Kapitola III.

762 27 0
                                    

Sophie si obliekla oblečenie ktoré jej Noah nachystal. Bolo to krátke nočné negližé s farbou čírej krvy.
,,Načo ma chce v tom vidieť?! A vlastne načo ma vlastne chce?!"
,,To ja neviem. No určite ťa nechce na to aby s tebou nerobil nekalé veci."
Sophie veľmi ťažko znášala ten jeho zákerný úsmev. A Čudujete sa jej? Komu by sa páčil úsmev jeho únoscu?

Cheril neprestávala s hľadaním Sophie. Verila v to, že svoju vystrašenú dcéru nájde. Na políciu ist nechcela pretože vedela že vy jej skoro ani nepomohli. Začala pracovať na plagátoch aby ich mohla vyvesiť.
Keď už mala všetko hotové, tak sa Cheril vybrala vylepiť vsetky plagáty.
,,Vaša dcéra?"
Spýtal s muž ktorý si obzeral plagát ktorý Cheril lepila ma stĺp.
,,Áno..už je stratená 4 dni."
,,To mi je ľúto. Viem vám nejako pomôcť?"
,,Asi nemáte ako."
,,Pomôžem vám ju hľadať. Ja deti nemám a preto sa snažím nech sú aspoň deti iných v bezpečí."
,,To by ste naozaj pre mna urobil?"
,,Jasné."

,,Tvár sa lepšie sakra! Potrebujem aby si sa majiteľovi páčila či najviac a dostal za teba veľa prachov!"
,,Lenže ja nechcem aby si na predával nejakému cudziemu imbecilovi!"
Noah od prekvapenia položil svoju drahú zrkadlovku.
,,Ale..nebodaj chceš ostať u mňa?"
,,Nie preboha! Chcem ísť za svojou mamou a žiť život ako predtym! Nie byť obeťou nejakého chlapa čo by ma chcel len pre peniaze!"
,,No tak to máš smolu moja zlatá. Pekne krásne ťa predám a získam peniaze.
A teraz si tam sadni na prdel a tvár sa ako normálny človek!"
,,Nebudem!"
Sophie hlasno okríkla Noaha
Sophie sa ešte neopovážila naňho takto zakričať.
,,Neviem sa tváriť ako normálny človek! A vieš prečo?! Pretože si ma uniesol a ja tu preto musím trpieť! Moja mama a priatelia čakajú kedy prídem. Možno ma už aj začali hľadať. A verím v to že ma nájdu a teba pošlú dakam na políciu!"
,,To ti nevíde. Kým ťa nájdu, tak budeš dávno predaná a ja si budem užívať prachy na Floride."
,,Na to zabudni!"
Noah využil chvíľu tak Sophie rýchlo otfotil. Bola totižto v dobrej póze. Bol presvedčený že sa bude jeho ,,klientovi,, páčiť.
,,Tak a už len poslať fotku. Dúfam že sa mu budeš páčiť, potrebujem sa ťa zbaviť nech môžem ukradnúť ďalšiu a predať aj tú."
Ako môže existovať človek ako je Noah?
Pomyslela si Sophie. No nič iné jej nezostávalo, než sa ísť prezliecť a po kúskoch jesť suchý krajec chleba.

KidnappedWhere stories live. Discover now