Başlangıç: 06.12.2018 20.10
Karşısında sorarca bakan kızın dudaklarında kalan şerbeti kestirdi gözlerine. Yavaşça kıza yaklaştı. Kızın dudağındaki şerbet parlarken gözlerini yummuş kızı seyretti. Aşkla seyrettiği kızın dudağında kalan şerbeti emerek yaladı.
Kızın bir tepki veya bir karşılık vermesini istedi. Ama isteği karşılıksız kalmıştı.
Yavaşça geri çekildi. Kızın yüzünü yakından inceledi. Gözünün hemen altında bulunan küçük bene baktı. Yaklaşıp kızın benine küçük bir buse kondurdu.
Tekrar geri çekildi. Karşısında gözleri kapalı kızın yukarı kıvrılmış dudağının hemen yanında duran derin gamzesini öptü.
Yavaş hareketlerle dudağına ilerledi. Zarar vermeye korkar durumdaydı. En ufak bir ağırlığında kızı incitecekmiş gibi geliyordu.
Kızın dudaklarıyla birleşti dudakları. Ufak hareketlerle öpmeye başladı. Karşısında masumluktan ölecekmış gibi gelen kızdan bu sefer karşılık alabilmişti. Sırıttı.
Kız sırıtan çocuğu izlemek için gözlerini araladı. Biraz uzaklaştı ve karşısında sırıtan çocuğu seyretti. İnci beyazi dişleri, yüzünün iki tarafında da bulunan derin çukurları, gülünce daha bi belirginleşen yüz hatlarını, dolgun ve kıvrımlı dudağını, uzun kirpiklerini, yakından belli olan çillerini, dudağının hemen altındaki minik beni unutmak istemezmişcesine beynine kazıdı.
Son kez çocuğun dudağına bir buse kondurdu ve çocuktan ayrıldı.
" İyi uykular."