Koşarak kapının yanına gittim ve delikten baktım.
Annem ve babamın bu kadar erken döneceğini düşünmüyordum.
Ama çok iyi oldu .
Oduncuk böylelikle yanıma gelememiş oldu. Yaşasın işte bu be !
Tekrar zilin çalması ile düşüncelerimden sıyrıldım.Kapıyı açar açmaz babam ;
"Neden çok geç açtın kızım ?" deyip içeriye girdi annem zaten çoktan odasına gitmişti bile . Noluyor ya off ?
"Neden bu kadar erken geldiniz ?" diye sordum anneme.
"Kızım teyzenin çocuğu olmuş yardıma Ankara'ya gideceğiz."Ankara mı? Gözlerimden kalpler fışkırdığına yemin edebilirim.
"Ben de geliyorum o zaman demi ?" dedim heyecanlı bir şekilde.
"Hayır sen evde kalıyorsun 3 gün kendin kalabilirsin demi kızım ?" diye sordu babam moralim anında -(eksi) bilmem kaçın altına düşmüştü bile . Haksızlık ama ya ben de gitmek istiyordum."Kalırım . " dedim küçük bir çocuğa istediği oyuncak alınmamış ve o da üzülmüş bir ses tonuyla.
Yaklaşık 15 dakika sonra hazırlardı ikisi de . Anne ve babama sıkıca sarıldım ve kapıyı kapattım .
Odama gidip yatağımın üstünde ki telefonumu aldım ve gelen bildirimlere baktım . Ee yuh ama artık .
'Odundan 20 mesaj' var . Hepsinde de annengil geldi diye gelemiyorum ama yarın gelicem , okulda görüşürüz tarzındaydı .
Pijamalarımı giydim ve uykuya daldım .
Sabah kalkınca ilk önce banyoda işlerimi hallettim .
Odama geri dönüp biraz yırtık olan siyah kotumu , üstüme de toz pembe polarımı giydim . Saçlarımı topuz yaptım ve kapıya ilerledim siyah botlarımı da giydim ve yola çıktım.
Okula gelince kantindan simit ve sıcak çikolata alıp sınıfıma geçtim . En son içememiştim malum.
🌌🌌🌌🌌🌌
Sanırım bu okulu sevmeye başlamıştım okul acayip hızlı geçiyordu.Bugün Nehir bizde kalacaktı .
Öğleden sonra ki derslerde ikimizde çok aktiftik .
Son tenefüs bahçeye çıktığıma bin pişman oldum , odun tam karşımda pis pis sırıtıyordu.
Bir tane banka oturduk ve zilin çalmasını bekledik - yani bekledim- .
"Alya ben birinden hoşlanıyorum."
"Oha ciddi misin ? Kimden? Bu okulda mı ? Kaça gidiyor ? Ne za-"
"Tamam bi sakin . Soru bombasına tuttun resmen ."
"Ee hadi anlat o zaman sen de ."
"Güney Aras."
"A-Aras mı ?"
"Evet Uzay'ın kuzeni"
Şaşırmıştım .
"Uzay gibi olmasında."
"Hayır hayır çok kibar ve çok ... yakışıklı."
"Hangi okulda?"
"Hangi okulda bilmiyorum Uzay'ı ziyarete geldiği zaman görüyorum sadece bi de instagramdan takip ediyorum o kadar yani."
"Ne zaman gelir ki bi daha merak ettim şimdi?"
"Burada işte Uzay'ın yanında siyah deri ceketli olan."Hemen oraya baktım . Yeşil gözlü ve beyaz tenliydi aynı Nehir gibi .
Serseri bi havası vardı . Uzay'la hemen hemen aynı boydalardı ama Güney biraz daha kalıplıydı ve gerçekten iyi görünüyordu.
"Eminim ki gerçekten çok güzel bir çift olursunuz."
İç çekti . " Bilmiyorum . Bana bakmaz belki."
"Neden bakmasın ki taş gibisin. " dedim ve yanağına bir tane öpücük bıraktım . Nehir'de bana sıcak bir gülümseme yolladı.Sonunda tenefüsün bittiğini belli eden zil çalmıştı kalkıp sınıfa doğru gitmeye başladık.
Son ders toplantı olduğu için okuldan erken çıktık ve bir markete girip biraz atıştırmalık aldık.
Eve gelince sadece dizi izledik ve yemek yedik.
Saat 1'e gelirken Nehir daha fazla dayanamadı ve uyuya kaldı . Şapşal arkadaşım ya.
Nehir'i zar zor kaldırıp misafir odasına soktum ve odadan çıktım .
Telefonum çalmaya başlayınca bütün o güzel olaylar bir duman gibi havaya karıştı .
Telefonu açtım ve ;
"Aşağıya in ." deyip telefonu kapattı.
Neymiş 'oşoğoyo on' bu sefer ben aradım hemen açtı.
"İnmiyorum sende def-" yahu bi izin verde cümlemi tamamlıyım.
"Tamam ben geliyorum ." dedi ve telefonu tekrar kapattı.Sesi garip geliyordu şarhoş muydu acaba?
2 dakika sonra zil çalmaya başlayınca Nehir'in uyanmaması için hemen kapıyı açtım ve ağzını elimle kapattım .
Hızlı bir şekilde diğer elimi tuttu ve odama daldı . Yuh be sen benim odama nerden biliyorsun ?
Kapıyı kapatınca elimi hemen elinden çektim zaten o da ağzında duran elimi indirmişti.
Uzay'dan olabileceği kadar uzaklaştım . Ben geri geri giderken Uzay malı da üstüme üstüme geliyordu.
Belim bu sefer de dolabım ile buluşunca orada kalakaldım.
Ellerini iki yanıma koyunca gözlerim fal taşı gibi açıldı.
Ve eğilip anlıma bir öpücük bıraktı. -Evet, evet kesinlikle bu sarhoştu- .
Ben hâlâ şok olmuş bir vaziyetteyken tekrar elimi tuttu yatağımın ucuna oturdu beni de yanına oturtunca tam ben ;
"Bak oğlum sapık mısın nesin sen elimde ka-" diyordum ki .
Beni bu seferde saçlarımdan öpünce cümlem bininci kez yarım kaldı.
"Sadece 5 dakika sessiz duramıyorsun de mi ? " dedi ve bana sarıldı.
Ellerini belimden çekmeye çalıştıkça daha fazla sarılıyordu .
"Defol git gelme bi daha ." diye çemkirmeye başladım.
Ama Uzay dediğim hiçbir şeyi duymamış gibi davranıp bir kez daha alnıma bir öpücük bıraktı ve kendini benden uzaklaştırdı .
Kapıyı biraz açtı ve ;
"Bir gün sevgilim olacaksın." deyip çıktı.Kapının açılış ve kapanış sesini duyduğum an pencereye koştum.
Arabasına binip hızlı bir şekilde sokağı terk edişini izledim.
OY KULLANMAYI UNUTMAYIN 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMDE UZAY VAR
Novela JuvenilGökyüzüne aşık bir genç kız...🌟 Gökyüzünde de güzel UZAY'ı bulursa...🌌 Sevmekten bu kadar çok korkarken hiç birine kalbinizi açtınız mı ? Onu sonsuza kadar kalbinizin bir odacığın da saklamak istediğiniz oldu mu ? Ilk görüştü aşka inanır mısınız...