Odtáhla jsem se od Corbyna. Taky ho zaregistroval a otočil se k němu čelem. Oba jsme čekali, co se stane. Čekala jsem cokoliv. Hádku, nadávky, ale ne to, že Corbyna uhodí. Rychle jsem ho chytla za ruku a stoupla si před Corbyna. ,,co to sakra děláš?" sykla jsem na něj. ,,zasloužil jsem si to" ozval se za mnou Corbyn. Otočila jsem se k němu a podívala se mu na tvář. ,,zasloužil by sis ještě víc" zašel do bytu. ,,budu v pohodě" vytrhl se mi, když jsem mu sáhla na místo, které začalo červenat. ,,omlouvám se" zašeptala jsem a rukou si projela vlasy. ,,to je v pohodě, ty za to nemůžeš. Dej mi vědět a příště si ho zkroť" zasmál se, políbil mě na tvář a odešel. Vešla jsem do bytu a zavřela za sebou dveře. ,,co to mělo sakra znamenat?" zavrčela jsem na něj. ,,dostal, co mu patří" otočil se ke mně. ,,Ashtone uvědom si, že jsi mu mohl vážně ublížit" založila jsem si ruce na hrudi. ,,já vím, měl jsem to v plánu" pokrčil nezaujatě rameny a vzal si Luka do náručí. ,,proč jsi to udělal?" rozhodila jsem rukama. Ash se zamračil a podíval se na mě. Dala jsem si ruce na boky, abych vypadala aspoň trochu děsivě. ,,vzal mi to, co pro mě bylo nejdůležitější. Tebe" odvrátil pohled zpátky na Luka. Nechala jsem ruce volně spadnout podél mého těla a chvilku tak stála. ,,nic ti nevzal... Mohla jsem za to já" zašeptala jsem a sedla si na sedačku se skloněnou hlavou. ,,Kat... Fajn, k tomuhle ti nemám co říct" musela jsem se pousmát nad tónem, kterým to řekl. ,,ale vážně nechci, abyste byli spolu. Miluju tě. Nechci, aby ti ublížil" dal Luka do ohrádky a sedl si těsně ke mně. ,,slib mi, že se s ním nebudeš vídat. Vím, čeho je schopný" vzal mi bradu mezi prsty a zvedl mi ji tak, že jsem se mu musela dívat do očí. ,,miluju tě" zašeptala jsem a políbila ho. Já. Sama od sebe. Byla jsem překvapená. ,,myslel jsem, že... Ou, promiňte. Nic jsem neviděl" rychle jsem se od Ashe odtáhla a otočila se na Luka. Jednu ruku měl na očích a v druhé měl klíče od bytu. ,,brácho ty umíš všechno jenom zkazit" zasmál se Ash. ,,co potřebuješ?" zvedla jsem se, přešla k němu a ruku z očí mu sundala. ,,nechcete jít na oběd?" kývl ke vchodovým dveřím. ,,dole čekaj kluci" podíval se na Ashe. Ten pokrčil rameny, zvedl se a šel k němu. ,,jdeš taky?" podíval se na mě Luke. ,,já nevím... Musela bych nachystat Luka a ty věci okolo" snažila jsem se z toho vykroutit. ,,Michael s sebou má i Crystal" zvedl obočí a založil si ruce na hrudi. ,,dejte mi pět minut" usmála jsem se a začala chystat věci pro Luka. Kluci se zasmáli a sedli si na sedačku.
Crystal byla milá a krásná holka. S Michaelem se pořád cukrovali, až jsem někdy začala žárlit, protože jsem mohla mít to samé s Ashem. ,,Kat, zlato. Ještě jsi mi neřekla, kdo je ten šťastný" objala mě kolem ramen a kývla ke kočárku, ve kterém spal Luke. Ten malý, ne ten starší. ,,ehm... To je... Na dlouho" usmála jsem se a modlila se, aby se na nic už neptala. Nechtěla jsem ji o tom říkat. Jen chápavě kývla a usmála se na mě. ,,vím, že vás to bude hrozně moc mrzet a bude vám to trhat srdce, ale budu vás muset opustit" chytl se dramaticky za srdce Calum. ,,čeká mě cesta k pravé lásce... Doufám" dodal a zasmál se. ,,no už bylo na čase" objala jsem ho. ,,tak ahoj prcku" myslela jsem, že to říká malému Lukovi, ale vlasy pocuchal Michaelovi. ,,zabiju tě" rozběhl se za ním se smíchem. ,,jako malý" zakroutil hlavou Ash a vzal si malého Luka, protože začal plakat. ,,ale Ashíku. Ty a děti?" zasmála se Crystal. ,,takhle už mi nikdy neříkej" zavrčel na ní a zavraždil ji pohledem. Ona zvedla ruce do obranného gesta a smála se dál. Crystal to brala jako srandu, zatímco Ash vypadal vážně. Asi ji moc v lásce neměl.
,,co máš proti Crystal?" zeptala jsem se Ashe, když jsem šla domu. Nabídl se, že mě doprovodí, za což jsem byla ráda. A taky jsem v to doufala. ,,nelíbí se mi její povaha" pokrčil rameny a zastavil se před domem. ,,ale tak co. Hlavně že je šťastný Michael" usmál se a pohladil Luka po tváři. Poté se narovnal a stoupl si přede mě. Dal mi ruce na boky a podíval se mi do očí. ,,měj se" lehce mě políbil na rty a zmizel za rohem domu. Začala jsem se usmívat a vešla dovnitř. Sakra Ashtone, co to se mnou děláš.
,,tak fajn. Můžeme?" podívala jsem se na Ashe a držela v ruce obálku s výsledky testu otcovství. Jeden papír mi může změnit život. Ne úplně, ale změní ho. Byla jsem nervózní a bála jsem se, že to bude Corbyna. Jasně, mám ho ráda, ale ne natolik, abych s ním měla dítě. Abych ho milovala. Tuhle roli hrál v mém životě Ash a já to nehodlala měnit. Už ne. ,,ať to máme za sebou" vydechl. Cítila jsem, že byl nervózní. Chtěl, aby to bylo jeho? Nebo doufal, že je to Corbyna, aby se o nic nemusel starat? Ale proč by mi jinak říkal miluju tě? ,,udělej to ty" podala jsem mu obálku. Ashton zaklonil s úsměvem hlavu a obálku si ode mě vzal. Skousla jsem si spodní ret a čekala, kdy už to konečně otevře. Dával si sakra načas. Opřela jsem se o linku a dala si ruce před pusu. Ashton obálku rozdělal a začal si číst papír s kamenným výrazem. Začala jsem se ještě víc bát. Nesnášela jsem, když jsem z výrazu tváře nemohla nic vyčíst. Chtěla jsem to mít co nejrychleji za sebou. Papír mi podal a posadil se na židli u jídelního stolu. Lekla jsem se, protože vypadal zaraženě. Ať to bude jakkoliv, nikdy ho nepřestanu milovat. Pochopím, že když to bude Corbyna, že už se nebudeme vídat. Sakra to zabolí, ale nic bych s tím neudělala. Pochopila bych i to, že když by byl otcem a nechtěl se o Luka starat. Jeho kariéra ho stála velké úsilí a zahodit ji jen kvůli dítěti? Třesoucími prsty jsem papíry rozevřela. Podívala jsem se do nich a hledala jen tu jednu jedinou věc...
ČTEŠ
Můj vysněný život//cz FF✔
FanficŽivot se v jednu chvíli může otočit úplně naruby, o čemž jsem se přesvědčila hned, jak jsem tě poznala... 🏆 1K👁 {5.3.2019}