- Aš visą šitą ruošiau visą dieną, bet buvo verta, ane? - iš nuostabos aš sugebėjau tik palinksėti galvą.
- Tai nuostabu - bent kažką aš vos ne vos išlemenau.
- Viskas dėl tavęs - pas mane kažkas viduje kirbėjo, tačiau ne tie drugeliai pilve, kai esi prie savo simpatijos.
Kažkas panašaus į kaltės jausmą.
Kodėl? Gi aš nieko nepadariau.
Niall mane pakvietė atsisėsti ant kėdes, kai aš priėjau, jis tą kėdę atitraukė ir prislinko kai aš ant jos atsisėdau.
Iš kažkur išlindo vyras su kostiumu kai Niall atsisėdo ant kėdės.
Jis atidengė kas buvo ant stalo priešais mus, ten buvo braškės su šokoladu ir visoki skanumynai, tai man kiek kėlė baimę, nes ten yra labai daug kalorijų.
Namo gryžusi išvalysiu kalorijas.
>>>>>>>>>>>>>>> PO VISKO
- Ačiū Niall už šį nuostabų vakarą.
- Jis dar neprivalo baigtis
- Aš tikrai pavargusi, geriau eisiu namo, gerai?
- Gerai, svarbu, kad tau tiktų - tai pasakęs jis apėjo aplink mašiną ir mane apsikabino per liemenį, - iki - ir pakštelėjo bučkį į žandą.
- Iki
Kai atsisveikinau nužingsniavau namo, mama jau miegojo, o tėvas turbūt irgi miega.
Įėjusi šoviau pirmu taikymu į savo kambarį, persirengiau į pižamą ir nusivaliau makiažą. Atidariau kambario langą, kad kambarys prasivėdintų, po to nuėjau į savo vonios kambarį ir paleidau kriauklės kraną, kad nesigirdėtų kaip aš valausi kalorijas. Kai baigiau pasikėliau ir pasisukusi į duris išsigandau.
- Zayn? Ką čia darai? - mane jis išgąsdino, kurgi neišsigąsi atsisukus ir tarpdurį stovi kažkas.
- Aš galėčiau paklausti tavęs to paties, kodėl tu taip darai sau?
- Ne tavo problemos, mano namai, kodėl atėjai? Vel pro langą?
- Mačiau kaip gryžai ir palikai pravira langą, tad norėjau užsukti
- Norėjai? Ir dar pro langą?
- Nu? Negi norėjai, kad pasibelsčiau ar paskambinčiau duris, atidaro koki tavo tėvai vidurį nakties labukas galiu pas Gigi? Vidurį nakties?
- Taip ar taip atrodo kvailą, negali tiesiog be priežasties ateiti ir dar pro langą.
- Niekas nedraudžia - griuvo ant mano lovos - ką tu?
- Rimtai? - nuėjau ir užrakinau duris, kad mama neateitų. - ką dar sumastysi?
- Kodėl elgiesi kaip širšė? PMS?
-Ką dar sumąstysi?
- Nieko geriau nesumastau, tik, kad tau pamišusios moters sindromas.
- Cha Cha, kaip juokinga
- Tai ką veikiame?
- Miegame
- Neatsisakysiu su tavim, šok ant manęs
- Eik šikti, aš rimtai kalbu
- Ir aš, pasijungiame filmą
- Kaip nori, man nemaišo. - aš jam padaviau saco nešiojamą kompiuterį, kad jis išrinktų filmą, stebiu ką jis ieško - Deadpoolas?
- Kažkas blogai princese? - va dabar tikrai pas mane pilve kirba drugeliai.
- Man viskas tinka
- Tada šaunu.
Mes įsitaisėme ant lovos, po ta pačia kaldra, aš galėjau jausti jo kūno šilumą. Aš nebejaučiau to keisto jausmo, kuris primena kaltės jausmą.
Gal tas jausmas buvo dėl Zayn?
Gal aš jam jaučiu didesnę simpatiją nei Niall?
Aš visą laiką negalėjau susikaupti žiūrėti filmo, nes jis buvo prie pat manęs.
Aš apsikabinau savo pagalvę ir jaučiau kaip jau esu beveik užmigusi, jaučiau jo kvėpavimą šone.
Net neįpusėjus filmui jis išjungė mano kompiuterį ir taip pat atsigulė.
Taip išeina miegosime dviese.
Jis mane apsikabino per liemenį prisitraugamas mane prie pat savęs, tad aš su šypsena veide užmigau, jausdama jo šilumą.
ESTÁS LEYENDO
Is It Done, Lietuviskai (Z.M G.H)
RomanceGigi- eilinė mergina Zayn- eilinis vaikinas kuriam nusispjauti į teisykles Jie - skirtingi zmones, kurie atsitiktinai susitiks ir po truputį pamils viena kitą Gigi persikraustys į Londona, ir sutiks jį Zayn Malik, kuriam nusispjauti į viską, išpradž...