Sedeli smo pijani na klupama ispred terena, gde smo pre koji sat igrali košarku.
Noć je bila predivna, zvezdana i zbog uticaja alkohola, vrtela se u krug.
Smejali smo se nekim nebitnim stvarima i prisećali starih dana.
Volela sam taj osećaj, osećaj normalnog tinejdzera.
Bila je poslednja letnja noć i poslednja noć u kojoj smo mogli da budemo samo normalni klinci bez ikakvih muka i problema.
Nije da se nismo radovali školi, u njoj, naš status bio je veoma high i svi su želeli da budu u našem prisustvu.
Ali, u školi smo glumeli normalne tinejdzere, a kući smo bili članovi jedne od najvećih svetkih mafija.
Moj otac vodio je veoma moćnu mafiju, opasnu i nimalo neozbiljnu.
U njima su se našle porodice mojih prijatelja, a samim tim i oni.
Mafija se nasledjuje, tako da nismo ni mogli da biramo svoju sudbinu, jer je ona, već odavno ispisana.
Navikla sam već, na svu tuču, krv, bol, pljačkanje i toliko visok adrenalin, da su mi nekad dani bili predugački a noći gde smo imali misije, bile prekratke.
U mafiji sva deca moraju da imaju ili ženu ili u mom slučaju muškarca, sa kojim će nastaviti klan.
E vidite, tu dolazi onaj znimljivi deo.
Moj otac je ubio ženu jednom čoveku, posle čega se ispostavio da je on veoma moćan rukovodioc mafije.
A za uzvrat morao je da preda ono što mu najviše znači, mene..
Kada se ja i njegov sin upoznamo, ja zvanicno pripadam njima.
Zato sam znala, da svaka sekunda, minuta i sat što prodju, bliža je danu mog predanja i smrti moje još-nekako dobre duše.
I bila sam mrtva iznutra zbog toga.
Jer nikada nisam osećala samokontrolu.
Uvek sam bila nečije vlasništvo.
> Primetivši da sam odlutala u svoje misli, a suze pustila dole, moji prijatelji su se okupili oko mene i dali mi još jednu flašu Vodke.
Nasmejala sam se te popila gutalj te prosledila dalje.
Jedino uz njih sam imala osećaj porodice i da negde zaista pripadam.
(U mafiji je zaljubljivanje zabranjeno ako imaš sudbinskog)
Zaklopila sam oci.
Udahnula letnji vazduh.
Pohgledala sam u nebo i rekla:
-Nešto sam raspoložena za haos.
YOU ARE READING
Kiss from a gun
ActionBilo je sve magicno. Kao iz nekakve bajke. Dani su bili vruci i dugi, a noci zvezdane i carobne. Druzili smo se, opijali, isli na zurkle ili ukratko receno, pokusavali da budemo normalni tinejdzeri. Moji najbolji prijatelji i ja celog zivota smo se...