12 Dio

2.3K 115 28
                                    

Razgovor su vodili pogledima , ona bi stidno sklanjala pogled kad bi je Ayhan sa smješkom pogledao ispod obrva . Visoka djevojka koja je cjelo veče mamila poglede provokativno spusti ruku na rame Ayhana , nešto mu je govorila na uho i kako je bio okrenut na drugu stranu Mira nije mogla da vidi njegov izraz lica . Azra je slučajnim pogledom shvatila situaciju i pomalo zbunjen Mirin pogled, pridje joj i zagrli je majčinski , bila je niža od Mire pa je govorila malo glasnije stojeći okrenuta ledjima od Ayhana.
-Azra: "Hvala ti dušo što si mi vratila sina kojeg sam bila izgubila. Od kad si ušla u naše živote on je opet onaj stari . Nasmijan , veso i što je najvažnije opet je s nama. "
Imala je Azra još mnogo toga za reći ali već su se gosti krenuli razilaziti i po njih je došao Ayhan , dvi žene koje su mu za sad značile i više od života čvrsto je grlio dok su koračali prema hodniku hotela. Mira je Ayhanu očima dala znak da joj nije više udobno u vjenčanici koja ju je stezala niti u sandalama s visokom petom, nije ih nosila često i ovo danas je bilo previše za nju , mada je više osjećala umor zbog provedene noći s Ayhanom . Brzo su se pzdravljali i zahvaljivali svima što su došli da zajedno s njima proslave najsretniji dan, mada je bilo medju njima i onih koji su ih mrzili zbog Merjem.
Mert je grlio noge Mire i tražio da ide sa sestrom, on je bio mladji brat koji se rodio neplanski kad je Mira bila sedmi razred osnovne škole , i njemu je bila više od majke jer je svu brigu o njemu ona preuzela jer je trudnoća za koju majka dugo nije znala pogoršala zdrastveno stanje pa je često dane provodila u bolnici . Ayhan uze dječaka u naručje i obeća mu da jedino on može da ide s njima , majka joj je negodovala sve dok je Ayhan nije ubjedio kako je i on potreban Miri , da za vrijeme od kako je došla nije prestajala da priča o Mertu.
Lagano su hodali prema izlaznim vratima gdje ih je čekao Emir , Mira je skupljala vjenčanicu koja je zbog svog kroja otežavala njeno hodanje , zaustavi ih glas Amande :"Zašto žurite ? Zar ste mislili otići a ja još nisam ni  upoznala  ženu koja je zaludila našeg Ayhana!!!"
Mira je iznenadjeno gledala djevojku koja je kod nje izazvala nemir na način kad je prišla Ayhanu dok je ona stajala sa Azrom . Ayhan je predao pospanog Merta Emiru koji se istog trena našo pored njih  kad je ugledao Amandu kako im prilazi. Dok je preuzimao Merta nečujno je dobacio Miri:"Prijateljica od Merjem , vještica je budi na operzu."
Mira je savi oko Ayhana neostavljajući prostora da im pridje , gledajući Ayhana bezvoljno je pružila ruku Amandi uz rječi :"Žao mi je što niste našli vremena tokom slavlja da se upoznamo . Nadam se da će nekad biti druge prilike da se bolje upoznamo ako ne odputujete za Ameriku?! Opet se izvinjavam ali ovo je naše veče i želimo ga iskoristiti do maksimuma ..."
Spustila je usne na Ayhanove dok ju je nosio prema autu , Emir nije mogao a da se ne nasmije kad je ugledao Amandu kako nervozno udara nogom od pločnik gledajući za njima .
Emir je Merta smjestio u Ayhanovu sobu u malenoj kući gdje je Mira boravila od prvog dana, izrazila je želju da ostanu i nakon vjenčanja  u njoj jer nije nikad žudila za luksuznim životom u vili, ovdje su bili sami i mogli su neometano da vode miran život .
Nije pitala detalje o Amandi jer nije htjela da pokvari magiju koja ih je zagrlila , ništa je više nije zanimalo osim njihovog braka i zajedničkog života , željela je da im i večerašnja noć bude za pamćenje ...
Smjehom, zagrljajima i požudom su ispunili maleni prostor njene sobe ... Zaspali su negdje pred zoru , zadovolji i zahvalni što ih je sudbina spojila kad im je bilo najteže .
Dani su prolazili a Ayhan je sve manje odlazio u firmu, Emir se ponekad ljutio jer je sve ostavio njemu i često je znao pespavati u firmi. Ali nije potrajalo dugo dok je i on kao Ayhan sve manje odlazio u firmu i sve više vremena provodio kod njih . Mira je zadovoljna posmatrala iz Ayhanovog zagrljaja kako se lagano radja ljubav izmedju Emira i Dile...
Dila je bila djevojka koju je otac htio udati za nekog poput Ramiza ali su je Ayhan i Mira poveli sa sobom, njenim roditeljima su dali veću sumu novca i obećanje da će kod njih provesti neko vrijeme ili nekoliko godina , jer nakon saznanja da Mira treba da rodi trojke jedino rješenje je bilo naći nekog da bude uz nju ,već sad  se teško kretala i Ayhan je došao na ideju da posjete rodni kraj dok je Mira još mogla . U planu je imala svoju školsku drugaricu ali su se njeni u medjuvremenu odselili a ona se udala , od majke je saznala za lijepu Dilu koju je poznavala po njenoj skromnosti.

Azra je često dolazila , kroz priču je Mira saznala da je bila željna sina , da je za sve vrijeme dok je bio u braku sa Merjem morala da stoji po strani i gleda kako gubi sina . Odavno je izgubio milost i osjećaj jer je bio zaslijepljen ugadjem Merjem, kojoj nikad nije bilo dosta i uvjek je negodovala . Zadovoljne svojim progresom spajanja Dile i Emira su uživale u posljednjim danima Mirine trudnoće , a Ayhan je bio zahvalan za sve što je majka učinila i za sudbinu koja mu se nasmješila kad je mislio da je sve uništeno .
KRAJ 

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Nov 27, 2018 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

Više od ljubavi Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora