☆ Part 9 ☆

3.1K 293 26
                                    

"Chanyeollie !!! Chanyeollie !! မင္း ရွိေနတယ္မလား ? !!! Chanyeollie !! "

အိပ္ေမာက်ေနသည့္ Chanyeol ျခံျပင္ဘက္က ေအာ္သံေၾကာင့္ ႏိုးလာေလသည္ ... တစ္ေန႔လံုးတစ္ညလံုး တစ္ဖဝါးမွမေရြ႕တဲ့ အရူးေကာင္ေၾကာင့္ သူေကာင္းေကာင္းနားလို႔မရ !!

သတိရရျခင္းျမင္လိုက္ရတဲ့ မ်က္ႏွာေသးေသး ေလးက နာက်င္မႈ အားလံုးကို ကုစားေပးႏိုင္ေပမယ့္ ...
ထိုလူရဲ႕ အမည္ ရုပ္ရည္ကို စဥ္းစားလို႔မရ..
အႀကိမ္ႀကိမ္ စဥ္းစားၾကည့္တိုင္း ထိုးကိုက္လာသည့္ ေခါင္းေၾကာင့္ ေတာ္ေတာ္ ေဒါသထြက္ရတယ္...

Byun Baekhyun ?

လွ်ာဖ်ားမွာ ရင္းႏွီးေပမယ့္ ဦးေႏွာက္က ေတြးလို႔မရ...

ေပ်ာက္ဆံုးသြားတဲ့ မွတ္ဉာဏ္ တစ္စိတ္တစ္ပိုင္းထဲမွာ သူရွိေနမလား ?
ဒါေပမယ့္ Omma ေျပာတာက ကြ်န္ေတာ့မွာ မွတ္ဉာဏ္ဆံုးရံွုးတာမ်ိဳး ရွိမေနဘူးတဲ့ ...

Byun Baekhyun ကိုျမင္တိုင္း ရင္ဘတ္ထဲက လစ္ဟာေနတဲ့ေနရာက ၿပီးျပည့္စံုသြားသလို ရွိေပမယ့္ ...

သူ႔ခ်စ္သူပါလို႔ ေျပာခဲ့ကတည္းက မွားယြင္း ေနၿပီဆိုတာ လက္ခံလိုက္တယ္...
ကြ်န္ေတာ္က ? .. ေယာက်ာ္းတစ္ေယာက္နဲ႔ ?
ဘယ္လိုမွ မျဖစ္ႏိုင္တဲ့အရာ!!!

ဒါေၾကာင့္ ထိုအရူးေကာင္ကို အေဝးဆံုးကို ေမာင္းထုတ္ေပမယ့္ ထြက္မသြားပဲ အတင္းလိုက္ကပ္ေနတယ္...

အခုလည္း ျခံေရွ႕မွာ ရက္ေပါင္းမနည္းေတာ့ဘူး ...

Chanyeol စိတ္ရႈပ္လာသည္ႏွင့္ ေျခေအာက္ပိုင္းကို လႊမ္းျခံဳထားဆဲ ေစာင္ကို ဖယ္ၿပီး အခန္းထဲက ထြက္လာသည္...

ေအာက္ထပ္ကို ခပ္ျမန္ျမန္ ဆင္းလာေလေတာ့ ဧည့္ခန္းထဲမွာ ေခါက္တုန္႔ ေခါက္ျပန္ လမ္းေလွ်ာက္ေနတဲ့ Omma ကို ေတြ႕လိုက္ရတယ္..

" Omma .. "

" ဟင္ ? အင္းး Chanyeollie.. သား ဘာလိုခ်င္လို႔လဲ ? "

ထိတ္လန္႔တၾကား ျပန္ထူးလာသည့္ Omma ပံုစံက ထူးဆန္းေနသည္ကို သူ သတိထားမိလိုက္တယ္...

" သား တစ္ခုခု လိုခ်င္ရင္ Omma ကိုလွမ္းေခၚတာမဟုတ္ဘူး .. ေနမေကာင္းေသးတာ... ေအာက္ကို ဆင္းမလာနဲ႔ေလ ~~ "

Curious Fate 💥 ( Season 2 )Where stories live. Discover now