- Ти .. просто негова клиентка ли си? - Хоби те попита направо, гледайки те в очите. През ума ти минаха много неща, които можеше да кажеш, и много неща, които бе по- добре да задържиш за себе си.
Вашият отговор:
Г) Всъщност .. може би за него съм просто клиентка. / Сложно е за отговор.
( Друг мой любим фен-арт, за които дори съм измислила история. Но кога тя ще види бял свят? Никога сигурно. Но запознайте се с Дяволчето Те-Те и неговият най - добър приятел ангел- Чим. Двамата изпратени на земята, единият да прави пакости, а другия добрини, те се срещат и вместо врагове, те стават приятели. Чим успява да направи Те-Те по- добър, докато той самият бива поучаван от палавника как да се забавлява и да вкуси от живота по начин, по които никога не бе опитвал. )
~*~*~*~*~*~*~*~
Аз погледнах с тъжни очи към Хоби. Искаше ми се да му отговоря другояче, обаче самата истина бе друга.
- Аз .. за него съм .. просто клиентка. - думите на Хоби ме накараха да осъзная къде ми е мястото и всичките онези приказни приказки, за които се бях замечтала днес, да изчезнат. - Но .. извинявай, ти дори не ми каза името си?
- Ох! Да! Хосок се казвам, но приятелите ме наричат Хоби или Хоуп, защото внасям надежда и светлина навсякъде~. - при думите на момчето, все едно нещо блесна в лицето ми и имах нужда от слънчеви очила. Той какво, да не е някакъв господ на слънцето?! Всичко това беше толкова странно и .. вълшебно?
- Оле, извинявай, сигурно светлината те заслепи. Чакай да се изместим. - Хоби и аз се изместихме малко в страни, за да видя, че всъщност кола зад него си е светнала фаровете. Хаха, колко глупаво от моя страна.
YOU ARE READING
Мъжка Проститутка [ Ти Избираш]
FanfictionИмаш нужда от кавалер за сватбата на най- добрата ти приятелка, но в живота ти не присъстват мъже. По случайност попадаш на онлайн сайт за мъже "под наем". Защо пък не? История, в която ти избираш как да продължи!