprel o auto.

"Justine ? ,, promluvil tichy hlas vedle me. iGnoroval jsem a stale se tahal za vlasy jako debil. " Justine podivej se na me ,, promluvila znova. Zavrel jsem oci a pral si aby se vratila zpatky do auta. "No tak Justine! ,,

Dotkla se moji ruky ale ja ji tu jeji schodil z te me dolu. Nemuze proste odejit a nechat me byt ? ja vim ze se tedka k ni chovam divne nebo jak to mam rict ale ja se na ni proste nedokazu podivat. Je to moje byvala , zdal se mi sen jak jsme spolu zase jako par a mame spolu mimco. Ona vzdycky chtela holcicku a v tom snu to tak bylo , chtela aby se jmenovala po jeji mame Trish. Ktera umrela na rakovinu kdyz Jess bylo 13. A v tom snu nevim jak se to dite jmenovalo a ani to radsi vedet nechci , nechci uz na ten sen myslet.

" Jayi ? ,, Vyslovila moje jmeno tak jak mi drive rikala jenom ona. Povzdechnul jsem si a pomalu k ni zvedal hlavu. Kdyz jsem se ji dival do oci a cekal az bude pokracovat zacal se mi v hlave znova vybavovat ten sen a uplne do detailu. Zakousl jsem se zuby do spodniho rtu a zkousel vratit svuj dech do normalu , kterej se mi cim dal tim vic zrychloval a srdce zacinalo rychleji bit.

Ahooooj :) , chci se zeptat asi tuhle story mam psat dal nebo to smazat , protoze se mi zda ze to skoro nikdo vubec necte :)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 29, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

persecution of fear!Kde žijí příběhy. Začni objevovat