Z pohledu Natči
"To je Česká Republika!" vykřikly jsme zároveň, protože najednou ve filmu, kterej není nadabovanej začala hrát Česká písnička. Začali jsme se tomu smát a kluci se na nás jen nechápavě koukali.
"Kolik je vlastně hodin?" zeptala se Mája, když skončil film. "Budou dvě ráno" odpověděl ji Zach, který seděl vedle ní. "Už?!" vykřikla Mirďa
"Kde budeme spát?" zeptala jsem se všech. "Tady" zasmál se Jack "Tak, jinak... Jak budeme spát?" stoupla jsem si a šla za Jackem, který mezitím obešel gauč, kde jsme všichni seděli a sledovali film.
"No... To nějak vymyslíme" mrkl na mě Jack.
"Kde spím?" chtěla jít za náma Mája, ale Zach jí zatáhl za ruku a tím ji donutil sednout si na něho. Něco jí pak šeptal do ucha asi něco ehm...ehm...No nevím co. Protože se začala červená a usmívat."Hele já jsem už docela unavená tak bych si šla ráda lehnout!" řekla jsem a u toho zívla. "Dobře, tak když jsi byla v té skříňy s Jackem tak bys mohla spát u něho! Souhlasíš?" zeptal se s úsměvem Daniel. "Jo, tak jo!" odpověděla jsem a koukla se na Jacka který se culil jak malé dítě které čeká na Ježíška."Tak dobrou!" zařvala Mája která ležela kde jinde než u Zacha. "Dobrou!" křičeli všichni po sobě.
Lehla jsem si na bok a koukala se z okna. Zavřela jsem oči a pomalu usínala, ale pak mě kolem mého boku obmotala silná paže. Mám pocit že v tu chvíli mi srdce vynechalo pár úderů. Musela jsem se pousmát nad myšlenkou co se stalo ve skříni.
"Děkuju za to že jsem tě poznal. Jsi ta nejúžasnější holka kterou jsem kdy potkal. Vím že se známe ani ne dva dny, ale mě to stačilo abych se do tebe zamiloval. Doufám v to že to máš stejně. Dobrou noc!" dořek Jack a přitáhl si mě víc k sobě. Asi si myslel že už spím, ale já to slyšela. Usmála jsem se. Zavřela jsem oči a myslela jen na to co mi před chvílí řekl.Z pohledu Máji
"Kde spím!" chtěla jsem jít za Natčou a Jackem, ale Zach mě chytil za loket a stáhl na sebe. "Ty budeš spát u mě, že? Mužem zopakovat to co se stalo v kině... " pošeptal mi do ucha, cítila jsem jak se začínám červenat. ."Hele já jsem už docela unavená tak bych si šla ráda lehnout!" řekla Natča a zívla.
Nakonec to dopadlo jak jinak než že Natča byla s Jackem, Mirďa s Danem no a Já se Zachem."Jak jsi si užila ten film? " zeptal se mě Zach když jsme už oba leželi na posteli. "Jako nebylo to špatný, ale byl to horor takže?" zasmála jsem se a Zach se mnou.
"Mě se obzvlášť líbila ta část kdy ti spadl popcorn a co se stalo po tom!" usmál se na mě Zach. Řekla jsem už že má ten nejkrásnější úsměv na světě?
Musela jsem se usmát a pouze přikývnout. Zach se ke mě začal pomalu přibližovat. Koukali jsme si do očí. Já se v těch jeho zkrátka strácela. Srdce mi začalo rychle být a zrychlil se mi dech. Mezi námi byla jen mezera několika milimetrů. Chtěla jsem něco říct jenže Zach mě políbil. Byl to dokonalý moment. Jeho rty byli měkké jako obláček. Svoje ruce jsem si obmotala kolem jeho kru a on mě chytl za pas a přitáhl si mě blíž k sobě.
"Hele mohl bych se na něco ještě zepta..... No tak asi ne Pardon!" vyjekl Jonah který vletěl do pokoje. Pak jsem slyšela jen smích. Se Zachem jsem se tomu taky trochu zasmáli a rozhodli jsme se že už půjdeme spát. "Dobrou, krásko!" řekl Zach a obejmul mě kolem pasu."Dobrou" zašeptala jsem a v Zachově objetí jsem usnula.Z pohledu Zacha
"Ty demente! To je moje slanina! Ty si vem svoje Kafe!" probudil mě hlas který patřil Corbynovi a podle toho kafe jsem poznal že nadává na Jonaha. Mája ještě spala. Docela mě udivilo že se po tomhle nevzudila.
Opatrně jsem vstal z postele a šel do kuchyně."Buďte ticho. Mája ještě spí!" řekl jsem klukům."Tak jak sis to užil včera s Májou?... Co mezi váma vlastně je?" zeptal se Jonah a sedl si naproti mě.
"Já nevím. Už když jsem jí viděl poprvé jsem věděl že se to stane. Nějak jsem tušil že má z nás nejradši mě" pousmál jsem se.
"Já jsem potkal tolik holek cítil jsem k nim něco víc než ke kamarádkám, ale s ní to je jiné než s ostatníma holkama. Vím že jsme se poznali teprve před pár dny, ale já si myslím že to není až tak nemožné zamilovat se do někoho, který tě okouzlil hned na první pohled. Třeba při koncertě jsem na ni musel pořád myslet. Při pohledu na ni myslím jen na to, jak budu jenom s ní. A když jsem poblíž nebo hned vedle ní cítím, že všechny špatné myšlenky zmizeli, protože je tu ona. "usmál jsem se a podíval se na kluky.
"Kámo ty jsi se do ní totál zamiloval!"
Zasmál se Corbyn a a Jonah s ním.
Až teď jsem si to uvědomil. Já se do Máji fakt zamiloval.Z pohledu Mirdi
"Kámo ty jsi se do ní totál zamiloval!" slyšela jsem jak Corbyn na někoho tohle říká. Pomalu jsem vstala abych nevzbudila Dana. "Kdo se do koho totálně zamiloval?" zeptala jsem se když jsem vešla do kuchyně.
"Nó.. Já do Maji asi." řekl Zach a poškrabal se na zátylku. "To jsi měla slyšet. On říkal jak na ni pořád myslí a že chce být s ní a že je jiná než ostatní holky a nevím co dál. No prostě je do ní zabouchlej!" řekl Jonah.
"Ale nevím jestli to cítí stejně" zesmutnil Zach. "Si piš že to cítí stejně. A já to vím moc dobře! To mi věř!" řekla jsem Zachovi a položila mu ruku na rameno. On se hned rozzářil.
Postupně se všichni probrali a pak jsme šli společně na oběd."Dneska to bylo super!" řekla jsem když jsme se loučili s klukama.
"Tak zítra?" zeptala se Mája.
"No my zítra nemůžem. Máme zkoušku a autogramiádu naší knížky." řekl Dan a posmutněle se na mě koukl. "Aha a v jakém knihkupectví?" zeptala se Natča. "Hned taky na rohu. Můžete přijít jestli chcete. Je to ve tři!" řekl Jack. "Tak jo my přijdeme. Mějte se!" řekla jsem a všechny obejmula.
"Pustíme si film? Stejně je už půl šesté!" zeptala se Natča. "Tak jo. Uděláme si Twilight maraton!"zeptala se pro změnu Mája." Jo! "řekli jsme s Natčou zaráz. Než jsme dokoukali všechny díly bylo něco kolem půl čtvrté ráno. Natča u toho usla, že mě to nepřekvapuje. S Májou jsme pak šli taky spát. Nemohla jsem se dočkat zítřka proto jsem taky nemohla usnout. Usla jsem asi kolem čtvrt na pět. To se asi moc nevispím.Nová kapitola je tu. Snad se bude líbit. Pokud jo nebojte se to napsat do komentářů. Jinak by jsme chtěli pogratulovat NatyAvery za 1K přečtení. Love you girl❤️
Btw: naše soukromý účty jsou NatyAvery miriseavey a Maja_Herron
❤️❤️❤️
ČTEŠ
Proč zrovna my?!
FanfictionSkoro jako každé holky jsme se zažraly do Why Don't We. Vždycky jsme snily je potkat, nebo alespoň jet na jejich koncert. Jelikož bydlíme v České republice, tak je hodně malá šance na to, aby jsme je potkaly. Proto by nás nikdy nenapadlo, že by se m...